Szinte hihetetlen, de már ennyi hónapja nem folytattam errefelé kulturális környezetszennyező tevékenységemet...
Azóta történt egy-két dolog. Megsemmisítésre került némi vodka, benzin, LPG egyaránt. (Egyszer kiszámolom, hogy a Kawa nyel be többet százon, vagy én )
Technikailag ki lettem tiltva Cukkerberg homokozójából, lassan kerek egy éve, az orosz hadsereg támadása elsöpörte a tesztjárványt (ettől az orvosok még nem tanultak vissza a diagnosztikába ennél a betegségnél, sajnos)
2X jártam magyar földön egy hónapon belül, ebből az egyik motor nyergében esett, és még @Vidék is "élvezhette" újra a családjával, milyen az, amikor kitör rajtam a beszélhetnék...
Volt részem VRAG Mittelrhein találkozóban, Csatolás megtekintése 18570
Csatolás megtekintése 18572
ezen patch pedig már bőven fent virít a mellényen.
Nem sokkal ezután megjártam a dicsőséges "Riders meets Westerwald" találkozót is, igaz, ezt autóval, mert azt a brutális igyekezetet, amit a felhők produkáltak lefelé abban a 3 napban (a leghosszabb szünet nem igazán tett ki másfél-két órát), nem kívántam nyeregben eltölteni
Csatolás megtekintése 18573
de az igazán vicces az egészben az, hogy a Mittelrhein magját, akik a Riders meets-et is szervezik, azokat először a magyar találkozón ismertem meg.
A hazaúton Kőszeg felé mentem, és azt hiszem, ebből hagyomány lesz motorral. Az "Arany Strucc" olyan hely, ahova vissza kell térni!
Csatolás megtekintése 18580
Amíg a rendelésemre vártam, érdekes volt látni, ahogy a sétáló emberek (akiknek nem tűntem fel) körbeszaglászták-rajongták a vasat... Volt, aki ott a feleségének rögtön el is kezdte szóban átépíteni
Csatolás megtekintése 18574
Elöl Bernibär a német prezi, hátul balról Schorsch, a fő szervezője Westerwaldnak, a Mittelrhein "katonai szárnyának" közepe, a VRA "erős embere", és egyben szerelésben-építésben vitathatatlan szaktekintély, ami a Kawa cruisereket (nem csak) illeti. Nyugdíjas veterán. Tőle jobbra Lacky, csak így, ezzel ki is merült az említésre méltó info, aztán én is rontom az esztétikát, és a jobb szélen maga Hansi a "keresztapa", aki valóban ezzel a névvel fut: Hansi der Pate "S"... Időközben elnökségi tag, és mindig is Schorsch unokatestvére... A kép Kiskunmajsán a Jonathermál kempingjében készült. Erre a képre még visszatérünk.
Szóval, a 4-ből hármat otthon kellett megismernem.
Ebbe a témába kicsit belemászok.
Az idén úgy jött ki a lépés, hogy az osztrák-magyar-nemzetközi (ezévben Románia rendezte) találkozó napnyi kihagyás nélkül egymás után követték egymást. Olaszból többen érkeztek, mint tavaly a teljes magyar létszám a nemzeti talin, én éppen velük estem be a gyülekezőre. 40+ csatacirkáló egy kupacban azért már "elgondolkodtatja" a forgalom többi résztvevőjét, a két olasz blocker brutálisan jó munkát végzett, főleg, ha figyelembe veszem azt a gyalázatos minőségű aszfaltot, ami abban a környékben van Dunaföldvár irányából. (Hazaérvén német földre vittem is a vasat szervizbe, hogy nézzenek rá a futóműre, nem ok nélkül.)
Jöttek Hispániából, a ködös Albionból (egy kis filigrán hölgyemény motoron letolta a szigetről az utat, a 3 talit + a hazautat, és ő egyedül! Ő az, itt lejjebb) Csatolás megtekintése 18575
És itt kólészott a teljes időszakban a világelnök is, majd utána még napokig a német tagságot boldogította jelenlétével (nem is hiszem el, hogy nem CIA-ügynök )
Csatolás megtekintése 18576
Balról: Jürgen (Sándor), a magyar elnök, Helmi osztrák elnök, a világszervezet alelnöke, Bernibär a német elnök, Badges (USA) "világ-prezi", és egy lengyel lóti-futi, aki mindig ott sertepertélt a nagyok körül. (néha már eléggé visszatetsző volt...)
Helmi saját zsebre gyártatott speckó felvarrót a 3-as eseményről, azoknak, akik végigtolták mind a hármat, és itt jön vissza a korábbi kép témája, ahol én is szerepelek a németekkel: a másik 4 úriember mindegyike 2000-es Vulcan Classic-ot hajt, ők 4-en együtt letolták a talikat egyben, valamint előtte-utána 3-3 nap az útra. Arra Berni kiadta a súlyosan limitált, azaz 4 db-os 8l-Crew patchet.
Csatolás megtekintése 18577
A magyar találkozón összesen 3-an voltunk ilyennel. Az olasz srác azonnal "örökbe fogadott" a spanyollal szerintem nem beszéltem, de ki tudja annyi sör után...
Nem gyakori darab, az bizonyos.
Csatolás megtekintése 18578
Igen, Bécivel a magyar VRA-tól jártunk Kecelen is, nézni némi haditechnikát.
Igen, ez a bejegyzés eléggé "fuck-mukk-ukk" módon lesz lezárva, mert közel sem fér bele a képanyagba, amit szeretnék, és ez az év valójában tényleg eléggé zavaros még, nagyon le kell még ülepednie bennem... és nyilvánvaló okokból sok más egyéb is lekötötte a figyelmem, melyek azonban bőven nem tartoznak a motoros témához, és nem szeretném velük kioffolni az oldalt. (Pedig BŐVEN tudnék írni a dologról.)
Azóta történt egy-két dolog. Megsemmisítésre került némi vodka, benzin, LPG egyaránt. (Egyszer kiszámolom, hogy a Kawa nyel be többet százon, vagy én )
Technikailag ki lettem tiltva Cukkerberg homokozójából, lassan kerek egy éve, az orosz hadsereg támadása elsöpörte a tesztjárványt (ettől az orvosok még nem tanultak vissza a diagnosztikába ennél a betegségnél, sajnos)
2X jártam magyar földön egy hónapon belül, ebből az egyik motor nyergében esett, és még @Vidék is "élvezhette" újra a családjával, milyen az, amikor kitör rajtam a beszélhetnék...
Volt részem VRAG Mittelrhein találkozóban, Csatolás megtekintése 18570
Csatolás megtekintése 18572
ezen patch pedig már bőven fent virít a mellényen.
Nem sokkal ezután megjártam a dicsőséges "Riders meets Westerwald" találkozót is, igaz, ezt autóval, mert azt a brutális igyekezetet, amit a felhők produkáltak lefelé abban a 3 napban (a leghosszabb szünet nem igazán tett ki másfél-két órát), nem kívántam nyeregben eltölteni
Csatolás megtekintése 18573
de az igazán vicces az egészben az, hogy a Mittelrhein magját, akik a Riders meets-et is szervezik, azokat először a magyar találkozón ismertem meg.
A hazaúton Kőszeg felé mentem, és azt hiszem, ebből hagyomány lesz motorral. Az "Arany Strucc" olyan hely, ahova vissza kell térni!
Csatolás megtekintése 18580
Amíg a rendelésemre vártam, érdekes volt látni, ahogy a sétáló emberek (akiknek nem tűntem fel) körbeszaglászták-rajongták a vasat... Volt, aki ott a feleségének rögtön el is kezdte szóban átépíteni
Csatolás megtekintése 18574
Elöl Bernibär a német prezi, hátul balról Schorsch, a fő szervezője Westerwaldnak, a Mittelrhein "katonai szárnyának" közepe, a VRA "erős embere", és egyben szerelésben-építésben vitathatatlan szaktekintély, ami a Kawa cruisereket (nem csak) illeti. Nyugdíjas veterán. Tőle jobbra Lacky, csak így, ezzel ki is merült az említésre méltó info, aztán én is rontom az esztétikát, és a jobb szélen maga Hansi a "keresztapa", aki valóban ezzel a névvel fut: Hansi der Pate "S"... Időközben elnökségi tag, és mindig is Schorsch unokatestvére... A kép Kiskunmajsán a Jonathermál kempingjében készült. Erre a képre még visszatérünk.
Szóval, a 4-ből hármat otthon kellett megismernem.
Ebbe a témába kicsit belemászok.
Az idén úgy jött ki a lépés, hogy az osztrák-magyar-nemzetközi (ezévben Románia rendezte) találkozó napnyi kihagyás nélkül egymás után követték egymást. Olaszból többen érkeztek, mint tavaly a teljes magyar létszám a nemzeti talin, én éppen velük estem be a gyülekezőre. 40+ csatacirkáló egy kupacban azért már "elgondolkodtatja" a forgalom többi résztvevőjét, a két olasz blocker brutálisan jó munkát végzett, főleg, ha figyelembe veszem azt a gyalázatos minőségű aszfaltot, ami abban a környékben van Dunaföldvár irányából. (Hazaérvén német földre vittem is a vasat szervizbe, hogy nézzenek rá a futóműre, nem ok nélkül.)
Jöttek Hispániából, a ködös Albionból (egy kis filigrán hölgyemény motoron letolta a szigetről az utat, a 3 talit + a hazautat, és ő egyedül! Ő az, itt lejjebb) Csatolás megtekintése 18575
És itt kólészott a teljes időszakban a világelnök is, majd utána még napokig a német tagságot boldogította jelenlétével (nem is hiszem el, hogy nem CIA-ügynök )
Csatolás megtekintése 18576
Balról: Jürgen (Sándor), a magyar elnök, Helmi osztrák elnök, a világszervezet alelnöke, Bernibär a német elnök, Badges (USA) "világ-prezi", és egy lengyel lóti-futi, aki mindig ott sertepertélt a nagyok körül. (néha már eléggé visszatetsző volt...)
Helmi saját zsebre gyártatott speckó felvarrót a 3-as eseményről, azoknak, akik végigtolták mind a hármat, és itt jön vissza a korábbi kép témája, ahol én is szerepelek a németekkel: a másik 4 úriember mindegyike 2000-es Vulcan Classic-ot hajt, ők 4-en együtt letolták a talikat egyben, valamint előtte-utána 3-3 nap az útra. Arra Berni kiadta a súlyosan limitált, azaz 4 db-os 8l-Crew patchet.
Csatolás megtekintése 18577
A magyar találkozón összesen 3-an voltunk ilyennel. Az olasz srác azonnal "örökbe fogadott" a spanyollal szerintem nem beszéltem, de ki tudja annyi sör után...
Nem gyakori darab, az bizonyos.
Csatolás megtekintése 18578
Igen, Bécivel a magyar VRA-tól jártunk Kecelen is, nézni némi haditechnikát.
Igen, ez a bejegyzés eléggé "fuck-mukk-ukk" módon lesz lezárva, mert közel sem fér bele a képanyagba, amit szeretnék, és ez az év valójában tényleg eléggé zavaros még, nagyon le kell még ülepednie bennem... és nyilvánvaló okokból sok más egyéb is lekötötte a figyelmem, melyek azonban bőven nem tartoznak a motoros témához, és nem szeretném velük kioffolni az oldalt. (Pedig BŐVEN tudnék írni a dologról.)