Hogy őszinte legyek, ebben nem annyira értem a logikát, a napszemüveget akkor is le kell venned előbb, ha a buksit veszed fel-le...
Habár, felnyithatós sisaknál talán meg lehet oldani anélkül is. Sose próbáltam... Most, mikor a régi Suomy-m feladta a harcot, majdnem elcsábultam egy felnyitható Cabergre én is, de alapvetően, minden előnye ellenére, továbbra is idegenkedek a felnyitható állrésztől. Biztos nagyon szuper zárakat csinálnak már, de akkor se lehet olyan stabil, mint egy üvegszálas zárt sisak, amin eredendően egyben van. A másik problémám az volt, hogy nem találtam olyan ismert, megbízhatónak tartott gyártót, akinek van megfizethető árú, legalább üvegszálerősítéses, felnyitható sisakja (nálam is olyan 50ezer volt a pénzügyi határ). A Nolan fröccsöntött, ehhez képest legalább 60-70ezer, a Caberg nem drága, de az is fröccsöntött, a Roof Boxer, Schubert, üvegszálas, viszont újonnan 100ezres tétel, használt sisakot meg nem veszünk... (A BMW-nek meg úgy tudom, a Schubert gyártja a sisakokat, úgyhogy amiatt ne fizess ki még többet, hogy BMW logo is legyen rajta.) Lényeg a lényeg, a végén maradt az üvegszálas, zárt sisak, úgy döntöttem, hogy a nagyobb biztonság többet ér a kényelemnél.
Ugyanez áll a stílusra is... konkrétan: lesz*rom, hogy chopperre, cruiserre mi "illik", nem a divatdiktátorok nyalják fel az aszfaltot, ha úgy adódik. Másrészt, ha jól emlékszem, viszonylag hamar tervezed lecserélni a kezdő-chopperedet, ha a következő valami sportosabb lesz, rögtön nem gond, ha zárt sisakod van