Tudna valaki segíteni? Suzuki ls 650-es motoron nem találjuk a biztosítékot. Hol van? Pontosan leírnátok? Köszönöm a segítséget! Zsu
Na remélem nekem ezzel a generátor nevűvel nem kell összeakasztanom a bajuszomat ! Azért köszi ! Igyekszem most már jobban odafigyelni !
Reggel megpróbáltam beindítani a motort, de csak tekert-tekert és tekert, de beindulni nem akart. Kénytelen voltam kocsival menni dolgozni. Délután hazaértem a melóból, megpróbáltam beindítani, és pöcc-re indult! Mi a fe..ért nem indult reggel?
Mióta nem használtad? Meg milyen motor? A legegyszerűbb oka az lehet, hogy elpárolgott az úszóházból a benzin egy hosszabb állás alatt, és reggel amikor próbálkoztál, nem volt elég benzin, hogy beinduljon. Viszont az indítózás alatt megtelt friss benzinnel az úszóház, és délután már gond nélkül indult vele. A másik, hogy kezd hűvösödni reggelente, és lecsapódott a benzin a hideg szívócsövön, mielőtt a hengerbe ért volna, de délután a melegben ez már nem volt gond.
Minden nap vele járok dolgozni, tehát tegnap délután mentem vele utoljára. Én is a hűvös reggelre gondoltam, mivel tejlesen a szabadban áll a motor, csak az a gáz, hogy kellene nekem minden nap a motor.... Meg hát tegnap is ilyen hideg volt reggel, és akkor gond nélkül beindult. Amúgy egy '92-es Yamaha Virago-ról van szó.
Akkor nagy valószínűséggel semmi komoly gond nincs, csak a szívatóval kell egy kicsit játszani, hogy milyen állásban szeret majd mostanában beindulni a motor. Esetleg a gyertyákat, gyertyapipákat lenne érdemes még átnézni, hogy nem túl nagy-e a gyertyahézag, meg hogy nem juthat-e nedvesség a pipák alá, mert a vízpára tud érdekességeket csinálni...
Feladtad a leckét.... Nagyon kíváncsi leszek reggel mit fog művelni. Legfeljebb felkele korábban, és ha nem akar megint indulni, akkor megnézem a gyertákat. Bár örülnék, ha nem lenne annak sem baja, mivel tavasszal lettek újak beletéve. Azért nagyon Köszönöm!!!
Biztos a sorsod akarta igy A reggeli para csodakra kepes lecsapodik akar a zart tankba is.De az is lehet csak a hideg.Nem lehet komolyabb baja.Bar nem ismerem a viragot hogy ha hengerenkenti befecskendezos vagy sem.
Befecskendező, szériában, úgy 96-97től volt motorokon, vagy még később Talán, ha 1-2 BMW-re felhajították korábban, de nem jellemző... Viragoból meg, ahogy tudom, egyáltalán nem volt injektoros... ha az lenne rajta, nem lenne gond a reggeli indulásával
Sziasztok!Motorokkal kapcsolatos problémák megoldásában ha tudok,szívesen segítek neten keresztül is.Zaklassatok nyugodtan.
ööö... én írtam anno bemutatkozást, akkor ez azt jelenti hogy ismerkedni akarok? hoppá! akkor ezt benéztem... és ha ezt a Zuram megtudja!
GéDé az még hajszárítóból meg elektromos fogkeféből volt összerakva az elektronikája az volt a csoda, hogy működött... A mostani elektronyikák meg egyszer használatosak gyár megcsinálja elromlik eldobod programozni lehet, ha van mivel, de javítani....
Sziasztok! Tud valaki Bp-en tükröst? Kéne tükröt vágatni a jobb tükrömbe, viszonylag gyorsan... Légyszi írjatok privit, mert arról kapok e-mail értesítést... Köszi szépen!
Ezt a képet a zuram küldi nektek... érdekességként. Mindkét lánckereket lecserélte, más más motorról. A bal oldalit a saját motorjáról szedte le és cserélte egy újra, míg a jobb oldalit egy ismerős GS 500-asáról, aki azzal hozta hozzá a motort, hogy feszítse már meg a láncot, mert ő már nem tudja jobban, de mégis laza...:szédül:
Hűb*zmeg... Egy hasonló sztorit hallottam eddig, mikor a cimbora addig húzta a láncszett-cserét, amíg a végén elforgott a lánckerék a lánc alatt... persze az isten háta mögött valahol, úgyhogy az lett a megoldás, hogy megfordította... és utána úgy járt még vele egy darabig Mindezt egy GSXR1100-ason