Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bukósisak

Az én sisakom sem tökéletes,bár teljesen újszerű.Bizonyos sebesség felett szélzajos.
Na jó mégsem 100.000 ft volt.
 
Az enyémen meg a plexi jobb oldalán olyan 110-120tól iszonyatosan húz a levegő. De azt egy kis szilikonnal lehet orvosolni. Amúgy én nagyon szeretem bár lehet kicsit nagy rám. Nagy sebességnél picit dobál ha nem húzom be magam teljesen szélárnyékba. Ez normális???
 
Halihóó!
Nem tud vki ilyen bukósisak törésteszt listát?

Van egy csomó ilyen lista!!! A legutóbbi Motorrevüben is volt egy pár bukó összehasonlító tesztje. Általában a Schubi meg a BMW van az első helyen. Az olcsók között az Uvex szokott meglepően jól vizsgázni. Leggyakrabban az árak szerinti lista szokott a végén kijönni, de egy-két kiugró mindig van. Az, hogy egy sisak betörik, az önmagában semmit nem jelent! Azzal tudja egy bukó "elvinni" az ütés energiáját legjobban, ha betörik. Egy műanyag sisak gyakran nem is törik be, csak benyomódik majd visszaugrik eredeti formájára (az illető feje viszont nem...) Szóval az olyan teszteket érdemes nézni, ahol nemcsak a sisak külső sérülését tesztelik, de azt is, hogy a benne lévő "dinnyét" mekkora erőhatás éri.
Meg is van: a júniusi Motorrevüben a napellenzős sitykák vannak összehasonlítva sok szempontból. Végeredmény:
1.) Schuberth R1
2.) Schubert S1 Carbon
3.) HJC IS-16
4.) Scorpion EXO 1000
5.) Akira Izumi
6.) Givi H40.1
7.) Givi X01
Majd még gubizok ilyen tesztek után.
 
Az enyémen meg a plexi jobb oldalán olyan 110-120tól iszonyatosan húz a levegő. De azt egy kis szilikonnal lehet orvosolni. Amúgy én nagyon szeretem bár lehet kicsit nagy rám. Nagy sebességnél picit dobál ha nem húzom be magam teljesen szélárnyékba. Ez normális???

Az, hogy dobál, az szerintem normális. Ez a jelenség inkább a motortól származik, lehet, hogy ha pl. más plexit teszel a motorra, akkor megváltozik a "szélirány", és javulhat a rángatás (de az is lehet, hogy rosszabb lesz). Érdemes megpróbálni egy magasabb túraplexit, hátha felviszi a szelet a fejed fölé. Ha ilyen sebességnél befúj a szél a sisakba, az lehet attól, hogy a plexi nem illeszkedik tökéletesen. A legtöbb sisakba befúj a szél 100 felett, a 2 éves Schubim most kezdte ezt csinálni sajna. Ha úgy érzed, hogy talán nagy a sisak, akkor vegyél fel a fejedre maszkot, és úgy motorozz. Így látni fogod, hogy javulnak-e a "szélviszonyok" bent, és a sisak is kevésbé mozog. Sajna a sisakok idővel kitágulnak, és már nem lesznek olyan csendesek meg kényelmesek, miközben az egyel kisebb méret meg még mindig kicsi az ember fejére.
 
Akkor örülök, mert amúgy jó nagyon ez a sisak és szeretem is. Igazából én utaskodom, tehát ezek szerint minden azon múlik, hogy sikerül-e időben bekapnom a fejem mert én mindig nézelődök jobbra balra meg szeretem látni a sebességet meg ilyeneket. Csak van amikor a kedves gondol egyet és húz egy bő gázt. Ez eddig számomra ismeretlen volt mert a pegaso sose ment ennyivel max szakadékba...Szóval a sisakom olyan 150-160 körül kezd dobálni. Többet még nem mentünk vele.Ja mondom ez a szél téma meg szerintem szlikonnal lesz megoldva.
 
Jah, ha 150 felett dobál, az tök "normális". Az már egy csúcskategóriás sisaknál is előfordul, pláne hátul. Ott nem is tudsz annyira szélárnyékba bújni, csak ha a vezető kobakját szuggerálod.
Esetleg a füldugó is segíthet, nemcsak a zajt csökkenti, de a rángatás érzetét is. Fura, de tényleg.
 
Zaj az nincs max a bal fülembe mert a jobban benne van az intercom:)Amúgy ez egy eléggé drága sisak énnekem legalábbis ez lett mondva.De most azért megnyugodtam.Köszi Csutka:love:
 
Én most vettem a bukómra egy fényvisszaverő matricát mert tudat alatt nagyon befeketültem fekete kabát fekete nadrág fekete motor fekete sisak
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére