Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Bukás, esés, motorbaleset

Hogy állsz a balesetekkel?

  • Egyszer volt egy nagy balesetem motorral

    Szavazatok: 22 17.9%
  • Több kisebb esésen vagyok túl

    Szavazatok: 46 37.4%
  • Egyszer estem egy kisebbet

    Szavazatok: 32 26.0%
  • Nem szoktam elesni

    Szavazatok: 13 10.6%
  • Egyéb

    Szavazatok: 10 8.1%

  • Összes szavazó
    123
Hát azt hiszem, továbbra sem fogok ilyeneket nézni. Lehet, hogy akadnak, akik tanulnak belőle, de engem ezek a képek elkísérnek, és csak arra jók, hogy féljek... Viszont babonám, hogy nem gondolunk rossz dolgokra motorozás közben, úgyhogy nem szabad félnem.

Én sem szoktam megnézni az ilyesmit.
Így is túl élénk a fantáziám, és "úgy hiszem" (ezt most a Médiumtól idéztem - hátha valaki szokta nézni azt a sorozatot. :D) hogy amire sokat gondolunk, vagy amitől félünk, az meg is valósul.

Lehet, hogy már írtam: tavasszal voltam egy vezetéstechnikai tréningen, ami a forgalomban volt. Az oktató azzal kezdte, hogy mielőtt elindulunk,meg közben is, folyamatosan arra kell gondolni, hogy milyen veszélyforrások leselkednek ránk motorozásközben.Hogy innen most kiléphet egy gyalogos, meg hogy mi lenne, ha az a kamion elém kanyarodna...
Mondtam neki, hogy bocs, de erre én nem vagyok hajlandó. Én inkább arra gondolok,hogy milyen jó motorozni, milyen szép idő van, és milyen jó lesz majd hazaérni meg holnap is motorozni.

Azt kérdezte, hogy mi vagyok én valami agykontrollos? :eek:
 
Lehet, hogy már írtam: tavasszal voltam egy vezetéstechnikai tréningen, ami a forgalomban volt. Az oktató azzal kezdte, hogy mielőtt elindulunk,meg közben is, folyamatosan arra kell gondolni, hogy milyen veszélyforrások leselkednek ránk motorozásközben.Hogy innen most kiléphet egy gyalogos, meg hogy mi lenne, ha az a kamion elém kanyarodna...
Mondtam neki, hogy bocs, de erre én nem vagyok hajlandó. Én inkább arra gondolok,hogy milyen jó motorozni, milyen szép idő van, és milyen jó lesz majd hazaérni meg holnap is motorozni.

Igy tenyleg eleg vacak lenne motorozni. Igazabol az a jo, ha az embernek mindig ott van a tudatalattijaban, hogy az a kamion ki fog jonni, vagy emez a gyalogos lelep a jardarol, anelkul, hogy ez elvonna a figyelmet a motorozas elmenyetol. Eleinte tenyleg kell nagyon figyelni, es tudatosan vezetni "defenziven" (vagyis hogy ugy vezetni, mintha mindenki rank vadaszna). Aztan ez ugy beidegzodik, hogy az ember pl automatikusan a fekre teszi a kezet egy-egy gyanus elem kozeledtevel, de ugy, hogy ezt igazabol eszre se veszi. Egy ido utan megszokja az ember, hogy vigyaz magara, es kesz. Nem kell ezen stresszelni. Eleg stressz egy-egy gazos helyzet utan a "fuuu ezt az idiotat is megusztam" erzes... Mert hat ez a motorozassal jar sajna.
 
Igy tenyleg eleg vacak lenne motorozni. Igazabol az a jo, ha az embernek mindig ott van a tudatalattijaban, hogy az a kamion ki fog jonni, vagy emez a gyalogos lelep a jardarol, anelkul, hogy ez elvonna a figyelmet a motorozas elmenyetol. Eleinte tenyleg kell nagyon figyelni, es tudatosan vezetni "defenziven" (vagyis hogy ugy vezetni, mintha mindenki rank vadaszna). Aztan ez ugy beidegzodik, hogy az ember pl automatikusan a fekre teszi a kezet egy-egy gyanus elem kozeledtevel, de ugy, hogy ezt igazabol eszre se veszi. Egy ido utan megszokja az ember, hogy vigyaz magara, es kesz. Nem kell ezen stresszelni. Eleg stressz egy-egy gazos helyzet utan a "fuuu ezt az idiotat is megusztam" erzes... Mert hat ez a motorozassal jar sajna.
Nekem alapból a féken van az ujjam, akkor én baromi jó motoros vagyok;)?
 
2008. október 27. reggel 6 óra 50 perc - Indulás otthonról
Szentendrein kifele, át a Megyeri hídon, jobbra le a 2/A-ra.
Itt van egy balra kanyarodó sáv, ami átvezet Káposztásmegyer felé. A kocsisort szokásosan előzve közeledtem a piros lámpához, finoman fékezek, húzom be a motor orrát az első autó elé...
Ekkor vettem észre, hogy az aszfalt eléggé szennyezett, poros. De már nem volt mit tenni, Vackor harmadszor is lefeküdt.

"A motoros melyik testrésze sérül először egy esést követően?" - "A lelke..."

Ez volt az első olyan dőlés/csúszás/esés (nevezzük, ahogy akarjuk), amikor esélyem sem volt letenni a lába, de nem lett bajom, csak a csizmámat és a kesztyűmet avattam fel picit. Meg a farmeromat, de az elhanyagolható.
Szóval felállítottam Vackorom, visszaültem rá, felkészültem a közel 30 perces várakozásra, míg megnyugszik a kis lelke és újra beindul... Várakozás közben vettem észre, hogy a fejidom bal oldalán egy nagyjából tenyérnyi részen kitört a burkolat, de megvan, javítható...
Várakozás közben elfogyott 3 cigi, 3 orbitdropsz, néhány telefont is sikerült megejteni. Nagyjából harmadik próbálkozásra Vackor beindult, egyes sebesség, majd rájöttem, hogy még egy darabig piros lesz, inkább vissza üresbe... Ha menne... Mivanmár? Lenézek, és hát a váltópedál letört... Az egyes még ment, szerencse, hogy kb. 1km-re voltam a munkahelytől és beszüttyögtem...
Hazamenni érdekesebb lesz, majd kiszaszerolom, hogy tudok felfelé is váltani...
Az utánpótlást már megrendeltem, talán péntekre megjön. Ez az e-bay fantasztikus találmány... :) 12ezer szállítással együtt szerintetek sok?

Még jó, hogy nem rendeltem hülyére magam Louis-ból hétvégén, így volt fedezet erre a tranzakcióra. :)

És ma azt is elkönyveltem, hogy Vackor lesz nekem az a motor, amit még párszor el fogok dobni tán... :) Azért törekedni fogok rá, hogy ne, ha nem muszáj, viszont inkább ő feküdjön, mint majd a 2,7millás cibber...

Na további kellemes napot, lassan megyek szerezni valami kaját...
 
2008. október 27. reggel 6 óra 50 perc - Indulás otthonról
megyek szerezni valami kaját...

1, nem a motoros lelke sérül elösször!:D
2, nekem mindig a sisak ért elösször földet!:(
(csak utána a motor, stb)
3, megyek arra ma is, meghegesszem a váltókart?
(legalább annyira, hogy hazamenjél vele feltéve ha vasból van és nem alu)
 
Jajj, még olvasni is rossz az ilyesmit. Azért elég jól kezeled az állandó esés-keélst. :)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére