Motorszerelés

Ablak Zsiráf témája a 'Motorszerelés' fórumban , 2008 Július 18.

  1. utasizsu

    utasizsu Gyalog

    Regisztrált:
    2009 Augusztus 28
    Üzenet:
    1
    Kapott Lájkok:
    0
    Tudna valaki segíteni? Suzuki ls 650-es motoron nem találjuk a biztosítékot. Hol van? Pontosan leírnátok?
    Köszönöm a segítséget!

    Zsu:)
     
    #261
  2. Zöld Piszok

    Zöld Piszok A CsaM legzöldebb segge

    Regisztrált:
    2008 Augusztus 8
    Üzenet:
    11,037
    Kapott Lájkok:
    1,804
    Az ülés alatt az aksi környékén néztétek már?
     
    #262
  3. BoncaDóri

    BoncaDóri BoncaDóri CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2009 Február 22
    Üzenet:
    2,748
    Kapott Lájkok:
    582


    Na remélem nekem ezzel a generátor nevűvel nem kell összeakasztanom a bajuszomat ! :D
    Azért köszi ! Igyekszem most már jobban odafigyelni !
     
    #263
  4. pamoni

    pamoni Gyalog

    Regisztrált:
    2007 Július 9
    Üzenet:
    1,036
    Kapott Lájkok:
    9
    Reggel megpróbáltam beindítani a motort, de csak tekert-tekert és tekert, de beindulni nem akart.
    Kénytelen voltam kocsival menni dolgozni.:(
    Délután hazaértem a melóból, megpróbáltam beindítani, és pöcc-re indult!
    Mi a fe..ért nem indult reggel?
     
    #264
  5. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Mióta nem használtad? Meg milyen motor?
    A legegyszerűbb oka az lehet, hogy elpárolgott az úszóházból a benzin egy hosszabb állás alatt, és reggel amikor próbálkoztál, nem volt elég benzin, hogy beinduljon. Viszont az indítózás alatt megtelt friss benzinnel az úszóház, és délután már gond nélkül indult vele.
    A másik, hogy kezd hűvösödni reggelente, és lecsapódott a benzin a hideg szívócsövön, mielőtt a hengerbe ért volna, de délután a melegben ez már nem volt gond.
     
    #265
  6. pamoni

    pamoni Gyalog

    Regisztrált:
    2007 Július 9
    Üzenet:
    1,036
    Kapott Lájkok:
    9

    Minden nap vele járok dolgozni, tehát tegnap délután mentem vele utoljára.
    Én is a hűvös reggelre gondoltam, mivel tejlesen a szabadban áll a motor, csak az a gáz, hogy kellene nekem minden nap a motor....:(
    Meg hát tegnap is ilyen hideg volt reggel, és akkor gond nélkül beindult.
    Amúgy egy '92-es Yamaha Virago-ról van szó.
     
    #266
  7. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Akkor nagy valószínűséggel semmi komoly gond nincs, csak a szívatóval kell egy kicsit játszani, hogy milyen állásban szeret majd mostanában beindulni a motor. Esetleg a gyertyákat, gyertyapipákat lenne érdemes még átnézni, hogy nem túl nagy-e a gyertyahézag, meg hogy nem juthat-e nedvesség a pipák alá, mert a vízpára tud érdekességeket csinálni...
     
    #267
  8. pamoni

    pamoni Gyalog

    Regisztrált:
    2007 Július 9
    Üzenet:
    1,036
    Kapott Lájkok:
    9

    Feladtad a leckét....
    Nagyon kíváncsi leszek reggel mit fog művelni. Legfeljebb felkele korábban, és ha nem akar megint indulni, akkor megnézem a gyertákat.
    Bár örülnék, ha nem lenne annak sem baja, mivel tavasszal lettek újak beletéve.
    Azért nagyon Köszönöm!!!:) :)
     
    #268
  9. bupu

    bupu Benzintyúk

    Regisztrált:
    2008 Augusztus 27
    Üzenet:
    1,836
    Kapott Lájkok:
    221
    Biztos a sorsod akarta igy:) A reggeli para csodakra kepes lecsapodik akar a zart tankba is.De az is lehet csak a hideg.Nem lehet komolyabb baja.Bar nem ismerem a viragot hogy ha hengerenkenti befecskendezos vagy sem.
     
    #269
  10. pamoni

    pamoni Gyalog

    Regisztrált:
    2007 Július 9
    Üzenet:
    1,036
    Kapott Lájkok:
    9
    De ez nekerm nem jó, mert itt minden reggel ilyen pára és hideg van mostanában....:(
     
    #270
  11. Zöld Piszok

    Zöld Piszok A CsaM legzöldebb segge

    Regisztrált:
    2008 Augusztus 8
    Üzenet:
    11,037
    Kapott Lájkok:
    1,804
    Vegyél rá valami egyszerű ponyvát!;)
    Ha letakarod akkor nincs pára és dér a motoron!:cool:
     
    #271
  12. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Befecskendező, szériában, úgy 96-97től volt motorokon, vagy még később:) Talán, ha 1-2 BMW-re felhajították korábban, de nem jellemző... Viragoból meg, ahogy tudom, egyáltalán nem volt injektoros... ha az lenne rajta, nem lenne gond a reggeli indulásával:)
     
    #272
  13. Kecsen

    Kecsen Gyalog

    Regisztrált:
    2009 November 20
    Üzenet:
    9
    Kapott Lájkok:
    0
    Sziasztok!Motorokkal kapcsolatos problémák megoldásában ha tudok,szívesen segítek neten keresztül is.Zaklassatok nyugodtan.
     
    #273
  14. NaNa

    NaNa nanana, Life is Life! Fórumvezető CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2006 Április 21
    Üzenet:
    23,577
    Kapott Lájkok:
    11,724
    Szia!

    Egy bemutatkozásnak jobban örültünk volna így elsőre.
    Remélem, ez volt a reklám utolsó helye. :D
     
    #274
  15. Kisvirag

    Kisvirag Benzintyúk

    Regisztrált:
    2009 Május 27
    Üzenet:
    1,773
    Kapott Lájkok:
    272
    ööö... én írtam anno bemutatkozást, akkor ez azt jelenti hogy ismerkedni akarok? hoppá! akkor ezt benéztem... :D
    és ha ezt a Zuram megtudja! :D
     
    #275
  16. sp1szacsa

    sp1szacsa Motorbiciklista

    Regisztrált:
    2009 Február 22
    Üzenet:
    1,407
    Kapott Lájkok:
    218

    GéDé az még hajszárítóból meg elektromos fogkeféből volt összerakva az elektronikája az volt a csoda, hogy működött...
    A mostani elektronyikák meg egyszer használatosak gyár megcsinálja elromlik eldobod programozni lehet, ha van mivel, de javítani....
     
    #276
  17. mgege

    mgege Gyalog

    Regisztrált:
    2008 Június 2
    Üzenet:
    729
    Kapott Lájkok:
    18
    Sziasztok!

    Tud valaki Bp-en tükröst? Kéne tükröt vágatni a jobb tükrömbe, viszonylag gyorsan...

    Légyszi írjatok privit, mert arról kapok e-mail értesítést...

    Köszi szépen!
     
    #277
  18. csacskamacs

    csacskamacs biker-cat CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 25
    Üzenet:
    2,403
    Kapott Lájkok:
    833
    Ezt a képet a zuram küldi nektek... érdekességként. Mindkét lánckereket lecserélte, más más motorról. A bal oldalit a saját motorjáról szedte le és cserélte egy újra, míg a jobb oldalit egy ismerős GS 500-asáról, aki azzal hozta hozzá a motort, hogy feszítse már meg a láncot, mert ő már nem tudja jobban, de mégis laza...:eek::szédül::üss:
     

    Csatolt fájlok:

    #278
  19. _Bq_

    _Bq_ Vendég

    Hűb*zmeg...

    Egy hasonló sztorit hallottam eddig, mikor a cimbora addig húzta a láncszett-cserét, amíg a végén elforgott a lánckerék a lánc alatt... persze az isten háta mögött valahol, úgyhogy az lett a megoldás, hogy megfordította... és utána úgy járt még vele egy darabig:eek: Mindezt egy GSXR1100-ason:heureka:
     
    #279
  20. csacskamacs

    csacskamacs biker-cat CsaM Csajok

    Regisztrált:
    2008 Március 25
    Üzenet:
    2,403
    Kapott Lájkok:
    833
    Bátor...:cool:
     
    #280

Megosztás