Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Benzintyúkok

Én egy hete ültem fel először az új motorra. Hát yamibaba kicsit erősebb állatka mint a pegaso volt. 125-ről 850-re nehézkes a dolog. Egy-két gázfröccs után olyan hányingerem volt, hogy nem tudtam mi lesz velem. Szóval lehet, hogy én vagyok rosszul összerakva, de csak óvatosan hölgyeim az új és nagy motorokkal:)
 
Én egy hete ültem fel először az új motorra. Hát yamibaba kicsit erősebb állatka mint a pegaso volt. 125-ről 850-re nehézkes a dolog. Egy-két gázfröccs után olyan hányingerem volt, hogy nem tudtam mi lesz velem. Szóval lehet, hogy én vagyok rosszul összerakva, de csak óvatosan hölgyeim az új és nagy motorokkal:)

Biztos h a gázfröccsöktől volt hányingered? :eek::D:confused:
 
Hát előtte sem voltam túl faján, de szerintem a gyomrom nem vette jó néven amikor találkozott a gerincemmel:D
 
Biztos h a gázfröccsöktől volt hányingered? :eek::D:confused:

Én mikor felültem az enyémre először imádtam, de egy pár nap után gondoltam nézzük mit tud......egyesben 130 a vége és majdnem elájultam a gyorsulástól, olyan G érte a testem, hogy kialakult a csőlátás és kezdtem elveszíteni az eszméletemet 120 nál....na azóta tisztelem ....
 
Azt hiszem megtaláltam a "helyem"...;) Attól függetlenül, hogy már tényleg csak a lustaságom húz vissza a jogsitól, én is nyugodtabb lennék ha saját magam irányíthatnék:) Na azért azt be kell vallanom, hogy drága emberem mögött igen nagy biztonságban érzem magam...amíg el nem gurul a gyógyója :D
 
Én az oktatóm mögött ültem a Honda CBR -n. Megmutatta hogyan csinálják a profik. A Hungaroringre jár most vezetéstechnikát tanulni motorversenyzőktől. Állítólag úgy szorítottam a combommal, hogy majd összeroppant, ő azt hitte félek, pedig csak nem akartam hogy elhagyjon útközben. Jön egy légáramlat, aztán huss...
 
A combbal szorítás jó megoldás...
Pl. egy chopperen, ahol nincs háttámla, és egyenes háttal ülsz a sofőr mögött, elég béna, ha a derekát ölelgeted egész úton. Persze azért figyelni kell az utat hátulról is, és nagyobb gyorsításnál nem árt kézzel is kapaszkodni.
 
A benzintyúkok ismertetője: ki vannak combosodva:D Oké, nem mondtam komolyan, de tényleg van hogy egy hosszabb túra után...mint amilyen a hétvégi is volt Kőszeg és Ausztria közötti ingázás...rendesen éreztem az izmaimat...illetve ilyenkor érzem hogy egyáltalán vannak;)
 
Így van.
Minden tiszteletem a benzintyúkoké...
Nem elég, hogy az életüket másra bízzák, de végigülnek napokat egy tök kényelmetlen, kellemetln helyzetben. A túramotoron még hagyján, de egy sportmotoron kuporogni hátul, na az tényleg durva lehet!
 
Isten őrizz a sportmotoroktól :O Attól tartok, arról nem is beszélve, hogy nem túrázáshoz találták ki....de nem akarok senkit megbántani, mert csak utasként tudok egyenlőre ítélni...de úgy nagyon;)
A tiszteletet hálásan köszönöm minden tyúkica nevében...azt hiszem legalábbis beszélhetek most más nevében is;)
 
Én a motorossárkány repülőn szorítottam combal rendesen a pilótát, ja és mini szoknyában mert nem tudtam előre hogy felvisz :D, de az konkrétan a lábam között ült :)
Mondta is utána hogy érezhető volt hogy félek :)
Nekem a bal karom lesz svarcié ha zoli mögé sokat ülök :) mert azzal kapaszkodom hátul, ha egyedül megyek meg combosodni fogok, mert ha nem autópálya minőségű az út, többnyire álva motorozok, mert a rugózásom nincs a toppon :D
 
szép élmény lehet...mármint a motorossárkány...főleg miniben:D:D
Na azért a karok egyensúlyára figyelek...ne má' egyik svarci, másik meg gyufaszál:D Váltogatás van...na persze csak azért mert fáradok;) Míly meglepő....;) Egyébként részemről hátul is "popsiemelés" van, mert a pesti utakat aranyosan megérzem én is hátul...el tudom képzelni milyen élmény lehet elöl! :(
 
A combbal szorítás jó megoldás...
Pl. egy chopperen, ahol nincs háttámla, és egyenes háttal ülsz a sofőr mögött, elég béna, ha a derekát ölelgeted egész úton. Persze azért figyelni kell az utat hátulról is, és nagyobb gyorsításnál nem árt kézzel is kapaszkodni.

A kedvesem mindig frászt kap, ha hátul ülök, mert nem szoktam kapaszkodni... A tankot nem érem el, a derekát sem érem át (pedig jó hosszú karjaim vannak), kapaszkodó meg nincs. De így legalább normálisan vezet... :D :D :D
 
Így van.
Minden tiszteletem a benzintyúkoké...
Nem elég, hogy az életüket másra bízzák, de végigülnek napokat egy tök kényelmetlen, kellemetln helyzetben. A túramotoron még hagyján, de egy sportmotoron kuporogni hátul, na az tényleg durva lehet!

Még anno lajhár 125ös NSRjével mentünk el a Harley fesztivál felvonulására.. hazafelé már többször is meg kellett állnunk, annyira elgémberedett mindnenünk:S
 
A túramotoron még hagyján, de egy sportmotoron kuporogni hátul, na az tényleg durva lehet!


ez így van... én is ültem hátul sportmotoron, (én 192cm vagyok) és 100 estleg 200km után már alig bírok leszállni, pesrze van olyan sport moci ahol nem ANNYIRA kényelmetlen...
Annak jobb, aki nem olyan magas...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére