Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

[csajokamotoron] Lóerők, Lányok-Asszonyok

Jaaa, azthittem ... ! :D
Ez szeritem azért nem túl komoly pályafutás! :)
Ez olyan mint amikor én a bankba dolgoztam! :D
És mégis egy utolsó senki voltam csak ezt a melót is meg kellett csinálni valakinek! :D
(pl letolni az emeletről a papirral teli kerekes kukát)
 
Jaaa, azthittem ... ! :D
Ez szeritem azért nem túl komoly pályafutás! :)
Ez olyan mint amikor én a bankba dolgoztam! :D
És mégis egy utolsó senki voltam csak ezt a melót is meg kellett csinálni valakinek! :D
(pl letolni az emeletről a papirral teli kerekes kukát)

Hát nem tudom, mi a komolyabb, ha pl. a fejedet húzzák bukósisakban a betonon párszáz-párezer ember előtt, vagy ha kiviszed a szemetet...
 
Sztem inkább fájdalmasan nevetséges volt, ahogy tálalta a "média".
Odamentem volna a szerkesztőhöz szívesen, hogy lebasszak neki egy kurvanagy pofont. Azon a néhány pillanaton kívül, amit a pályáról bevágtak, kb a S.K. Tündéről szólt, meghogy mekkora kúlság a csajoknak motorozni (persze, az, de nem csak rájuk igaz). Kíváncsi vagyok, hogy ezen felbuzdulva mennyien költöznek ki a konyhából a garázsba úgy, hogy gyakorlatilag semmi keresnivalójuk ott.

Mielőtt félremagyarázná valaki: nem szólom le a motorozó nőket - sőt! De valljuk be, hogy fehér holló az köztük, aki igazán jól vezet (nem csak motorral, bármilyen járművel). A többséget a közelébe sem engedném egy olyan "veszélyes üzemnek" mint egy kétkerekű.
Uff, beszéltem.

Hmm, ha megengeditek én is beleszólnék, igaz még nagyon új vagyok erre és nem is nagyon értek a témához. :)

Egyrészről, ez a médiaszereplés igenis kellett - az hogy a médiások a felvett anyagból hogyan és miket vágtak össze sajnos az esetek 99%-ában a nyálcsorgatásra, vagy figyelemfelkeltésre alkalmas valami ( pl fantasztikus előzések a pályán vs. egy Ferrari parkol a boxban, jellemzően ez utóbbit mutatják inkább 1 percig) fogalmuk sincs mit lenne érdemes, csak azt tudják mi az amit 'megesznek' az emberek - de ennek az egésznek a lényege az lehet, hogy az értelmesebb, arra fogékonyabbak esetleg rákeresnek, hogy mi is volt ez? Női gyorsasági kupa? Ez meg mi? Elvégre én is motoros nő vagyok / a párom egy motoros csaj stb. Elkezdik keresgélni megtalálják, látnak időeredményeket, megtudják mi a nevezés feltétele, és lehet, hogy a következő versenyre kijönnek nézőnek az azutánira meg esetleg neveznek is.
Az ilyen médiaszerepléseknek leginkább ez a lényegük, hogy az emberek 90%-a másnap a kocsmában tudja kezdeményezni a szokásos beszélgetést 'fúújózsiláttadacicákatamocikontegnapakókuszbadejóóvóót' viszont lesz egy 10%, aki talán rátalál a versenyre mint komoly érdeklődő. (De volt már arra is példa hogy női termékekkel foglalkozó cég pont így talált meg szponzorálandó eseményt stb. )

A motorozó nők leszólásáról meg annyit, hogy ha megnézed a köridőket látod, hogy elég nagy a szórás, ez valóban szemmel látható is volt, ámde MINDENKINEK le a kalappal aki akár csak egy kört is meg tud tenni a Hungaroringen, annak pedig abszolút elismerés jár aki akármilyen időeredménnyel is, de elindult a versenyen!

(Ha mégjobban megnézed a köridőket azt is láthatod, hogy mindenki törekedett jobb köridők elérésére, nem kis feladat akár milyen pályán is, a biztonságosnak tartott x idődből elkezdeni lefarigcsálni akár csak a 2-3 secceket is, nem hogy 8-10 secceket mint ahogy történt nem egy hölgynél!
Sőt néha nehezebb egy 2:40-es körből 2:30-ast csinálni pusztán 'bátorsággal' mint a 2:10ből 2:08-ast a technika finomításával és bátorsággal. )
 
Hmm, ha megengeditek én is beleszólnék, igaz még nagyon új vagyok erre és nem is nagyon értek a témához. :)

Egyrészről, ez a médiaszereplés igenis kellett - az hogy a médiások a felvett anyagból hogyan és miket vágtak össze sajnos az esetek 99%-ában a nyálcsorgatásra, vagy figyelemfelkeltésre alkalmas valami ( pl fantasztikus előzések a pályán vs. egy Ferrari parkol a boxban, jellemzően ez utóbbit mutatják inkább 1 percig) fogalmuk sincs mit lenne érdemes, csak azt tudják mi az amit 'megesznek' az emberek - de ennek az egésznek a lényege az lehet, hogy az értelmesebb, arra fogékonyabbak esetleg rákeresnek, hogy mi is volt ez? Női gyorsasági kupa? Ez meg mi? Elvégre én is motoros nő vagyok / a párom egy motoros csaj stb. Elkezdik keresgélni megtalálják, látnak időeredményeket, megtudják mi a nevezés feltétele, és lehet, hogy a következő versenyre kijönnek nézőnek az azutánira meg esetleg neveznek is.
Az ilyen médiaszerepléseknek leginkább ez a lényegük, hogy az emberek 90%-a másnap a kocsmában tudja kezdeményezni a szokásos beszélgetést 'fúújózsiláttadacicákatamocikontegnapakókuszbadejóóvóót' viszont lesz egy 10%, aki talán rátalál a versenyre mint komoly érdeklődő. (De volt már arra is példa hogy női termékekkel foglalkozó cég pont így talált meg szponzorálandó eseményt stb. )

A motorozó nők leszólásáról meg annyit, hogy ha megnézed a köridőket látod, hogy elég nagy a szórás, ez valóban szemmel látható is volt, ámde MINDENKINEK le a kalappal aki akár csak egy kört is meg tud tenni a Hungaroringen, annak pedig abszolút elismerés jár aki akármilyen időeredménnyel is, de elindult a versenyen!

(Ha mégjobban megnézed a köridőket azt is láthatod, hogy mindenki törekedett jobb köridők elérésére, nem kis feladat akár milyen pályán is, a biztonságosnak tartott x idődből elkezdeni lefarigcsálni akár csak a 2-3 secceket is, nem hogy 8-10 secceket mint ahogy történt nem egy hölgynél!
Sőt néha nehezebb egy 2:40-es körből 2:30-ast csinálni pusztán 'bátorsággal' mint a 2:10ből 2:08-ast a technika finomításával és bátorsággal. )

Egyetértek veled Leon, a figyelemfelkeltés a cél... az ősigazság: "csak beszéljenek róla az emberek, mindegy, hogy mit, csak beszéljenek".

Le a kalappal a Lányok előtt! Kitettek magukért és volt bátorságuk elindulni....(khm...illetve kapacitás is). Mindenesetre én nagyon büszke vagyok arra, hogy ilyen is létezik...
 
Szerintem a különlegesség és az elfogadás megy együtt is. Lassan a köztudatba kell hozni, hogy van egy ilyen réteg is. És igen, különlegesek azok a nők akik motoroznak, mert egy: nem egy könnyű hobbi, kettő: mert ez eddig férfias volt, három: ha bármilyen ismertebb coloros férfibanda gurul be egy találkozóra, őket is megnézik, szerintem valahogy így van ez a csajokkal is.
Ami nekem nem tetszett ebben a fókuszos dologban sok mindenen felül az első mondat: "Muterok motoron" ...
 
Sztem inkább fájdalmasan nevetséges volt, ahogy tálalta a "média".
Odamentem volna a szerkesztőhöz szívesen, hogy lebasszak neki egy kurvanagy pofont. Azon a néhány pillanaton kívül, amit a pályáról bevágtak, kb a S.K. Tündéről szólt, meghogy mekkora kúlság a csajoknak motorozni (persze, az, de nem csak rájuk igaz). Kíváncsi vagyok, hogy ezen felbuzdulva mennyien költöznek ki a konyhából a garázsba úgy, hogy gyakorlatilag semmi keresnivalójuk ott.

Mielőtt félremagyarázná valaki: nem szólom le a motorozó nőket - sőt! De valljuk be, hogy fehér holló az köztük, aki igazán jól vezet (nem csak motorral, bármilyen járművel). A többséget a közelébe sem engedném egy olyan "veszélyes üzemnek" mint egy kétkerekű.
Uff, beszéltem.



Teeee Jeges ! :D
Én vinnélek egy-két kört !
Kettő vagy négy keréken mered inkább ?
( Csak azér' merek beszólni, mer' megfáztam és lázas vagyok. Meg mostanában irtó nagyra nőtt a szám. )
Na ? Kipróbálod ? :D
Még eszembe jutott, hogy a konyhában viszont életveszélyes vagyok ! Simán odaégetem a tejját is. :( ( A gyerekem boldogan felül mögém, viszont utálja, ha a konyha felé közelitek. ) :(
Egyébként azt szoktam mondani, hogy az a kicsit is csinos nő, aki azt állitja, hogy nem használja ki a külsejéből fakadó előnyöket, az vagy hü..e, vagy téged néz annak ! És ez vonatkozik a motorozásra is ! Ha ettől különlegesnek látszunk/tűnünk, miért ne ?
 
Ja és még annyi, hogy sokkal több csaj mögé inkább felülnék, mint néhány szájhős mögé..
 
Látod ez az, amit csak egy nagyon szűk réteg tud megengedni magának.
A pályamotor drága. A gumi drága. A benzin sincs ingyen... ...és akkor még nem beszéltünk sok mindenről, ami járulékos költsége ennek a szórakozásnak. Ne mondja senki, hogy ez tömegsport. Akit pedig nagyon érdekel, az megtalálja a módját, hogy akár versenyeken induljon ha teheti.


de ennek az egésznek a lényege az lehet, hogy az értelmesebb, arra fogékonyabbak esetleg rákeresnek, hogy mi is volt ez? Női gyorsasági kupa? Ez meg mi? Elvégre én is motoros nő vagyok / a párom egy motoros csaj stb. Elkezdik keresgélni megtalálják, látnak időeredményeket, megtudják mi a nevezés feltétele, és lehet, hogy a következő versenyre kijönnek nézőnek az azutánira meg esetleg neveznek is.
 
Látod ez az, amit csak egy nagyon szűk réteg tud megengedni magának.
A pályamotor drága. A gumi drága. A benzin sincs ingyen... ...és akkor még nem beszéltünk sok mindenről, ami járulékos költsége ennek a szórakozásnak. Ne mondja senki, hogy ez tömegsport. Akit pedig nagyon érdekel, az megtalálja a módját, hogy akár versenyeken induljon ha teheti.

Hááát, ebben nem értünk egyet. :) Nem tudom motorra mennyi egy verseny gumi, de szerintem nem sokkal lehet több mint használtan mint autóra, tehát mondjuk 40kból van 2 verseny gumid amik azért nem egy Hungaroring nyíltnapot bírnak ki...
Asszem a motoros nyíltnap kicsit olcsóbb mint az autós, nem beszélve a márkanapokról stb, ahol ingyen lehet menni. Tehát mondjuk havi 10kból még 2x simán kinn vagy a pályán kb 2 órát. Akkor ha mondjuk a használtan vett pálya gumid kibír talán 2 hónapot, akkor 60kból (plusz üzemanyag) kinn voltál 10-12 órát, és gyűjtöttél kb 1000km-t a pályán.
Szerintem ez abszolúte nem drága, az autóshoz képest kifejezetten olcsó!

A versenyen indulás nyílván más kategória, ha komolyan gondolja az ember. De versenyen is el lehet indulni levetett slickekkel stb...
 
Alja munka mind a kettő!
Sőt ha elszakad a liftkötél akkor az enyém még veszélyesebb is volt! :D
Na erről jut eszembe. Takarító vagyok a seregbe 8.éve. Sokat kellett le raknom az asztalra hogy tiszteljenek és ne a női mi voltomat lássák.
pl mázsás zsákot cipeltem majd be tojtam alatta, be segítettem a bútor pakolásba stb...
Hiába mondták nő vagy nem neked való. Nem érdekelt! Csináltam.:igenis:
 
Hááát, ebben nem értünk egyet. :) Nem tudom motorra mennyi egy verseny gumi, de szerintem nem sokkal lehet több mint használtan mint autóra, tehát mondjuk 40kból van 2 verseny gumid amik azért nem egy Hungaroring nyíltnapot bírnak ki...
Asszem a motoros nyíltnap kicsit olcsóbb mint az autós, nem beszélve a márkanapokról stb, ahol ingyen lehet menni. Tehát mondjuk havi 10kból még 2x simán kinn vagy a pályán kb 2 órát. Akkor ha mondjuk a használtan vett pálya gumid kibír talán 2 hónapot, akkor 60kból (plusz üzemanyag) kinn voltál 10-12 órát, és gyűjtöttél kb 1000km-t a pályán.
Szerintem ez abszolúte nem drága, az autóshoz képest kifejezetten olcsó!

A versenyen indulás nyílván más kategória, ha komolyan gondolja az ember. De versenyen is el lehet indulni levetett slickekkel stb...

Vannak ezzel olyan problémák pl., hogy, amennyire tudom, egy HRinges nyílt napra bemenni már pár évvel ezelőtt is 10-15ezer/alkalom volt. Használt slicket én személy szerint nem tennék fel a motoromra pályázni, főleg akkor nem, ha azt a motort használom utcára is. Merhogy azt a gumit valaki már egyszer valamiért lehajította a motorjáról, és jellemzően nem azért, mert olyan baromi jól tapad, és nem futott le. Akkor már inkább egy alig használt utcai, mert ha sz*r gumi miatt hajítja el az ember egy kanyarban a motorját, többel köti be, mint amit spórolt. Vagy vesz egy garnitúra pályaidomot is, ami igaz, hogy csak egyszeri költség, de az is vagy 50ezer. Ha tényleg rendesen csinálja az ember, akkor nem árt egy garnitúra fém fékcső, gyorsabban kopik a fékbetét, féktárcsa is...
 
Vannak ezzel olyan problémák pl., hogy, amennyire tudom, egy HRinges nyílt napra bemenni már pár évvel ezelőtt is 10-15ezer/alkalom volt. Használt slicket én személy szerint nem tennék fel a motoromra pályázni, főleg akkor nem, ha azt a motort használom utcára is. Merhogy azt a gumit valaki már egyszer valamiért lehajította a motorjáról, és jellemzően nem azért, mert olyan baromi jól tapad, és nem futott le. Akkor már inkább egy alig használt utcai, mert ha sz*r gumi miatt hajítja el az ember egy kanyarban a motorját, többel köti be, mint amit spórolt. Vagy vesz egy garnitúra pályaidomot is, ami igaz, hogy csak egyszeri költség, de az is vagy 50ezer. Ha tényleg rendesen csinálja az ember, akkor nem árt egy garnitúra fém fékcső, gyorsabban kopik a fékbetét, féktárcsa is...

Egen, a használt slicket nyílván én is úgy értettem, hogy a tehetős versenyzőknél ha feltett egy gumit és 4-5 kör után kiállt, akkor lehet, hogy azt már nem teszik fel újra, hanem bontják az új garnitúrát, így ennek a 'ledobott' guminak semmi baja. Spec én így vettem 4 semi-slicket és csináltam velük végig egy idény nyíltnapozást - persze, lehet, hogy csak baromi mákom volt. :)
 
Az más azért... jóval nagyobb a tapadófelület, és ha megforogsz, sincs nagy vész, ha nincs éppen útban más, tetőre meg ritkán teszi az ember, ahhoz már nagyon "hülyének" kell lenni... Motoron, kanyarban, egy elment, aztán hirtelen visszajött tapadásból szép repülések tudnak lenni, és nem is olyan nehéz összehozni egy megcsúszást.
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére