Nem vagyok róla meggyőződve, hogy amúgy egy SV a legideálisabb tanulómotor... oké, hogy leér róla az ember lába, meg könnyű-keskeny, de (nekem legalábbis) nagyon össze kell hajtogatni magam rajta... kényelmetlenül meg nem lehet vezetni.
Nekem nem ért le róla a lábam rendesen... És könnyűnek sem mondanám, bár ez viszonyítás kérdése, a mostani motoromnál azt hiszem könnyebb. A legnagyobb bajom az volt vele, hogy lassú kanyarokban ( 8as) állandóan bukni akart befele én meg az ijedtségtől állandóan letettem a lábam. Ha meg nem fordítottam annyira, akkor meg ugye nem volt meg az ív. GS-el ezt nem éreztem (és azon a lábam is rendesen lent volt) Szóval én sem tartottam ideálisnak....
én még honda cb 400-on vizsgáztam... most meg cb 500-om van Az SOS-nél vizsgáztam, azt hiszem az volt a csajoknál a "megcsinálhatod-e a korlátlant" teszt hogy végigtudjuk-e tolni a 8-ast a pályán. A magam részéről az összesen 4 rutin pályás órámból háromszor kellett tolnom. Szerintem elfelejtették hogy már megy , egyik alkalommal meg egy új csapat pasinak velem mutattatta be hol kell tolni, szóval vagy 8 megtermett pasi követett, én meg toltam előttük a vasat Mondjuk aztán amikor láttam ahogy más csajok az én vékony testalkatommal milyen nehezen tolják már mindent értettem Tessék rágyúrni csajok, a motorozáshoz kell némi erőnlét... birgétől lehet tanulni, ő folyton tolja a motorját
Anno az én oktatóm is a fokozatosság elvét vallotta: volt egy 125-ös ETZ-je, ami ha leállt, rugdoshattad negyed órát mire beindult. Azon kezdte mindenki. Amikor már végigcsináltál egy órát rugdosások nélkül, akkor megkaphattad a 250-es-t, aztán meg az 500 CB-t. Minden tanulója villámgyorsan megtanulta a kis kehesen a váltó és a kuplung normális kezelését....
Nekem is volt fokozatosság a korlátoshoz. Először a 125-ös MZ, amit 2 borulással leamortizáltam, mert nem ért le a lábam, egyáltalán róla. Aztán a kis 125-ös Tusuzuki aztán meg a 250-es nagyobb és itt vége is lett a dolognak. De a kicsivel megtanultam az összes rutinpályát, csak után kaptam meg a nagyotbbat. Már azt hittem sohase jön el ez a pillanat.
Le is cserélte egy kisebbre! (amúgy kikérem magamnak, összesen 2x toltam motort: amikor még a legelején a wolfon nem tudtam, mi fán terem a benzincsap és most, amikor nemtávirat nem szólt, hogy tankoljam meg a motorját.)
Sziasztok! Szeretném letenni a motorjogsit,de nem tudom,h mint nő,melyik lenne a legjobb suli a számomra ebben kérném a segítségeteket! Nagyon kezdő vagyok,sosem vezettem mocit,semmilyen jogsim sincs,szóval türelem kell hozzám köszi
Amint az sos hajlandó megeröltetni magát és folytathatom a jogsim megszerzését megmondom, hogy jó hely-e vagy sem.
Hopp! meg is van hol a fennakadás.... Kedves Zsófia, Igen, én akkor le is tudtam adni az itteni Hatóságnál, azóta is várom az anyagod a vidékitől. Sajnos még a két hatóság közt nem folyt le az áthelyezés. Amint meg van jelezni fogom neked, hogy kezd a gyakorlatot. Rendben? Üdv, Béke Ibolya sos jogsi
Szerintem gyorsabb, ha magad utánajársz, érte mész és átviszed nekik. Vagy legalább végigtelefonálod, hogy mozduljanak már, mert kifutsz a határidőből.
Köszönöm szépen! Első kerületben lakom! De igaz az,ha leteszem a B jogsit akkor azzal már mocit is vezethetek?
Csak 50 ccm-ig. Illetve egy különbözeti vizsgával 125 ccm-ig. Szóval egyszerűbb egyből A-ra menni, ha a kocsit nem annyira szeretnéd.
Szerintem itt már nem tudok mit tenni...elhoztam a képzési igazolást, átadtam és most a hatóság leellenőrzi, vagy tudja a fene...