...továbbra is szivatják a motoros népeket. Erre a címre tegnap este komolyan felkaptam a fejem, ám a végén igen komoly káromkodhatnékom támadt. Amennyiben igazak a számok, akkor komoly gondok vannak a fejekben. Azt még csak-csak megértem (valójában nem), hogy emisszióra hivatkozva butított verziót kapunk az amúgy sem gyilkos teljesítményadatokból, de tessék mondani: a tankkapacitás ezt miért szenvedi meg?
És ami a legfontosabb: miért kerül nálunk közel 3X-os árba? Riksakulik fogják egyesével szállítani? Ennél kivételt tettem volna, ami a "láncos motor" nevű fenntartásaimat illeti, de nem ezen az áron. Mert ennyiért 1600-as Classic Tourert kapok. Tehát, ha a 6000 euró környéki várható ár igaz lesz, bizony, nem lesz Jawám, és most ellenőriztem a német importőr oldalát: a hír igaz, Jawa 300 CL néven ott van, már kapható, kerek 6000 euróért árulják. Érdekelne, mi tesz rá az árára közel 4000 eurót, mire Európáig ér.
És ami a legfontosabb: miért kerül nálunk közel 3X-os árba? Riksakulik fogják egyesével szállítani? Ennél kivételt tettem volna, ami a "láncos motor" nevű fenntartásaimat illeti, de nem ezen az áron. Mert ennyiért 1600-as Classic Tourert kapok. Tehát, ha a 6000 euró környéki várható ár igaz lesz, bizony, nem lesz Jawám, és most ellenőriztem a német importőr oldalát: a hír igaz, Jawa 300 CL néven ott van, már kapható, kerek 6000 euróért árulják. Érdekelne, mi tesz rá az árára közel 4000 eurót, mire Európáig ér.