Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Tavaszi véráldozatok

Régebben siklóernyőztem, és márciustól júniusig az "öregek" jelölték ezzel az előző évi friss pilóták tavaszi baleseteit. Nem értettem, aztán végül leesett, hogy miért hívták így még a kisebb baleseteket is, a bokahúzódást, vagy akár fára szállást. Kisebb balesetek közé tartozott mindaz, amit még egy "lecsúsztam a lépcsőről" tipusú körítéssel meg lehetett magyarázni a dokinak, és nem igényelt hosszas kivizsgálási eljárást az akkori repülésfelügyelettől. De sajnos néha voltak durvább esetek, akár gerinctörés, bénulás és egyéb nyalánkságok, amik egyértelműen a pilóta hibájából történtek. A nem megfelelő helyzetmegítélés, a hosszú honapok utáni kihagyás - rutinvesztés és a felpörgetett, csináljukmár hozzáállás. A tavaszi zsongás okozta pilótahibák. Ahogy elnézem, az összes olyan technikai és extrém (esetünkben nem)sport egyik jellemző betegsége a hosszas téli kihagyás utáni túlzott tavaszi zsongás balesetei.
A fejekben megmaradnak a vénasszonyok nyara utáni száraz útállapotok és jó kis gurulós-döntögetős emlékek, a lelkes kétkerekű pedig kiéhezve az első napsugarakra, vágtat, mint akinek "elgurult a gyógyszere".

Szal csak azt akartam mondani, hogy legyetek óvatosak, nemcsak az utakon, másokkal kalkulálva, hanem főként magatokkal szemben. Főleg aki tudja magáról, hogy most dolgozik a zsizsegebogár a fenekében, és végrevégre kiszabadul a vassal együtt az istállóból.

Akinek volt pár hónap kihagyás a télen, adjon magának időt, hogy újból rászokjon a vasra és az utakra, aztán jöhet a virgonckodás. Hideg még az aszfalt, lassabban melegszik a gumi, de az biztos, hogy otthon hazavárnak.

Vigyázzatok magatokra, jövő tavasszal is lehessen kire morogni, hogy már megint a vashoz fog nőni a seggetek... :)

Hozzászólások

ZP nem értek veled 100%ig eggyet. Biztos hogy sok múlik a jó papucson ugy 33%. A következő 33% a vason múlik, a maradék azon aki a nyeregben ül.
És az ő kezében van 99%ban hogy akár milyen gumin fut haza is ér e. Az 1% pedig az a pár idióta akit nemszabadna kiengedni az útra
 
mindenkik: összetettebb ez, minthogy százalékban kifejezhető legyen, mi - miért - hogyan. ;)
Napestig vitatkozhatnánk rajta. :)
A lényeg - mint az előttem szóló is mondta - a bénagyerek alatt lehet fullextrás technika, akkor is aszfaltot fog a legkisebb necces helyzetben, aki zsigerből jól motorozik, az akár egy ipari hulladékkal is biztonságosabban tud közlekedni a legtöbbünknél. ;)
 
V
Már vártam, hogy valaki elővegye a témát... de nagyon igaz!!!
 
sztem meg autózzunk inkább,lehuzzuk az ablakot a szél is fúj,bukot is lehet felvenni,ha van tető ablak néha néha kilibbenhet a zautós,a feeling megvan és lehet papucsban is.Autozzunk vagy ne is,a repülés biztonságosabb és ott még a gumin se mehet a vita,jajj baszki mondtam,hogy ellenőrizd a fékszárnyakat:D

Na de mindenki okosan ügyesen,és vigyázni az életre,abból csak egy van mindenkinek!Na meg persze másokra is!
 
Hétvégén nagyon sokan motoroztak, pedig nálunk le volt fagyva a kert... el tudom képzelni,hoyg milyenek lehettek az utak Dobogókőn az erdőben, hegyen... vagy a dunaparton.
Ja, és a szél is fújt.. nekem nem volt még ingerenciám motorozni.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
614
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére