Bővebben...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.



A képgalériában van egy kép az egyik Onroad-os srácról (baseball sapkában), aki nem kis darab, és amikor ráült, eltűnt alatta a motor.
Rövid táv? Nem ezt sulykolják, csak erre a legalkalmasabb alapból. Hosszabb utakra is biztosan jó, csak fel kell szerelni jobban. De azzal mindenki egyetértett, hogy nem egy szuper-túrázó csatahajó.![]()

És itt is a "valamit valamiért", ha alacsonyra tervezik, amiről a tényleg kezdő biztonságosan letalpal, meg az alacsony motorosoknak kényelmes, akkor egy 180-190 körüli emberke már összehajtogatva ül rajta, és úgy néz ki a motoron, mint majom a köszörűkövön.
Szerintem kezdik megérezni a korszellemet, hogy lassan az európai szeme is felnyílik hogy a városi motorozáshoz baromi felesleges a csatahajó. Lásd Ázsiát, ahol a szimpla paraszti ész alapján a 125-ös és a 250-es a mindennapos kétkerekű, egyrészt mert városban bőven elég és könnyen mozdul, másrészt meg a fenntartási költségei is elviselhetőbbek mint a nagyobbaknak.
)






A gondom inkább azzal van, hogy az évekig tartó szöszmötölés alatt valahogy eltűnt a realitás-érzék a nagy grafikázás közben 



