Honda Motorkerékpár Vezetéstechnikai Oktatás Kedves Vendégeink! Örömmel értesítjük Önöket, hogy nyári rendezvény sorozatunk első állomásához érve az OBB és a Safety-Hungary közös szervezésében 2014.május 5-én 13 órától 24 óráig Nyílt Napot tartunk. A rendezvény ideje alatt azok az Ügyfeleink, akiknél az alábbi feltételek bármelyike teljesül, térítésmentesen vehetik igénybe a szabadidőközpont következő szolgáltatásait: Gokart, Bowling, Dart’s, Biliárd, Csocsó, Honda Riding-trainer. Választható feltételek Motorkerékpáron való érkezés Már részt vett valamelyik vezetéstechnikai képzéseink egyikén 10 000 Ft kedvezménnyel a helyszínen beregisztrál valamelyik júniustól kezdődő Alap 1-es, 2-es vagy Bevezető szintű tréningünkre Azon Kedves Vendégeinknek, akiknél a fent említett pontok közül egyik sem valósul meg, illetve az Önökkel érkező családtagoknak, barátoknak 50% kedvezményt biztosítunk a gokart futamok árából az adott napon. Így 1000 Ft/7 perc áron gokartozhat egész nap! Tesztmotorozási lehetőséget biztosítunk zárt pályánkon az alábbi motor típusokon: SH 125, CBF 125, VTR 250, CB 500 F, CB 500X, CB 600F. Szeretettel várjuk Önöket! Motoros Üdvözlettel, Safety-Hungary csapata Safety-Hungary - Honda Motorkerékpár Vezetéstechnikai Oktatás 1108 Budapest, Kozma utca 3. | +36 30 390 0007 www.safety-hungary.hu | info@safety-hungary.hu
Köszönöm soraidat. Valóban szeretünk menni sok helyre. Az Alpok, Dolomitok, Kranska Gora kedvelt hely. Idén szeretnék lejutni a Stelvio-ig. Remélem sikerül.
Remélem az olaszokhoz egyszer visszajutok. Annyira gyönyörű volt! És talán a stelvioi hajtűk is jobban mennének
Megint lesz ingyenes tréning. Még tudtok jelentkezni. https://www.facebook.com/events/461880687289361/?notif_t=plan_user_invited
Egy őszi tréning de jó lenne...Elvesztettem magam tavasszal vagy is a magamba vetett hitem.Ma úgy vagyok vele kimegyek a tanpàlyàra..úgy féltem a szezonba egy eséstől egyfolytàba rosszgondolataim voltakelment a szezon így.Hat mostanra lett elegem ebből a gondolatmenetből
Panka gyere át az égések-bénázások topicba, olyat mesélek a mai napomról, hogy ezek után mindenkinek megjön a magába vetett hite
Sajnos ennél komolyabb a problèmàm rosszul ülök a motoron.Erőből akorom kormânyozni zsuibbad a kezem.Ès ami zavaró,h nem megy emiatt a kanyarodàs főleg jobbra.A szezon elején egy jobbost úgy vettem be h a bizonytalan biciklis aki elém ugrott egy szembe sàvba àtsodródva kerültem ki es kerültem el az ütközést.Azóta para,h mi jönn elém.Egyik gurulàs alkalmàval hirtelen gondoltam itt kanyarodok jobbra le is lassítottam de a rossz kanyarodàsi ívem és mersztelen döntés hiann szembe sevba kerültem az volt a szerencse az autó megàllt 1m előttem..azóta le blokkoltam.A tavaly nagyon jól ment és most a rutint kell nővelni.De ha félek nm fog menni.Igy most keresek privât oktatót.Ha tudtok valakit írjátok meg ;-)mert ugy sem hagyom magam kijavítom a hibàt.Jó sokaig tartott mire ràjöttem mi a baj...
nem tudom, egy oktató fog-e tudni ebben segíteni Neked, mert igazából magadtól kéne ráérezned a dologra... nekem a legelső oktatóm úgy magyarázta, hogy a motoron úgy elomolva kell ülni, mint egy zsák krumpli, hogy minél jobban egy tömeget alkoss a motorral. Mert ha kihúzod magad, megfeszülsz, akkor feljebb kerül a súlypontod, ezáltal bizonytalanabbá, labilissá válik az egész történet. Kanyarodni pedig nem a kormánnyal kell Ha jó lennék fizikából, be is tudnám ezt bizonyítani, de a lényege az, hogy a 150+ kilós motorod a Te súlyoddal gyarapodva mondjuk 20km/h-ás lendületben van, ha ez elé hirtelen befordítod az első kerekedet a kormánnyal, a lendületetek akkor is egyenesen fog továbbvinni és legfeljebb átesel fejjel előre a kormányodon (ilyesmit egyébként saját szememmel láttam exanyósom és a bicikli vonatkozásában, de ez most más kérdés ). Szóval kanyarodni súlypont-áthelyezéssel kell Nem tudom közérthetőbben kifejezni, told ki-le-hátra a csípődet, engedd-szorítsd le a seggedet arra az oldalra, amerre kanyarodni akarsz, miközben nagyon figyelsz rá, hogy zsák krumpli módban ülj És a motor kormányostól el fog kanyarodni Először nagy üres placcon gyakorolj, ahol nem kell kis ívűnek lenni a kanyarnak, aztán amikor ráérzel, akkor már egyre kisebb ívben is menni fog Meg tudod csinálni, hajrá!!!!!!
Mina mintha írt volna valahol ilyet az egyik vezetéstechnikai tréningről, hogy neki ott a tartásán is javítgattak. Amúgy nekem is az a bajom, hogy mindent túlstresszelek, a motoron is rém feszülten ülök. Mondjuk ez a kanyargásban nem zavar, (bár lehet, hogy lazábban jobban menne), de rém hamar elfáradok fizikailag.
Witch a zsàk dologot még nm próbàltam,de lehet benne valami..mert én mindig úgy kihúzom magam.Köszi lànyok azt is tudom h magamtól kell ràérezni nm lehet siettetni
siettetni nem, de a fejbe tenni igen... Én is a mai napig is még úgy vagyok vele, hogy kell 1-2 másodperc a kanyarodás előtt, hogy "rákészüljek", tudatosítsam magamban a mantrát: ellazulok, jobbra engedem a súlypontom, nem stresszelek, nem feszülök be, zsák krumpli vagyok, kanyarodok szépen... Nyilván ennek az 1-2 másodperces rákészülési szünetnek kellene majdan valamikor automatikus pillanatnyi reflexszé válnia... majd... egyszer... amikor már rutinom is lesz, nem csak elméleti tudásom (egyébként hozzáértők az utast is a zsák krumpli - stílusra idomítják, mert utasként hátul még nagyobb galibát okozhatsz, ha befeszülsz, és a vezető számára váratlanul megemeled a motor súlypontját ezzel... )
Én eddig mindegyik utasomnak kb. azt mondtam, hogy első körben nézze a tarkómat, ha mindig előtte van, kanyarban is, akkor jól csinálja Amúgy meg ne zsák krumpliskodjon, tartsa magát legalább combbal, mert az viszont rém kellemetlen, ha kanyar előtti fékezéskor rám esik, én meg tartsam magamat, az ő súlyát, és közben még próbáljak kanyarodni is, amit nem tudok, mert épp azzal vagyok elfoglalva, hogy a kormányra támaszkodva fekvőtámaszozok a súlyával... Az meg, hogy nem kormánnyal kanyarodunk, így, ebben a formában nem feltétlenül igaz Olvassatok utána az ellenkormányzásos technikának, de ha jól sejtem, a mindenhol mantrázott vezetéstechnikai tréningek "eltolt szlalom" gyakorlatai se a vezető testsúlyáthelyezéséről szólnak, ott is a motort borogatja maga alatt a versenyző...
Szerintem a kezdők esetében az van, hogy nem mernek hátsó fékkel fékezni, a motor súlya az elejére kerül és megy az izmozás. De igenis, mozogjon az a csípő és szorítsuk a tankot térddel...
Tudtommal nem vagyunk rossik, szóval az ülésen csúszkálást nem preferálják, főleg kezdőknek nem szokták ezt javasolni, mert nem közútra való, hanem pályára, versenyzőknek. Nekünk úgy magyarázták, hogy totál lazán ülj rajta, ne görcsölj, ne szorítsd. Combbal tartsd magad és tanknál tudsz irányítani. A kanyarodás meg gyakorlatilag ellenkormányzással történik, kicsit úgy mint a salakmotorosoknál, csak nem olyan látványosan. Amúgy meg oda mész ahova nézel. Ha fikszálod kanyarodás közben a kocsit, neki fogsz menni, tuti biztos. Parkoló, oszlopok, bólyák akármik jók, lehet őket kerülgetni. De mindenképpen gyakorolni, egyedül is akár, kihaltabb részeken, menni, menni, menni. Egyszer csk át fog szakadni az a görcs. De ne légy türelmetlen, mert az kapkodáshoz vezet, az pedig hibához, amitől még idegesebb leszel és a végén meg ott a baj. Nem szabad eröltetni, de muszáj visszaülni és menni, csinálni. Akár lassan, ne érdekeljen, hogy feltartasz-e valakit vagy sem, majd kikerül, ha unja, megoldja, remélhetőleg úgy, hogy téged és másokat ne veszélyeztessen, zavarjon. Én így voltam a motor tologatással pl. Mindig megkértem, valakit, fiúkat, hogy állítsátok már irányba. Ex baszogatott is, hogy nem leszek mindig veled, lesz hogy egyedül kell megoldani. És ekkor mondtam azt, hogy akkor megtanulom. Elkezdtem gyakorolni a kertbe, aztán most már bárhol megoldom a tologatást ha kell, sőt ha nem érzem biztosnak rajta ülve inkább leszállok. A "biciklimet" könnyen eltolom bárhol, najó talán az emelkedőket annyir anem szeressem Bár a mostani kedves meg lelkesen parkol vele, mert élvezi, hogy nem 240 kg