Triumph

tt100 témája a 'Motormárkák' fórumban , 2009 November 23.

?

Milyen fajta végső meghajtás található az 1600ccm Triumph Thunderbird-ön ?

A szavazás vége 2010 Október 1.
  1. Lánchajtás

    0 szavazat
    0.0%
  2. Dörzshajtás

    0 szavazat
    0.0%
  3. Kardántengely-hajtás

    1 szavazat
    14.3%
  4. Fogazottszíj-hajtás

    6 szavazat
    85.7%
  5. Elektromágnes-hajtás

    0 szavazat
    0.0%
  1. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    <TABLE class=cutline border=0 cellSpacing=0 width="90%"><TBODY><TR><TD height=1 vAlign=top rowSpan=4 width="18%" align=left>1915-18

    </TD><TD bgColor=#ffffff height=14 vAlign=top rowSpan=2 width="53%" align=left>Production became focused on the Allied war effort. Model 'H' roadster with chain drive (designed by Schulte and similar to the Type A) was introduced in 1915, 550cc side-valve four-stroke with Sturmey-Archer three-speed gearbox and belt transmission - considered by many to be the first "modern" motorcycle. Soon earns the nickname "Trusty Triumph." Some 30,000 Model H bikes were supplied to Allied forces in World War I (20,000 for UK forces). </TD><TD bgColor=#ffffff height=122 vAlign=top width="31%" align=left>[​IMG]</TD></TR><TR><TD class=cutline bgColor=#ffffff height=1 vAlign=top width="31%" align=left>'Trusty' Triumph, 4 bhp machine used by Allied troops in WWI</TD></TR><TR><TD bgColor=#ffffff height=16 vAlign=top width="84%" colSpan=2 align=left>Bettmann meets Col. Claude Holbrook, who handles motorcycle procurement for the War Office and orders Triumph bikes for the Army. Holbrook later joined Triumph. </TD></TR><TR><TD class=other bgColor=#fcfdcc height=1 vAlign=top width="84%" colSpan=2 align=left>In 1915, the first stop lights were fitted to American cars. TT races halted by war. In 1915, the Cleveland Motorcycle Company (USA) builds a two-stroke "Lightweight" almost an exact copy of Triumph's Junior model, and continues production of it until 1924. In 1916, Excelsior (USA, owned by Schwinn) builds its own Junior clone, the L18. Ivor Davies says the company was licensed by Triumph to manufacture the machines until 1920. In 1917, US company Henderson merges with Excelsior in Chicago, under Ignatz Scwinn. In 1918, Bayerische Motoren Werke AG (BMW) is founded in Germany. In 1915 British Post Office uses motorcycle riders to deliver mail. In 1915, BSA built a large four-storey workshop to accommodate huge production increases during the war. In 1915, Edward Turner got his first ride on a motorcycle (a Light Tourist New Imperial).</TD></TR></TBODY></TABLE>
     
    #61
  2. Babulu

    Babulu Hivatásos Darazsász CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2009 Március 8
    Üzenet:
    4,796
    Kapott Lájkok:
    4,246
    Jó hosszú lett :D
     
    #62
  3. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    És még csak 1918-at írunk :D
     
    #63
  4. Bendzso

    Bendzso Benzintyúk

    Regisztrált:
    2007 Július 8
    Üzenet:
    12,449
    Kapott Lájkok:
    401
    Magyarul nem tudod le írni,mert érdekelne....De nem tudok angolul...
    K.T nagy örömére!!!:):D
     
    #64
  5. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    Lefordítom vagy keresek majd egy magyar oldalt :) Jha annyira bunkó voltam,hogy természetesnek véltem azt,hogy más is tud angolul !:D Tényleg jófej vagyok :D

    Ki az a K.T. ?
     
    #65
  6. Bendzso

    Bendzso Benzintyúk

    Regisztrált:
    2007 Július 8
    Üzenet:
    12,449
    Kapott Lájkok:
    401
    Hosszú,csak nem bírtam kihagyni....:(
    De köszi!!!!:)
     
    #66
  7. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    Akkor K.T. most biztos nagyon örül ennek :D
     
    #67
  8. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
  9. Évci

    Évci Kolbimetál darázs-idomár CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Szeptember 1
    Üzenet:
    2,604
    Kapott Lájkok:
    180
    Hány lóerős a kicsike?:D :üss:
     
    #69
  10. Zöld Piszok

    Zöld Piszok A CsaM legzöldebb segge

    Regisztrált:
    2008 Augusztus 8
    Üzenet:
    11,037
    Kapott Lájkok:
    1,750
    Mi ez, varrógép? :D
     
    #70
  11. Évci

    Évci Kolbimetál darázs-idomár CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Szeptember 1
    Üzenet:
    2,604
    Kapott Lájkok:
    180
    Pontosan! Amilyen betűt leütsz, olyat varr a ruhádba. Próbáld ki egyszer!:)
     
    #71
  12. Zöld Piszok

    Zöld Piszok A CsaM legzöldebb segge

    Regisztrált:
    2008 Augusztus 8
    Üzenet:
    11,037
    Kapott Lájkok:
    1,750
    Tetoválni is lehet vele akár egész könyvet is? :D
     
    #72
  13. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    [​IMG]

    Triumph Business Jet in Flight

    [​IMG]

    Triumph TR6
     
    #73
    Utoljára módosítva a moderátor által: 2009 December 31
  14. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #74
    Utoljára módosítva a moderátor által: 2009 December 31
  15. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
  16. Sir Tremor

    Sir Tremor Who the fuck is Alice?

    Regisztrált:
    2009 Május 28
    Üzenet:
    1,547
    Kapott Lájkok:
    161
    Bexarás... :)
    Az tutti, hogy ezt a Triumph-ot a 350-es California Delux Jawa-ról koppintották! :kac-kac:
    Oldaldekli, kipuff, műszerek, teló, hátsó rugóstag, fűzött kerék......egy az egyben Jaffa! ;):D
    (csak az ára cirka 15X több, mint a cseh csodáé! :kac-kac:)
     
    #76
  17. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
    Ezen nincs is mit csodálkozni,hisz egy időben kezdtek bicajokat, motorokat gyártani,na meg ugye az ipari kémkedés is jelen volt. Amúgy az enyémre is mondták már,hogy úgy néz ki mint egy nagy simson :D .... persze olyasvalaki mondta ezt,aki még motorozni sem tudott még :D Jah,van olyan dolog aminek a csomagolása az értékesebb és nem a tartalma... ;)
     
    #77
  18. tt100

    tt100 Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Március 23
    Üzenet:
    12,148
    Kapott Lájkok:
    1,435
  19. Sir Tremor

    Sir Tremor Who the fuck is Alice?

    Regisztrált:
    2009 Május 28
    Üzenet:
    1,547
    Kapott Lájkok:
    161
    Igen, régi gyártó mindkettő!

    Mondjuk az már viccesebb számomra, hogy egy mai motort(csupán a "retro" jegyében)olyan külsőre faragnak(ráadásul horribilis árért), mint egy 80'-as évekbeli csehszlovák szarkupac:confused:(mert bár ha egyszer elindult, sohasem hagyott az út szélén, de életemben az összes motoromat nem szereltem annyit, mint a Deluxot:karomkodik2:)...
    Persze az nyilvánvaló, hogy a technikai háttere jóval kifinomultabb és persze kétszer olyan erős is, mint a jaffa volt(mondjuk ccm-ben is duplája a blokk)...ebben nem lehet összehasonlítani a két vasat.

    De személy szerint sokkal többre becsülöm azt, ha egy motorgyártó a korát meghaladó újításokat mutat be, ezzel iskolapéldát prezentálva a többi cég számára, minthogy visszanyúl a gyökerekhez(persze ez sokkal egyszerűbb és energiatakarékosabb megoldás) és piacra dob egy félvért...ami külsőre retro, belsőre meg "nyomokban":boa: tartalmaz innovációt.

    Hidegrázásom van attól, hogy 2007-től rátört a motorgyártókra a retro feeling és mást sem lehet látni, minthogy ezt a vonalat erőltetik, ha kell, ha nem...:beteg:
     
    #79
  20. Sir Tremor

    Sir Tremor Who the fuck is Alice?

    Regisztrált:
    2009 Május 28
    Üzenet:
    1,547
    Kapott Lájkok:
    161
    Na!!!

    Az a Daytona már döfi! ;)
    Így kell kinéznie 2010-ben egy motornak!:fotel2:
     
    #80

Megosztás