Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Átok a kereskedőkre

Csatolás megtekintése 18279


Bismarck ma hazatért a szárazdokkból honi kikötőbe. Friss olaj, száraz szelepfedelek, és végre felkerültek az ősszel megvett új papucsok. Nem reklám kedvéért, csak úgy, Metzeler, Marathon Ultra. A motor irányíthatóságával csodát tett, a futófelület kialakítása telitalálat, valami nagyon más, jó érzés vele a kanyarodás. Megszűnt az az imbolygó riszálás, az az érezhető instabilitás, hogy minden pillanatban azt vártad, mikor dobja el magát. Mintha másik motorra ültem volna.

És, ha már itt tartunk, hogy miért is a cím... Amíg vártam, hogy elkészüljön a számla, felpróbáltam pár másikat. Egy 1150-es RT-t célirányosan, azt eleve akartam, mivel 3 hete a K1200 GT túl hasalósnak és magasnak bizonyult. Én nem tudom, mivel eszik a bajorok a nokedlit, mert itt már a kormánytáv okés, de a kétoldalas lábletétel legalacsonyabb ülésállással már ezen is felejtős. Jörg ajánlgatta a 850-es GS-t, de az már szemre is még magasabb volt, szóval a BMW fejezet úgy zárul az életemben, hogy soha el sem kezdődött :D És akkor kitört a gyalázat...
"-Azt a feketét próbáld ki!
-Melyiket?
-Ott, a fal mellett. Belefér a hat henger?"
Akkor látom, egy F6C... Vazze! Egy Valkűr! Szemre is nem kicsit robusztusabb, mint az enyém...

Voltam olyan hülye, hogy ráüljek. Jól neki is duráltam magam, hogy eltépjem az oldaltámaszról, mondván, az enyém könnyebb, és azért már meg kell fogni. No, az eredmény az lett, hogy majdnem lefejeltem a falat. Mert nem nehezebb, de még 50 kilóval könnyebb, mint egy egyötös Nomad. Hát mintha egy alultáplált Simsont kéne terelgetnem! (na jó, kettőt, szélességre legalábbis, de súlyra a legrosszabb esetben is ETZ-érzet). És belerakta az agyamba a vakhangyát, nagyon nincs kizárva, hogy vagy ez (ilyen) lesz jövőre a második (mondjuk egy CT verzió), vagy a váltómodell. Ezutóbbi azonban csak akkor, ha esetleg a büdzsé megköveteli a beszámítást/eladást. Aminek azért nem örülnék, a Bismarck igencsak fílinges darab, nagyon nem szívesen válnék meg tőle. És jól is mutatnának egymás mellett ;)
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

:D A motorozás is olyan, hogy mindig kell még egy motor a garázsba...
A cipőkkel is így vagyok. Meg a tetkókkal. :)
 
Jól írtad, vakhangya. De nagyon vak.
Én is hülye vagyok, mert elhatároztam, hogy nekem mindegyik alapszínből lesz egy motorom, és mindegyik építési stílusban fogok egyet nyomni. Igen ám, de elhatároztam, hogy csak kettő maradhat, a jelenleg parkolópályán épülő hétből (mióta megy a távoktatás, három perc nem sok, annyi se volt rá). Egyik nekem, másik a kislányomnak. Mindegyik segédmotor, mert ezek fenntartására van lehetőség. És nagy valószínűséggel eldőlt a hezitáció: Simon marad nekem, és Sára lesz eladva, mert normális országokban egy szaros robogómotorral hajtott mopedet lehet használni, csak nálunk nem. Egyszer, ha elkészül, bemutatom egy kiállításon, aztán rásózom valami normális országban lakó külföldire. Azt a vasat, aminél személyesebbet még soha nem építettem, és amilyenre mindigis vágytam. Mert ez egy ilyen ország. És persze Simon se nézhet ki úgy, a full gyári váz és futómű ellenére se, ahogy szeretném. Mert ez egy ilyen ország. És Panna alól se biztos, hogy a Magasságos Hatóság nem üti ki a Czetka kinézetű, amúgy gyári Babettát. Ez egy ilyen ország...
És akkor még nem is írom, hogy nálunk nem a garázs kicsi, hanem a békességre való törekvés.:morog::morog::morog:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Szegecs
Olvasás
691
Hozzászólások
6
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Szegecs további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére