A pasik pasik maradnak attól még. Ha kérsz, élvezik, hogy segíthetnek, kortól függetlenül. Legalábbis remélem így van, és pár év múlva nem kell még a szekrényeket is egyedül tologálnom otthon! Én nem vagyok se túl csini, szőke meg már kb. 1 hónapja nem, de különösebb hátrányát még nem érzem. Bár mondta a barátnőm, amikor befestettem a hajam, hogy készüljek fel, hogy barnán észre sem fognak venni a pasik, és hát valamennyire beigazolódott, amikor rögtön másnap felpasszíroztak a 7-es buszon a vezetőfülkére, de azóta feldolgoztam a traumát.
ÁÁ, kettőnkkel szóba sem jöhet Kicsiga (kicsi Csiga). A férjem 180 és 160 vagyok. És a 20 különbség kilóban is megvan. Tehát én nem viszem, ő meg nem megy a kicsivel, mert orrba rúgja magát a térdével. Ha ketten megyünk, én vagyok a benzintyúk az ő motorján. A szervíz ciklusa a kicsinek is 6000, de mi ketten a gyerekkel két év alatt tettünk bele ennyit. Leginkább tejért meg zöldségért szaladgálok vele a szomszéd faluba. A gyerek meg csak mutogatta a csajoknak, mert ugye úgy néz ki, mintha motor lenne. Az igazán húzós helyekre a drz-t vitte, akkor még svarcba, mert a jogsit csak tavaly ősszel szerezhette meg az utolsó lélegzetvétellel. Szóval szervízben nincs különbség, fogyasztást még (ne vessetek meg érte!) sosem mértem. Úgy vagyok vele, mint a tej, meg a kenyér árával: fogalmam sincs, mennyi, mert minden boltban mindegyik más. Ha van pénzem megveszem, ami ott, akkor kívánatos, ha nincs, akkor nem. Ha van lóvé tankolok, ha nincs, akkor bicóval megyek, vagy gyalog. Csak gondolom, hogy hogy 500 ccm mégis többet eszik, mint 125.
Haverom szintén nem egy vad motoros, és 4 L körül fogyaszt a GS-e. Egyáltalán nem vészes. És ha többet is fogyaszt, mint a kicsi, de nem 2 motort kell fenntartani, így máris visszajön a különbség.
Ezzel vitába szállnék: ha csak a kilométertől nem függő költségeket nézzük, tehát az adó-biztosítás-műszaki szentháromságot (mert szervizelni aligha több adott távra a kicsit, mint a nagyobbat - itt most abból indultam ki, hogy ugyanannyi kilométer oszlik el kétfele vagy megy bele egy motorba), akkor nem egy nagy összeg ez a fenntartás. Igazából itt a műszaki számít, az adó-biztosítás egy 125-ösre gyakorlatilag elhanyagolható.
Lehet, nem tudom, hogy mennyivel fogyaszt kevesebbet. De évi 3000 km motorozásnál talán nem számottevő a különbség. Mindenesetre és biztonságosabbnak tartom azt a motort, amiben van tartalék, és amivel túrákon tudom tartani a tempót. Költségek tekintetében mindenképp a CBF a jobb, kérdés, hogy Brigónak mi a szempont, a sokrétű használhatóság, vagy a spórolás.
Pontosan. Viszont jó, ha a kérdés minden oldalával tisztában van. Mert könnyen kijöhet, hogy végül kevesebbet nyernek a dolgon, mint amennyiért a kicsit el tudják sózni. Persze lehet, hogy pont az hiányzik. De lehet, hogy ráébred, hogy ha már megvette, nem is luxus az a második motor
Hát, ahogy néztem, 3000 Ft alatt van a teljesítményadó a CBF-re és 11.000 körül a GS-re/év. Plusz azt írják, hogy a CBF 2 l-t fogyaszt, így fele a GS-ének, ami évi 3000 km-nél 430 Ft-os benzinnel számolva 25.800 Ft-os különbség/év. Mondjuk engem ez sem győz meg arról, hogy jobb a töpszli motor. Bár néha jól jött volna, ha 2 L-t eszik a motorom, és több helyre el tudok menni, de valamit valamiért.
Én ebből nem sok jót olvasok ki, úgyhogy a kérdésben a válasz.... És, ha valakit a motorja aggodalommal tölt el, arra nem szabad felülni.
Óh, én ebben nem vagyok mérvadó! Én állandóan parázok. De magam is a GS felé hajlok. Bár mindkettőt szeretem valamiért. Mint a gyerekeimet.
Tegnap este megvolt az idei első motorozás! Már délután ment a szenvedés, majd este a budakalászi Auchanból hazafelé tartva összefutottunk 2 motorossal! Na nekünk sem kellett több, gó haza, állatokat megetet, beöltöz és 21:00-körül nekivágtunk az idei első gurulásunknak ToZsova 23:30 - felé értünk haza, esőt is kaptunk, de Qrva jó volt Pöppet feltöltődtem
Este 91 órakor? Neked hány órából áll egy nap? Adhatnál belőle néhányat Ha minden jól megy, mi szombaton hozzuk haza a vasakat. Imádkozzatok a jó időért
21:00 Szombatra meg van rendelve a jó idő, de a köpönyegen valami barom azt írta ki, hogy viharos erejű szél lesz...
Ezen a héten már rendszeresen tervezem a motoros munkába járást, tegnap el is kezdtem a dolgot. Az egészben igazából ami zavar, az a ponyva-lánc kötözgetése-ráncibálása a töksötétben (6-tól 6-ig dolgozom, a hét elején nappal), zseblámpával (telefon), vastag kesztyűben, ezzel mindig elp*cs*lök egy pár percet. De jó lesz legalább egy kis fényben motorozni... hétvégén, éjszakásban el is kezdem Ma reggel volt egy kis eső, de oda se neki.