Itt a jó idő,a jó kedv igaz elmarad,illetve átlagos,átlagosan szar.Szóval minden hülye előkerül,köztük én is,és romboljuk a közlekedési moráltKicsit túlértékeltem magam a sportmotor vezetői képességem terén,lenne is pár kérdésem.1,Mi az anyáért akar a motor elszállni alólam kanyarban a motor???Nézzük 100°-os kanyar,kb. 90 km/h,ahogy a térdem közelít az aszfalthoz,egyszerüen a motor megremeg a hátulja elmenne túrázni ellenkező irányban,én meg csak lesek,hogy épp nem megyek a tulsó árokba...Nem tudom mi nem jó...próbáltam így,próbáltam úgy,de a hátulja csak csak ki akar csusszanni,egyszerűen nem tudom úgy dönteni,hogy sikerüljön...lássuk,kanyarba érve a gázt visszaengedem kuplung be kanyarból kinéz,súly áthelyez és erőlködöm,vége előtt súly vissza,visszavált gáz...a kigyorsulás amúgy elég jól megy.de a kanyarban kábé úgy érzem mintha,max. egy centi érintené a hátsó gumiból az aszfaltot,ezt mind 1 órán át gyakoroltam,ugyanannál a kanyarnál...aztán végül sikerült aszfaltot fogni,úgyhogy feladtam.Bár tudom,hogy ha nem térdelek attól még lehetek gyors,ahogy ha térdelek nem biztos,hogy az vagyok.De számomra ez ilyen alap dolog lenne.Szóval bármilyen tanácsot szívesen fogadok ezzel kapcsolatban.Még a nyugatisoktól is
Más:Etz nagyfelújítás,dugó,szimering csere,gyújtás beállítás,vizuál tuning.17 ezer ft-ért sikerült ezt beszereznem cakkumpakk.a fényezés nem kitalált még...a foltok epoxi gyanta...voltak hibák javitgatom,aztán majd lesz valami fényezés.és a képek.üdv.:én
Csatolás megtekintése 13343
Csatolás megtekintése 13344
Csatolás megtekintése 13345
Zépé kedvéért:
Csatolás megtekintése 13346
Csatolás megtekintése 13347
Más:Etz nagyfelújítás,dugó,szimering csere,gyújtás beállítás,vizuál tuning.17 ezer ft-ért sikerült ezt beszereznem cakkumpakk.a fényezés nem kitalált még...a foltok epoxi gyanta...voltak hibák javitgatom,aztán majd lesz valami fényezés.és a képek.üdv.:én
Csatolás megtekintése 13343
Csatolás megtekintése 13344
Csatolás megtekintése 13345
Zépé kedvéért:
Csatolás megtekintése 13346
Csatolás megtekintése 13347