Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

csam hír: A folyékony vas - Honda CBR 500R 2013 Teszt

NaNa

nanana, Life is Life!
Fórumvezető
CsaM Csajok
honda_cbr500R_2013_7.jpg
Ilyen ő, egy kis csinos, és mint egy jó nő: hamar függeni fogsz tőle. "Csinos kis vas!", "Nahát, ezzel a kis csinoskával jöttél?" - így fogadták mindenütt.


Kattints ide a teljes cikk elolvasásához, és a hozzászóláshoz!
 
Alapvetően tetszik, igazából mindig is tetszett a "kis" CBR-ek sorozata (abszolút favoritom a szürke/narancs kombó, ami a 2011-es 125-ösön volt, kár, hogy semmi mást nem láttam olyanban... ja de, KTM Duke-nak hívják :D), csak időközben a 125-ösök mellé elékszültek a 250-es és 500-as darabok is... Abból viszont kinőttem, hogy nagyon vágyjak ennyire idomos motorra, mert az élet megtanított rá, hogy nekem ütős-vágos kell, ami el tud dőlni, az el is fog :D - de azért kíváncsi lennék, hogy tolerál kisebb elcsúszásokat, amilyeneket én művelek Teresával (minden évre jut egy-kettő), mennyire tud alternatíva lenni egy ilyen ló.

Meg persze az is érdekel, hogy én milyen fogyasztást tudnék kihozni belőle, hogy viszonyul egy F650CS-hez vagy egy NC700-hoz (amin szintén nem ültem még, de szintén érdekel)...
 
Alvaro, nincs kedved írni egy cikket arról, hogy hogyan lehet spórolni az üzemanyagon?
Úgy látom, te nagymester vagy ebben, és biztos másoknak is segíthet...
 
Alvaro, nincs kedved írni egy cikket arról, hogy hogyan lehet spórolni az üzemanyagon?
Úgy látom, te nagymester vagy ebben, és biztos másoknak is segíthet...

Majd jól lehordanak mindenféle szarrágónak, és közszájon forgó, soha nem ellenőrzött bölcsességekkel "megcáfolják", amiket írok, közlik mindenkivel, hogy életveszélyes dolgokat csinálok, és nehogy valaki megpróbálja, de azért van :bang:

Nagymester azért nem vagyok, csak gyakorló padawan :D
 
Majd jól lehordanak mindenféle szarrágónak, és közszájon forgó, soha nem ellenőrzött bölcsességekkel "megcáfolják", amiket írok, közlik mindenkivel, hogy életveszélyes dolgokat csinálok, és nehogy valaki megpróbálja, de azért van :bang:

Ha ennyire félsz, majd nem a saját nevedben jelenik meg...;)
 
Ugyanmá, a lényeg a lényeg: pusztába kiáltott szó lesz, amit írok.

(Egyébként tök mindegy, milyen név alatt jelenik meg: Magyarországon, F650-es BMW-vel, Hypermilingot játszik: ez annyira szűk halmaz, hogy egyből kilóg a lóláb :D)
 
üzemanyagon ugy lehet a legtobbet sporolni hogy bringaval mesz :p
amugy ha megengeditek leirok errol a sporolasrol par mondatot.
sztem az elmenymotorozason uzemanyagot sporolni marhasag hiszen az elvezetert megyunk nem izgat mennyit eszik a motor kifizetem. ha sporolni akarok nem megyek vele az a legtisztabb .a cbf nekem 4-5 liter kozott eszik .
az nx amivel pl hetkozben maszkalok melozni es regen futarkodtam vele 3-at annal fontos volt hogy mennyit zabal (amugy pont ezert jarok vele melozni mert napi majdnem 60km es nem mindegy hogy 5v3 literes a fogyasztas)
szal csak ennyit :D ha fustoljon a gumi egjen a benyo hajra :D
 
Na, pont ezért nincs értelme, hogy megírjam. Azonnal jönnek vele, hogy nincs értelme, meg hogy tönkreteszi az élvezetet. De nekem nem teszi tönkre, nekem direkt jó érzés így menni, na erre varrjatok gombot... sokféleképpen lehet élvezni a motorozást, és ha valaki nem a "féktáv"-ra meg a háromjegyű utazókra izgul, akkor elég jól megfér a kettő egymás mellett. Nagyon sok agyalást se igényel, mert egy idő után teljesen beépül.

Egyébként az első mondatodban van igazság - kis távokon pont ezt csinálom, sőt, tavaly nyáron megtettem munkába menet is, ami kb. 44km volt egy nap, 12 órás műszak mellett. Idén is megjátszom majd néha, de szigorúan csak nappalosban, éjszakásban egyszerűen nincs erőm hozzá, ráadásul dög melegben kéne betekerni, zuhany viszont véletlen sincs a cégnél.
 
felreertesz nem a 3 jegyu utazora hajtok aki ismer engem tudja hogy motorozok csak nem erdekel mennyit eszeik a motorom ugy megyek ahogy eppen kedvem tartja es nem ugy hogy keveset egyen
 
Én meg épp azt mondom, hogy én is úgy megyek, ahogy kedvem tartja. Nekem így tartja kedvem.
 
Na, pont ezért nincs értelme, hogy megírjam.


Szerintem meg pont ezért van. El kell fogadni, hogy nem vagyunk egyformák, van, aki szeret spórolni, van, aki meg költekezni szeret, és van a középút is.
Szóval egy csomó mindenkinek hasznos ez az információ, csak általában azok, akik egyetértenek, nem írják le a véleményüket. :)
És ráadásul ha valakinek más a véleménye, az nem ellened szól!!!

Szóval hajrá!
 
Ha meglátom ezt a motorkát, mindig elfacsarodik a szívem. Zsolti egy ilyet tört össze. Amikor még bent volt a kórházban és kijöttünk tőle, az újságos bódé oldalán hatalmas plakáton pont ez a motor virított az egyik motoros újság címlapján. Nem volt könnyű elmenni mellette. Egyébként kitűnő volt a fogyasztása...
 
Rossz lehet :(

Máshol meg pánikot akarnak kelteni, hogy szörnyű drága a kötelező szerviz. Erről kiderült, hogy az 1000-es szervizbe bekerült a szelephézag ellenőrzése (amit egyébként 24 ezrenként írnak elő). Dráma :p
 
Annyi ilyen vasat látok már az ismerősök körében, hogy kezdek irigykedni :)
Nem baj, vegyétek csak, én meg majd jól megveszem 3 évesen a féltve örzött drágákat. Csak vegyétek a nakedet is meg ha lehet, akkor más színben is. Más kívánság nincsen :D Jah de. Vigyázzatok rájuk :cool:
 
...egyébként sikerült üléspróbát venni - nem ezen, hanem az "X"-en. Nekem nagyon bejövős volt az üléshelyzet, mintha rám öntötték volna. Az NC700X-et is kipróbáltam így, na arról meg nem ért le rendesen a lábam. Van ez így. (Az NC700S-ről megint leér rendesen, és ott van is elülső csomagtartó, meg nincs is sok idom, val'szeg olcsóbban dől, mint a CBR. De az 500X nekem kényelmesebb, viszont azon nincs hova pakolni...)
 
Nekem a CBR jobban bejött mint az NC, pedig az is szimpi volt nagyon. Az NC inkább városi nekem, a CBR meg felszívódott... :D
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére