Szín
Háttérszín
Háttérkép
Szegély színe
Font Type
Font Size
  1. Friss jogsival a kezemben nagy volt a vásárlási láz négy évvel ezelőtt. Mivel a chopper/cruiser kategória volt nálam a nyerő, az első kiszemeltem egy 250-es Yamaha Virago volt. Viszonylag sok volt belőle a környéken, így volt alkalom megcsodálni a formáját, na meg kipróbálni is.

    Aztán egyik napról a másikra változott a helyzet: találtam egy Eliminatort, ami igazán tetszetős volt elsőre. A Kawaról szinte semmit nem tudtam, erről a típusról még annyit sem. Kevés volt belőle a piacon...úgyhogy gyorstalpalóként összehasonlítottuk a két modell paramétereit. A számok és érvek meggyőztek, a Kawa-ra esett a választás.
    DSCN7781.jpg
    A vásárlás pillanatában meg is kapta a nevét: Kira. Nem volt chopper, erről nem csak az idomai, hanem a hangja is árulkodott, de ennek ellenére hamar összeszoktunk. Könnyen manőverezhető, kényelmes gép volt, csekély fogyasztással. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de alacsony nőként számomra mérvadó volt, hogy biztonságosan leérjenek róla a lábaim.:fing:Tanuló motornak példás, sok hibámat elnézte és tűrte is a kiképzést. Bátran mondhatom, hogy a "nagyok" között sem hagyott szégyenben. Kevésbé elterjedt modell, mégis bátran merem ajánlani.:DEmellett persze nem mondtam le a gondolatról, hogy egy nagyobb "behemótot" is sajátomként vezethessek. Sem a Kawa-t, sem a vörös-fekete színvilágot nem engedtem el, így több időbe telt megtalálni az igazit. A választás eredményeként tavaly nyáron került képbe az EN 500 Vulcan. Nem tagadom, más világ...annak előnyeivel és hátrányaival együtt. Kényelmes, stabil, igazi chopper-es dübörgéssel. A Vulcan legkisebbjeként megkockáztatom, hogy még akár nőies is lehet (a 200+ kg-ot leszámítva, ami azért jó kis kihívást tud okozni néha). Az erő, amelyet kipréselhetsz belőle garantáltan mosolyt csal az arcodra, az "izmos", széles idomok pedig csak még vonzóbbá teszik.
    A választás sorrendjét nem bánom, hiszen sosem lesz olyan könnyen kezelhető chopperként, mint a más típusú társai. Az érzésért viszont egyértelműen megéri! :csam:
    67186491_1476663425807954_6083734794401742848_n (1).jpg

    Széles utat mindenkinek! :ciao:
  2. Két hónappal ezelőtt eskü alatt vallottam volna, hogy nem telik el hétvége motorozás nélkül ebben a szezonban sem. Most azonban egy 100 km-es kerülésnek is eszeveszettül tudok örülni!

    Motorosként én is tapasztalom, hogy a gőz kiengedéséhez és a heti feszültség levezetéséhez nem kell más, csak egy-egy hétvégi kirándulás a kedvenc gépemmel. Általában kinézem a környék csendesebb helyszíneit, de olykor csak úgy cél nélkül is, a motorozás élvezetéért ülök nyeregbe. Ezt a szezont sem terveztem másként.

    Felénk, Erdélyben két hónapja ütötte fel a fejét a vírus, majd rögvest jött a kijárási tilalmak sorozata. Elviekben motorozhatunk...munkaügy vagy betegellátás céljából, esetleg önkéntesség miatt. Az első hetekben azonban hevesen tiltakoztam ez ellen, hiszen a motorunk nem haszonjármű! "Amúgy is, hamar lecseng ez a vírushelyzet" – gondoltam. Mostanra azonban átértékelődött a motorozás fogalma a fejemben. Bizony 50, vagy akár 100 kilométernyi táv is óriási élmény, ha az ember vashiánnyal küszködik (márpedig szezon elején így szokott ez lenni). Az utak szabadabbak, az itthon töltött napok alatt pedig van idő csinosítani a gépeket. Ha pedig akad egy jó indok a kerülésre, egy-egy rövid kör könnyebben elviselhetővé teszi a jelenlegi helyzetet.
    96159608_379765562955670_2779200593380507648_n.jpg
    Szezon elején még külföldi utakat terveztem, egymás után pörögtek a fejemben a jobbnál jobb útitervek. Az elv az volt, hogy minél messzebb, minél hosszabb időre túrázhassak. Most pedig a napokat számolom arra várva, hogy nyilatkozat nélkül átléphessem a megyehatárt.
    Hosszúak a karanténkörök, de közeledünk a végéhez!;)