Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Első motoros nap

birge elvesztette szüzességét. Hehe.

Reggel agyament kapkodás, mint mindig, mert este a Citadella után valahogy csak a forró fürdőre vágytam, így nem álltam már neki szendvicseket gyártani és összecsomagolni két napi cuccost. Csörög a telefon: kulcsomat ne keressem, mert a motorban hagytam. No, sebaj, gondoltam, legalább emiatt nem kell aggódni, ezek szerint a motor még megvan:) Aztán megint csörög a telefon, persze még egy szál... mosolyban állok a fürdőszoba közepén, számból kilóg a fogkefe, Zépé meg már a kapuban ácsorog. Gyorsan felpakoltam, rohantam lefelé egy új hátat megszokni, amit követhetek. Mondjuk sokáig nem kellett szokogatni, mert egy előzésnél úgy eltűnt, mintha sosenem lett volna ott. Állítólag az előzésbe én is befértem volna, de amikor előrekukucskáltam, csak egy marha egészségtelennek látszó buszt láttam szembejönni:S Szerencsére Vickey nem hagyott el (bár ezt én nem tudhattam, mert mögöttem jött), és nagy nehezen, a sárkányt többször megtalálva és elhagyva megérkeztünk a Hungaroringre.

A népes hímnemű rajongótábornak nem örültem a bejáratnál, épp elég béna vagyok akkor is, ha nem néznek, a csajoknak bezzeg annál jobban, kezdődhetett a gyakorlás. A bemelegítésnél kiderült, hogy fél kézzel tudok egyenesen menni, akár a nyeregben is felállok, ennél többet ne is várjanak tőlem. Az emelkedőn pedig ha átlagos intelligenciával nem is, de átlagon felüli erővel rendelkezem, legalábbis nem sokan tolták fel a vasat leállított motorral:) Sajna a kispályán gyakorlásra nem sok esély volt, ellenben a gokartosdit annál jobban élveztem. Ugyanez nem mondható el a mögöttem jövőkről, akik képesek lettek volna átlépni az 5 km/órás tempót, ámde helyhiányban nem tudtak megelőzni. Nem tudom, ez a kovácsniki mire vág fel, mint tapasztaltam, a pályán nem gyorsnak kell lenni, hanem ijesztőnek:p

Aztán Söndör a fejébe vette, hogy megtanít kicsi köröket menni, aranyos, de hamvába hullt ötlet volt. Egyelőre reménytelen esetnek tűnök. Bénaságomat próbáltam a motorra fogni, de Zépé felpattant rá, és hamar bebizonyította, hogy Wolfie bármit meg tud csinálni, amit a nagyok.

Végül a nagy díszkísérettől lemaradva, de Pacikó és BoncaDóri vigyázó tekintetétől kísérve visszamentünk az Andrettibe, útközben lesápasztottuk a srácot a benzinkúton, és indulhatott is a menet!

Nagyon büszke voltam magamra, hiszen egész nap egyszer sem felejtettem el kinyitni a benzincsapot... egész addig, amíg az Andrettiből el nem indult a felvonulás. Akkor viszont annyira, hogy magamtól rá sem jöttem, miért nem szalad fürgén a moci. Megint hála Zépének, aki a hátsó ülésről lepantomimezte a megoldást:)

Azt hiszem, fogytán a 10 000 karakter, nem ilyen grafománoknak találták ki ezt a CSAMblogot, szóval nagyon szépen köszönöm mindenkinek a szervezést, a segítséget, a türelmet, és nagyon jól éreztem magam! Sajnálom, hogy a Pilisbe nem tudtam továbbmenni, de ami késik...

Hozzászólások

Én csak pislogtam, hogy én az Andretti előtti kis ovális parkoló legvégén álltam birge meg a legelején, közöttünk kb 20 motor, plusz az úton is vagy annyi és mégis utánam fordult be a Hősök terére. Mire mondja, hogy mi történt!

Igen kell az a felirat :D
 
A bukósisak belső plexire írni! az szemelőtt van;)! Csak vicceltem Veled! fog ez menni!
 
Jó voltál birge! :)
:zp: a mi megmentőnk...csak sütit kér érte...de megérdemli...:jo
 
A két sápkóros srác a benzinkúton bejött, mit bejött, bevágtatott a mi utcánkba ! Elkezdték a dumát, hogy ők mindig pont ilyen motoros csajokra vágytak ... na Pacikóval rögtön le is oltottuk a tüzüket, hogy ja, aztán menne a hiszti, hogy hova mész, minek mész, mééé mész mááá meginnn, jövök kocsival mééé nem vársz meg, satöbbi. Azért motort tolni egész jól tudtak. :D
Egyébként ZéPé nem velünk indult az Andrettibe ? Aztán eltűnt valahol mint szürke szamár ...
 
Zépé nem bírta a tempónkat, és elhúzott, mint a vadliba:) miközben a mi tempónkról kiderült, hogy ti miattam mentetek lassan, én viszont tudtam volna akár gyorsabban is, csak szeretek nagy követési távolságot tartani, mert még nem bízom a vészfékezési technikámban:)
 
Mamóca;bt20152 írta:
A bukósisak belső plexire írni! az szemelőtt van;)! Csak vicceltem Veled! fog ez menni!

Gondoltam már erre is, de ez is csak az első elindulásnál válik be, mert menetközben nem tarthatom ott a papirost. Előbb-utóbb csak megtanulom:)
 
Rájöttem: egy post-it-et kell ragasztani kivülről a plexidre, amit belülről tudsz olvasni, hogy BENZINCSAP!!!! Akkor bólintasz, kinyitod és kívülről könnyedén eltávolítod a cetlit... :)
Hátránya, hogy minden elinduláshoz külön cetlit igényel és azt még nem tudom, hogy mit csinálsz a szeméttel... :)
 
csacskamacs;bt20159 írta:
Rájöttem: egy post-it-et kell ragasztani kivülről a plexidre, amit belülről tudsz olvasni, hogy BENZINCSAP!!!! Akkor bólintasz, kinyitod és kívülről könnyedén eltávolítod a cetlit... :)
Hátránya, hogy minden elinduláshoz külön cetlit igényel és azt még nem tudom, hogy mit csinálsz a szeméttel... :)

Igen, én is ugyanerre gondoltam.. mennyi az esélye, hogy a postitet nem hagyom el:)?
Plusz azt hiszem, hogy nem szoktam nézni a plexit. Valahova a műszerfalra kéne:)
 
Gratulálok birge, menni fog ez:taps:
És remélem hozzám is eljössz ám, magabiztosan, büszkén gurulva a motoroddal;)
 
neonszínű madzag a benzincsaptól a kormányig? :) vagy gyártatunk neked egy csamos matricát, amin a "szólj rám, hogy nyissam ki a benzincsapot!" vagy vmi hasonló felirat lesz. :D
 
Kisvirag;bt20162 írta:
neonszínű madzag a benzincsaptól a kormányig? :) vagy gyártatunk neked egy csamos matricát, amin a "szólj rám, hogy nyissam ki a benzincsapot!" vagy vmi hasonló felirat lesz. :D

:)
 
Birge arra meg ne gondoltatok hogy meg kellene javitani a benzincsapot es akkor nem kell allandoan elzarogatni:)
 
V
Izé... ezt már a múltkor is akartam kérdezni, hogy hogy is van ezzel a csappal... Mert ha az ősöreg MZ-típusú 3 állású csap (zárt, nyitott, tartalék állás), akkor nincs mit javítgatni rajta, ilyen, marad a kulcstartó/matrica/megjegyeznianyitást/szentségelnimikorlefullad variációk valamelyike. Ha viszont vákuumos a csap, akkor annak elvben nyitott, tartalék és PRI állásai vannak, ez utóbbi esetben viszont direktben, a membrán megkerülésével folyik be a benya, és felesleges zárogatni. Vagy esetleg, ahogy vaslogikával nagynehezen kikövetkeztettem, rossz a membrán, és most a motoron van két "zárt" állás, meg a direktbe nyitott... Ez utóbbi mondjuk csak az első tank-kiszáradásig poénos, onnantól viszont lehet élesben gyakorolni a dombnak felfele motortolást...:D
 
_Bq_;bt20169 írta:
Izé... ezt már a múltkor is akartam kérdezni, hogy hogy is van ezzel a csappal... Mert ha az ősöreg MZ-típusú 3 állású csap (zárt, nyitott, tartalék állás), akkor nincs mit javítgatni rajta, ilyen, marad a kulcstartó/matrica/megjegyeznianyitást/szentségelnimikorlefullad variációk valamelyike. Ha viszont vákuumos a csap, akkor annak elvben nyitott, tartalék és PRI állásai vannak, ez utóbbi esetben viszont direktben, a membrán megkerülésével folyik be a benya, és felesleges zárogatni. Vagy esetleg, ahogy vaslogikával nagynehezen kikövetkeztettem, rossz a membrán, és most a motoron van két "zárt" állás, meg a direktbe nyitott... Ez utóbbi mondjuk csak az első tank-kiszáradásig poénos, onnantól viszont lehet élesben gyakorolni a dombnak felfele motortolást...:D

Izé... nőből vagyok, szóval annyit tudok róla, hogy van ugyan nyitott-tartalék-zárt állás, de nyitottban nem szobatiszta a drága, vagyis maga alá vizel (benzinel), ha öt percnél többet áll. Nyitott állásban oké, a tartalékot állítólag nem szeresse.
 
A tartalékon hagyást azért nem szeressük, mert nem veszed észre, hogy mikor kéne elindulni a kút felé, hanem csak egyszer közli, hogy ő éhes, és egy tapodtat se viszi tovább a Farkas a Birgét. :)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
609
Hozzászólások
54
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére