Te Lököttke!És IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Hibapont nélkül!)))))))))))))))))) Mostmár enyém az ÉLET!
[/quot
Gratula:jo :jo
Ottan a háttérben valamiféle jó pasi puszilgatja fejecskédnek kicsi búbocskáját!
Jó kép!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Te Lököttke!És IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Hibapont nélkül!)))))))))))))))))) Mostmár enyém az ÉLET!
[/quot
Gratula:jo :jo
Ottan a háttérben valamiféle jó pasi puszilgatja fejecskédnek kicsi búbocskáját!
Jó kép!![]()
Szia!
Én ugyan régen vizsgáztam, de egy jótanácsom azért lenne. Ne legyél izgatott a motoron. Maradj nyugodt, ha izgulsz kicsit járkálj a motorod (amin gyakorolsz) körül, vagy üldögélj rajta, próbálgasd a kezelőszerveket stb. Ha megbarátkoztál a géppel akkor hajrá. Nem hiszem, hogy az oktatód morogna 1 kis időhúzásért.
Sok sikert.
Évci: Remélem, hogy tényleg segíthet, amit írtam. Sajnos a géptől való "félelem", bizonytalanság, nem vezet jóra.
Neked is szorítok akkor! Ügyes légy!
Hasonlóan voltam, csak nekem a nyolcas végén a kanyar nem akart összejönni, miután egyszer (kétszer-háromszor) megborítottam ott az MZt. Aztán amikor épp nem figyeltem és nem rettegtem, a pálya másik végén egy sokkal kisebb helyen megfordultam, majd beálltam egy kb. 15 centis helyre.. utána eszméltem csak rá, hogy jéééé... tudok kanyarodni!Köszönöm!
Sajnos nekem kicsit komplikáltabb a helyzet, mert már voltam rutinpályán, de rengetegen voltunk kinn egyszerre és az oktatóm abszolut nem foglalkozott velem, ez pedig nagyon feszélyezett és gátolt a haladásban. Ezért váltottam. De most is izgulok, hogy mi lesz, mert a végén már elindulni sem tudtam olyan ideges voltam.Ezt a gátat kéne valahogy legyőznöm magamban, hogy újra higgyek abban, hogy sikerülni fog.
Köszönöm!
Sajnos nekem kicsit komplikáltabb a helyzet, mert már voltam rutinpályán, de rengetegen voltunk kinn egyszerre és az oktatóm abszolut nem foglalkozott velem, ez pedig nagyon feszélyezett és gátolt a haladásban. Ezért váltottam. De most is izgulok, hogy mi lesz, mert a végén már elindulni sem tudtam olyan ideges voltam.Ezt a gátat kéne valahogy legyőznöm magamban, hogy újra higgyek abban, hogy sikerülni fog.
Csak egyet tudok tanácsolni ,reggel mielőtt felkelsz beszeded aznap mikor rutinra mész a leszarom tablettákat amit a polcodon van stim. ,és belekóstolsz a nagyvilágba,ne azt nézd mi volt,és azt sem mi lesz hanem ami van ...a motor ami az üleped alatt van és te ,és te a figyelmed ide tedd,ne a múlton járjon ami már nincsÉs lebomlanak a falak a gátak.Lehet hogy nagy és félelmetes ez a hatalmas világ,és te egy kis porszem vagy benne,de a porszem maga a SIVATAG
![]()
Csak az Évciről ugyanezt nem lehet elmondaniKábé én is ezt tanácsolnám,de olyan kőnnyü mondani,mikor tudom,hogy egy gyáva kis szaros nyuszi vagyok,mert FÉLEK!!!!!!!!!!!!!!!![]()
A LEHETŐ legmeszemenőkig igazad van!!!Csak az Évciről ugyanezt nem lehet elmondaniŐ nem fél csak kezdeti nehézségei vannak stim.
![]()
Szia!Az én oktatom aranyos elörre szolt hogy most még sokan vannak nálla,és nem lessz elég ideje rám ezért kezdünk csak a hétvégén.
Nem bánnám ha már túl lennék rajta.
Jó tanácsok, csak nehéz megfogadniSzia!
Nos, ami a legfontosabb az, hogy a kezelőszervekkel ismerkedni kell, mert valószínűleg az elején jobban leköti a figyelmedet a Mit?-Mikor?-Hol?-Hogyan? mintsem 100%-ban a motorra tudnál figyelni. A másik, hogy a kanyarodáskor az első féket nem használjuk!Kizárólag hátsó fékkel vagy kuplunggal döntöd illetve állítod a motort. Hidd el nem nehéz, biztos vagyok benne, hogy élvezni fogod, csakúgy mint majdan a motorozást.
Üdv:csa
Sym