Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Szélkakas...

Az előző bejegyzésemre utalnék vissza, a kímélő, második paripára. Ha GTR használttesztet nézek-olvasok, akkor afelé hajlok, ha FJR-t, akkor arra, ha BMW, akkor amarra, és így tovább...

Mivel ez amúgy sem egy rövidtávú projekt lenne, tehát, ha csak a jövő télen veszem meg, akkor sem vagyok elkésve, így nem vagyok elkésve... :D Az előbb láttam egy srácot, aki cruiserrel tolja offroadban... :D lehet, nem is veszek másikat? ha netán ezt elhasználom, lesz helyette másik, és nem kell párhuzamosan kettőt üzemben tartanom... És akkor lesz egy donor.

Istenem, 25 éve benyugtatózott vakhangya támadt fel az emeleten, asszem, keresek egy pszichiátert ... :D
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Ne pszichiátert keress, teljesen normális vagy. Legalábbis itt szerintem mindenki osztja ezt a véleményt (visszautalva előző bejegyzésedre: "Itt mindenki hülye? - Itt? Mindenki!";):D) Vannak páran viszont, akiknek gyakorlati tapasznyalata van ebben, pl. @NaNa, aki egy korábbi bejegyzésében, amikor az 500-as Rebelt tesztelte, megemlítette, hogy bizony egy túl nagy, túl értékes és talán pont ezért túlféltett vas krónikus motorozáshiányt tud okozni. Ezért bátorkodtam korábban egy kisebbet javasolni a hétköznapokra.
Demostmekkoragenyaleszek. Ha tudsz várni a projekttel 2 évet, addigra kész lesz Cirkáló, a Jawa Mustang cruiser. Cruisernek cruiser lesz, ugyan egy teljes értékű mellé állítva úgy fog kinézni, mint elektromos gyerek-Ford-Mustang az igazi mellett, de mégiscsak egy könnyű, olcsó vas lesz. Azért bátorkodom megemlíteni, mert tudom, hogy az ötször ekkora lökettérfogatú Jawához komoly érzelmi szálak fűznek (ahogy engem is)...
 
Nem értem, miért kéne várnom... Azaz sejtem már... Nekem maga a kiválasztás/beszerzés jelenti a projektet, a megfelelő, racionális döntés meghozatala. Ennyi, és nem több. A Jawa-t pedig elengedtem. Gyönyörű, különösen egy 500 OHC még vásárlási ingert is okoz, de sem helyem, sem időm, sem kedvem nincs a motoromat SZERELNI/ÉPÍTENI. (az sem sokadlagos kérdés, hogy a Bismarck, az alap gyári kivitel az én szememnek mestermű, bűn hozzányúlni) Hajtani akarom, méghozzá minél többet, és lelkiismeretfurdalás nélkül. Igazából ez lett volna a lényege egy második, modernebb paripának, hogy ne az öreg szépet nyírjam ki a mindennapos használattal. Ha egy idomos műanyag, vagy naked, azaz egy tömegjárgány megadja magát, az nem érint. VAN MÁÁÁÁSIIIIK... Ezt sajnálni fogom, ha majd egyszer eljön az idő, mert el fog jönni. Mert semmi nem tart örökké.
 
Naszóval a várás volt a vicc része, a 7 közül az egyik épülő vasam egy Jawa Mustang cruiser. Mert olyat még nem használtam alapanyagként, különben is ingyévót, meg cruisert se építettem, fehér vasam se volt még. Csak viccből próbáltam reklámozni a még alig elkezdett vasat;)DE!!! Hamarosan hozza a postás a jó kis, eddig hiányzott alkatrészeket! BEVONZOTTAM GYEREKEK!!!! Ez úton is nagy köszönet mindenkinek, aki jó szándékkal, jó tanáccsal, egyébbel segített! :love: Innentől aztán mehet a fúrás-flexelés-hegesztés:D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Szegecs
Olvasás
568
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Szegecs további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére