A neveket vesszővel válaszd el
Megszületett a 3. unokám!!
A Tátrába megyünk motorozni csapattal./9 motor/ Az idén Horvátországban már motoroztam Dubrovnik,Montenegro, Kotori -öböl. 2000 km-t tettünk meg.:jo De a Tátra félelemmel tölt el. Egyből az jut eszembe "Nagy hegyek, szerpentinek sokasága," Én még nem jártam arra, csak buszos uton. Akkor meg nem az út nehézségére figyeltem. Nagyon izgulok ilyenkor mindig ,hogy milyen lesz az út. Na meg azon is ,hogy birom -e eléggé tartani a tempót. Kényelmes utazási sebességem még 80 -110 között van. Kanyarban 20-60 között. Nem igen tudok még mélyen döntögetni. Próbálom ,de még bizonytalan vagyok ebben. Tátralomnicon járt -e valamelyikőtök? Jó lenne valamit tudni előre milyen az út. Most még valahonnan szlovák koronát is kell szerezni. Na és legfőképpen becsomagolni a két oldaltáskába, amiből az egyiket elfoglalja az esőruha, és a turacipő. /gondoltam megsétáltatom az esőruhát fölöslegesen oda vissza/ 3 napos lesz a túra. Pénteken reggel indulás. Várom már nagyon.
MOTOROZÁS NŐI SZEMMEL"AVAGY MIKÉNT VÁLTOZIK A NŐ Előre bocsátom, hogy valóságos tapasztalaton alapuló , elmélkedés, Anno, 3 éve nagyobb büntetést nem is mondhatott valaki, mint hogy motorozni megyünk. Soha nem ültem motoron azelőtt. Hajmosás ,szárítás, stb. szempillafestés ,majd indulás előtt rádöbbenés, - fel kell venni a bukósisakot. Na mondanom se kell a bezártság érzet, elhatalmasodott, de leginkább akkor amikor rájöttem, hogy bizony a frizurának annyi . A bukó úgy rászorult a fejemre ,hogy hallani sem hallottam rendesen,de ez volt a legkevesebb. Még nem tudtam mi vár rám. Minden no lételeme a beszéd......ezt próbálja meg valaki bukósisakban. Szép mutatvány. Némaságra ítélve Már megértem Néma Leventét. Még a póktól is félek, nem hogy szemtől szembe kerüljek a National -Geo kinyúlt egyedeivel. Szegény muslicák százai, és bogarak hadai nyúltak ki a bukó-plekszi ablakán. Szó nélkül, sikítás nélkül tűrni! Kényszer némaságra utalva 3-4 órán át--egy túrán szerintem minden nőnek büntetés. Érzed ,hogy rezeg a mobil a zsebedben és nem tudod felvenni............ De ez még semmi, hozzá kellett szokni hogy a levegőnek ereje van. Minél gyorsabban halad a motor annál inkább ellent kell tartani a levegőnek. Mellbe vágó élmény. 130 km/ óránál a úgy érzed a nyakad beremeg , érzed milyen erősen nyom a levegő. Kapaszkodni kell, de ha műkörmöd van azzal nem igen lehet/megjegyzem nekem már nincs/ Igen ám ,de nem csak immel- ámmal, mert a kanyarokban és a bukkanóknál komolyan meg kell tartanod magad. Eleinte ügyesen vigyáztam, nehogy elessünk Ha, jobbra kanyarodtunk én balra dőltem ki,mindig ellenkezőleg ügyelve az egyensúlyra......... ............ Csak a körforgalomnál jöttem zavarba Elvégre nem ülhetsz úgy mint egy krumplis zsák. De a nap végére elfáradsz a sok-k hatástól, amit kaptál, és a rengeteg oxigéntől. Azon veszed észre magad ,hogy homlokodat folyamatosan támasztod előtted ülő motorostársad hátának , és lassacskán elolvad a világ elráz a motorzaj és :alszik: egyszer csak lecsukódik a szemed ...................elalszol. Másodpercekre, percekre, nem tudhatod,de alszol. A táj változik dombra fel, dombról le ,kiskanyar.........é s te csak alszol. Hirtelen fékezés a közlekedési lámpánál, felriadsz, huuuu majd elaludtam. Próbálod magad észnél tartani, de kimerült vagy és fáradt. Megérkeztek, és a párod örül , hogy milyen jót :jomotoroztatok. Csak te tudod milyen próbákat kellett kiállnod a kaland kedvéért. Hát így kezdődött a motoros pályafutásom. Ma már levizsgáztam nagymotorra, és nekem is van külön motorom. Már nem zavar a bukósisak, sem a némaság, élvezem a motorozást, élvezem, hogy én is motorozhatok........ Már nem zavarnak a muslicák, sem a kanyarok Már nem alszom a motoron,és boldog vagyok ,hogy milyen jót motoroztunk ketten. Külön motorral. Azóta vallom: Mindent ki kell próbálni, és változni kell ,mert ezáltal ismerjük meg képességeinket, és ezen keresztül a világot széles utat............ jó időt! Túl a 10 ezredik km-en:csa