A Goldwingen kinyílt a légzsák is. A motorosok vétlenek voltak. http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/ket_motorral_utkozott_auto_egyhazasradocnal
Azért annak örültem volna, ha teszemazt megemlítik, hogy milyen az a szakszerűtlenül felszerelt tárcsa, és hogy tud tőle körben 1-1 ponton megkopni a vas... Mert amúgy, szerintem, tárcsánként 5-6 csavart nem olyan nagy know-how nyomatékra lehúzni (hát még, ha előtte a gépkönyvet is átlapozza hozzá, aki csinálja). Mert így most 2 cikken keresztül f*szán körbejárták, amit józan paraszti ésszel amúgy is sejteni lehet: 1.: a használt motorok jó részénél kezd kiütközni a karbantartás hiánya/mostanra kezdenek lefutni az egykori újonnan vett állomány jó részén a komolyabb kopóalkatrészek, 2.: érdemes normális minőségű fékbetéteket használni (rosszmájúan megjegyezhetném: természetesen lehetőleg EBC-t... ).
Gondolom azt érti szakszerűtlennek, mikor kotyog, mint azon a videón. De igazából ezt én sem értettem, h mi a szakszerűtlen felszerelés, illetve ő mit vél annak. Nem kopást említ egy-egy ponton, hanem vetemedést, a pirosnál behúzott elsőfékkel való álldogálástól. Lehet, h neked nem nagy kunszt egy féktárcsa-csere, de sokan nem akarnak / tudnak nekiállni. Az én motoromon pl. nincs középsztender, így fel kell lógatni, ha arról van szó, a seggét meg kitámasztani. Ez otthon nem megoldható. Bár a szíjfelrakást is megoldottuk néhány kefni segítségével Mindent egybevetve, én szívesebben olvasok ilyen cikket, mint, hogy hogyan festessük pirosra a szemgolyónkat.... Igaz, h nagyon nagy tapasztalattal rendelkezőknek unalmas, és semmitmondó lehet, de gondoljunk a kevésbé felkészültekre, kezdőkre is Az EBC tukmálása pedig azért annyira nem rossz, mert az imént említett kezdőknek adhat egy támpontot legalább, h hol kezdődik a jó fékbetét, -tárcsa. Én mondjuk épp most cseréltettem első tárcsát (kb. 80e km után), mert a csapágyas elsőkeréktől félrekopó betét kivállasította. Volt, aki azt mondta, h amíg szalámit nem lehet vele szeletelni, addig nem muszáj, de nem akartam az új betétet megetetni a vállas tárcsával. Amúgy én sem vettem meg a BMW-s tárcsát, mert 64 rugó felett volt az ára. Lett Brembo tárcsa, meg első-hátsó fékbetét, munkadíjjal együtt 63-ból. Nekem megérte, én mindig Brembo-t veszek. A szerelőm folyton tukmálja a Ferodót, ő arra esküszik, meg valamivel olcsóbb is. De csak gombokkal, úgyhogy lesz eztán is Brembo.
Nekem pont ilyen vetemedés miatt kellett cserélni az elsőt tavaly előtt (asszem ) De mondjuk ki tudja milyen tárcsát legóztak rá a konténerbe mikor áthozták... Viszont nekem a gyári 120+áfa lett volna (igen, 1 azaz egy darab) még a VTR1000-nek ez a mérete, az meg 110 áfásan gyáriba, így lett utángyártott, de most meg nem mondom a márkáját 45-ért. Ez engem már kiszolgál
Az biztos, hogy jobban tetszett, mint a fellógatás És persze, hogy nem baj, ha visszatér olyan téma, amiről jobb, ha a kezdők is tudnak. Csak egy kicsit több magyarázatot jó lett volna olvasni a szövegben, főleg, hogy a videokat alig-alig nézem meg az ilyen cikkeken belül Maradi vagyok, olvasni szeretek
Keresőkbe beírva jön ki mivel foglalkoznak: Courlux International SA (székhelye: Route de la Broye 117, CH - 1623 Semsales, Switzerland, Svájc, cégjegyzékszáma: CH-217-3531930-1) cég forgalmazza. A módszerük a következő: - felhívnak kipróbálnád-e az ingyenes borotvájukat. - utánvét és ajánló szelvény nélkül bedobják a postaládádba a borotvát. (ezzel szerződött partnerré válsz) - küldözgetik a 2790 Ft-os csomagokat amiben a borotva fej van. - amennyiben nem fizetsz az Alektum Inkasszó követeléskezelő cég kezd eljárást veled szemben. Sokakat megpróbálnak rászedni. Nem hajlandóak megnevezni a személyes adatok forrását (kitől vásárolták az adatbázist). Osszátok meg minél többen, hogy senki ne essen áldozatául ennek a csaló cégnek. A képet a címzett hölgy osztotta meg a FB-on, állítása szerint ő telefonhívást sem kapott, ráadásul a neve sem jól szerepel a csomagon. Rá is kerestem, ezt találtam: http://www.panaszfal.hu/index.php?topic=5420.30
....emiatt a borotvás próbálkozók miatt nincs fent sehol a neten a nevem mellett a pontos címem, csak a város... A nyilvános telefonszám meg titkosítva van a szolgáltatónál, hogy legalább ennyi nehezítés legyen az adatokkal próbálkozóknak.... Tök gáz, hogy ilyen módszerekkel kell védened a privát szférádat...
De a honlapodon ott az elérhetőséged nem? Egy időben nekem is rákaptak a webáruház miatt arra telefonszámomra. Azt meg ugye kénytelen vagyok mindig felvenni. A telefon mondjuk még hagyján, de az ottani emilcímemmel meg mindenféle hírlevelekre is feliratkoztak nekem... Aztán meguntam ezt is, meg azt is, és kiírtam a kapcsolathoz, hogy az elérhetőségeim kizárólag VÁSÁRLÓK részére vannak fenntartva, és lesznek szívesek mindennemű másfajta tevékenységet beszüntetni, ami ettől eltérő. Nem nagyon bíztam a sikerben, de: láss csodát, lekopott mindenki. Azóta a titkos számomon hívogatnak... Szóval ne reménykedj, hogy a szolgáltatód nem adja boldogan az adataid Nem véletlenül nem nevezik meg a forrást.
Ha olyan számról hívnak, ami látszik, el szoktam menteni, hogy nehogy felvegyem. Egy idő után megunják a próbálkozást. Az emilben meg mennek automatikusan spambe...
ez a borotvás vagy két évig hívogatott engem is... mivel az exemék már beszélgettek vele, én eleve elmentettem a telefonomban a számukat úgy, mint "borotvaügynök" és soha, egyetlen egyszer nem vettem fel. Tavaly feladták végre, azóta nem hívtak
Na itt egy vicces Vezetés közben: Tanuló: Vili! Mikor múlik már el ez a gyomorgörcs? Én: A Tied, vagy az enyém? http://www.bonavilmos.hu/tanuloim-aranykopesei/