Este, munka után csak azért nem üvöltöttem fel hangosan, jó somogyi stílusban, amikor szembe jött velem ezittene, mert már az utca nagy része bősz alvásban leledzett. Pillanat alatt ökölbe szorult a talpam is.
Értem én, hogy feleslegesen ne üvöltsön a brumi, de azért ez már a nyílt kib...s kategória. Azt hiszem, nem mondok azzal újdonságot, hogy a motorozási élményfaktor igen jelentős összetevője a hanghatás. Fokozottan igaz ez a terjedelmes országúti cirkálók kategóriájára, ahol a (többnyire) vékettő morgásának élménye, hogy két dugattyúcsapás árán átérsz Dorogról Tatára, valósággal külön kéjhormonként hat az agy erre szakosodott központjaira. Persze, a német életszínvonal komoly árnyalatokkal világosabb, mint a magyar, de azért vannak itt is gondok szép számmal, és nehezen hiszem el, hogy tényleg ez volt a legégetőbb probléma, főleg a jelen helyzetben, amire a bundásrátnak most aztán okvetlenül megoldást kellett találnia.
Hogy ezek mennyire ráérnek! Ráadásul milyen jó honoráriumért... Persze, valami látszattevékenységet folytatni kell a közlekedésben is, hiszen az alig egy hónapja életbe léptetett szigorításból csúnya pofáraesés lett (ugrásszerűen nőtt meg a bevonandó jogosítványok száma), olyan pedig nem fordulhat elő, hogy a közlekedés kellő számú résztvevője ne érezze magát cseszegetve. Még a végén megvádolják őket, hogy nem csinálnak semmit! (Hogy az anyjuk lánykori neve is valószínűleg "Pótcselekvés" volt, az mellékes) Hogy a társadalom minden része érezze a magas Birodalmi... izé Szövetségi Tanács törődését, új mumus van születőben, a HANGos motor. Eddig a vírus volt, tavaly a gaz széndioxid, azelőtt a klímaváltozás, azelőtt sertéspestis, stb. Minden évben van egy új rettegni való, egy legyőzendő ellenfél. Ezek a barom német politikusok állandóan háborúzni akarnak valami ellen. Az már kiderült, hogy a maci nem játék, így az oroszoknak néha gorombán odamondogatnak, de csak szőr mentén (azért a gáz, meg a kőolaj csak onnan jön...) A CO2 egy olyan dolog, amivel egy lényegi intézkedés során a gazdaságot állítanák falhoz, a közlekedésben komoly eredményeket nem tudnak elérni, csak megfizethetetlenné válnak az új autók itt is. Azért az euro-7-ről még nem tettek le, itt is vissza kellett csuknom a bicskát a zsebemben...
Mielőtt azt mondanánk, hogy ez minket nem érint: előfordulhat, hogy eljönnél egy motoros túrára pl Bad Schandau felé. Hidd el, megéri, csodás vidék ez a "Szász Svájc" felé, ahogy a német nevezi. És most gondold el, hogy pl hétvégén, vagy turistaszezonban az F6 akár a régióba nem hajthat be... Pedig teljesen legális, gyári a kipu a paripán. Nem ez lenne Európában az első hasonlóan agyatlan intézkedés. Egy 20 éves motorral már nem jársz csak úgy keresztül-kasul Európában.
Hiába, a víz mindig a szemetet dobja fel, újabb ékes bizonyíték, hogy bűnözők vezetik a világot. És ha feltesszük a kérdést, hogy kinek áll ez érdekében, akkor a háttérben megjelenik az elektrifikációs kényszer agyament góleme, a német csodafegyver a környezetvédelem érdekében. Hogy mi a német terv az acél, gumi stb. előállítására, hulladékkezelésére, az rejtély. Ott VALÓS problémába ütköznének, ahhoz nem hozzányúlni nem mernek, de még csak irányba sem nézni!
Pontosabban nem jól mondtam, a tényleges acélgyártásra találtak megoldást: kivitték/eladták Kínába. Így büszkén mondhatják, ők már nem szennyeznek ezzel sem.
Értem én, hogy feleslegesen ne üvöltsön a brumi, de azért ez már a nyílt kib...s kategória. Azt hiszem, nem mondok azzal újdonságot, hogy a motorozási élményfaktor igen jelentős összetevője a hanghatás. Fokozottan igaz ez a terjedelmes országúti cirkálók kategóriájára, ahol a (többnyire) vékettő morgásának élménye, hogy két dugattyúcsapás árán átérsz Dorogról Tatára, valósággal külön kéjhormonként hat az agy erre szakosodott központjaira. Persze, a német életszínvonal komoly árnyalatokkal világosabb, mint a magyar, de azért vannak itt is gondok szép számmal, és nehezen hiszem el, hogy tényleg ez volt a legégetőbb probléma, főleg a jelen helyzetben, amire a bundásrátnak most aztán okvetlenül megoldást kellett találnia.
Hogy ezek mennyire ráérnek! Ráadásul milyen jó honoráriumért... Persze, valami látszattevékenységet folytatni kell a közlekedésben is, hiszen az alig egy hónapja életbe léptetett szigorításból csúnya pofáraesés lett (ugrásszerűen nőtt meg a bevonandó jogosítványok száma), olyan pedig nem fordulhat elő, hogy a közlekedés kellő számú résztvevője ne érezze magát cseszegetve. Még a végén megvádolják őket, hogy nem csinálnak semmit! (Hogy az anyjuk lánykori neve is valószínűleg "Pótcselekvés" volt, az mellékes) Hogy a társadalom minden része érezze a magas Birodalmi... izé Szövetségi Tanács törődését, új mumus van születőben, a HANGos motor. Eddig a vírus volt, tavaly a gaz széndioxid, azelőtt a klímaváltozás, azelőtt sertéspestis, stb. Minden évben van egy új rettegni való, egy legyőzendő ellenfél. Ezek a barom német politikusok állandóan háborúzni akarnak valami ellen. Az már kiderült, hogy a maci nem játék, így az oroszoknak néha gorombán odamondogatnak, de csak szőr mentén (azért a gáz, meg a kőolaj csak onnan jön...) A CO2 egy olyan dolog, amivel egy lényegi intézkedés során a gazdaságot állítanák falhoz, a közlekedésben komoly eredményeket nem tudnak elérni, csak megfizethetetlenné válnak az új autók itt is. Azért az euro-7-ről még nem tettek le, itt is vissza kellett csuknom a bicskát a zsebemben...
Mielőtt azt mondanánk, hogy ez minket nem érint: előfordulhat, hogy eljönnél egy motoros túrára pl Bad Schandau felé. Hidd el, megéri, csodás vidék ez a "Szász Svájc" felé, ahogy a német nevezi. És most gondold el, hogy pl hétvégén, vagy turistaszezonban az F6 akár a régióba nem hajthat be... Pedig teljesen legális, gyári a kipu a paripán. Nem ez lenne Európában az első hasonlóan agyatlan intézkedés. Egy 20 éves motorral már nem jársz csak úgy keresztül-kasul Európában.
Hiába, a víz mindig a szemetet dobja fel, újabb ékes bizonyíték, hogy bűnözők vezetik a világot. És ha feltesszük a kérdést, hogy kinek áll ez érdekében, akkor a háttérben megjelenik az elektrifikációs kényszer agyament góleme, a német csodafegyver a környezetvédelem érdekében. Hogy mi a német terv az acél, gumi stb. előállítására, hulladékkezelésére, az rejtély. Ott VALÓS problémába ütköznének, ahhoz nem hozzányúlni nem mernek, de még csak irányba sem nézni!
Pontosabban nem jól mondtam, a tényleges acélgyártásra találtak megoldást: kivitték/eladták Kínába. Így büszkén mondhatják, ők már nem szennyeznek ezzel sem.