MotoZem Maxto MT2 interkom sisakbeszélő

Vashenger forever

Eladó Veterán Ritkaság!

Eladó 1979-es XLS 1000 -első gyári Roadster-, mely típusból mindössze 5500 darab készült az XLCR alkatrészeit felhasználva (váz, futómű)!
<o></o>
Két collos turn out kipufogó cső, Lockhart olajhűtő, olajszűrő, Andrews Y vezérmű tengelyek, elektronikus gyújtás, elektronikus fesszabályzó, S&S Super E karburátor és légszűrő, új láncszett.
85%-ban eredeti állapot, vágatlan váz, minimális munkával OT vizsgára bocsátható. Veterán biztosítással rendelkezik, ami 4 ezer ft/év. 3 éve kompletten felújított motor (Csík Jocó)
Előző -amerikai- gazdáját jellemzi, még a gyári gumiabroncsokkal vettem, minimális km-rel.
Folyamatos használat, nem vitrin, szép állapot!
Csere nem érdekel, hacsak nem El Camino-t ajánlasz. :D
Ár: 1.420.000.- Ft
Kérdezz!
06-30/937-8151
info@shovel-head.hu
 

Csatolások

  • ok.JPG
    ok.JPG
    180.5 KB · Olvasás: 14
  • ok2.jpg
    ok2.jpg
    198.5 KB · Olvasás: 10
  • ok3.jpg
    ok3.jpg
    87.3 KB · Olvasás: 8
  • ok4.jpg
    ok4.jpg
    74.1 KB · Olvasás: 8
  • okblokk.jpg
    okblokk.jpg
    96.4 KB · Olvasás: 8
Eladó 1979-es XLS 1000 -első gyári Roadster-, mely típusból mindössze 5500 darab készült az XLCR alkatrészeit felhasználva (váz, futómű)!
<O></O>
Két collos turn out kipufogó cső, Lockhart olajhűtő, olajszűrő, Andrews Y vezérmű tengelyek, elektronikus gyújtás, elektronikus fesszabályzó, S&S Super E karburátor és légszűrő, új láncszett.
85%-ban eredeti állapot, vágatlan váz, minimális munkával OT vizsgára bocsátható. Veterán biztosítással rendelkezik, ami 4 ezer ft/év. 3 éve kompletten felújított motor (Csík Jocó)
Előző -amerikai- gazdáját jellemzi, még a gyári gumiabroncsokkal vettem, minimális km-rel.
Folyamatos használat, nem vitrin, szép állapot!
Csere nem érdekel, hacsak nem El Camino-t ajánlasz. :D
Ár: 1.420.000.- Ft
Kérdezz!
06-30/937-8151
info@shovel-head.hu

Miért eladó? Olyan szééép :sze:
 
Miért eladó? Olyan szééép :sze:
Azért eladó! :D
Egyébként meg Zolit a zenebohócot tudom idézni: "Van másik" illetve elkészült...öregebb. ;)Egyébként nem az enyém. Az enyém nem csillog mint a Salamon töke és hála az égnek nem is "szép".Olyan mint én. :cool:
Szóval hölgyek, urak itt ez a ritkaság, minimális alkura készek vagyunk. Tessék, tessék, vegyék, vigyék!
 
Szép állat... azt hiszem, egy ilyen jószágért fel tudnám adni az elvem, miszerint H-D blokkos cuccból csak Buell-t...:D Bár az is igaz, hogy használni nemigen merném, maximum száraz, napfényes délutánokon 1-2 körre...:)
 
Szép állat... azt hiszem, egy ilyen jószágért fel tudnám adni az elvem, miszerint H-D blokkos cuccból csak Buell-t...:D Bár az is igaz, hogy használni nemigen merném, maximum száraz, napfényes délutánokon 1-2 körre...:)

Köszönjük a gépjármű nevében. "Jogos" a félelem. Szombaton is száraz, napfényes délután volt, nyílegyenes úttal, szél nélkül. ;)
Annyit volt használva esőben, jégben, hogy csoda nem nőtt úszóhártyája. Node nem szándékozom senkit megtéríteni. Csak mint tényt jelzem...vagy: ki kell próbálni. Roadster, nem showster. Huh ez szar volt, de legalább igaz.
Üdv.
ui.: tényleg, miért hiszi mindenki hogy ők csak kirakatnak valók? Emberek! Hát 30-40 évvel ezelőtt is esett, fújt, stb. És akkor ha valakinek volt egy motorja abszolút nem jelentette azt, hogy van mellette kocsija is. Menni pedig az nagy ámerikába is kellett. Nem is távolságokat és nem ritkán. Keményebben kezelhető. Nem kijelző, hanem a füled jelzi hogy hahó váltani kell, figyelni kell a megtett km-t hogy mikor kell tankolni, sőt az üres fokozatot is érezni kell, arra sincs kijelző de lehet dönteni, ez a konkrét példány két személlyel 2001-ben 180km/h-t vitte az M7-en, két szezon alatt 50 ezer hiba nélkül és akkor volt 22 éves. Ha netán valami gixer van, nem kell számítógépet ill szerelőt keresni, meglepő olcsó az alkatrész és évtizedekig kompatibilis. Szóval nem értem. Na mindegy. Ez legyen a legnagyobb bajom.
 
Nem kell megtérítened, viszont kicsit elbeszéltünk egymás mellett... szó nincs róla, hogy ne tartanám motorozásra tökéletesen alkalmasnak, így felújítva akár napi használatban is, ha szigorúan csak a megbízhatósága felől nézzük a dolgot. Volt már 20 éves motorom, nem riaszt el a bowdenes kuplung, porlasztó, tartalékállás a benzincsapon, az üresállásjelző mondjuk praktikus, de a Simsonomon se volt, váltani meg mindig fülre váltok, nem jelzésre:D
Amit írtam, az alapvetően a motor állapotának, és főleg az OT-s felvetésnek szólt, meg annak, hogy az én nézeteim szerint veterán motort már "ésszel" kell használni, nem pl. városi darálóban napi szinten kínozni (függetlenül attól, hogy a motor amúgy bírná). De ez megint csak látásmód kérdése, és remélem, hogy nem fogunk összeveszni rajta:)

ui.: tényleg, miért hiszi mindenki hogy ők csak kirakatnak valók? Emberek! Hát 30-40 évvel ezelőtt is esett, fújt, stb. És akkor ha valakinek volt egy motorja abszolút nem jelentette azt, hogy van mellette kocsija is. Menni pedig az nagy ámerikába is kellett. Nem is távolságokat és nem ritkán. Keményebben kezelhető. Nem kijelző, hanem a füled jelzi hogy hahó váltani kell, figyelni kell a megtett km-t hogy mikor kell tankolni, sőt az üres fokozatot is érezni kell, arra sincs kijelző de lehet dönteni, ez a konkrét példány két személlyel 2001-ben 180km/h-t vitte az M7-en, két szezon alatt 50 ezer hiba nélkül és akkor volt 22 éves. Ha netán valami gixer van, nem kell számítógépet ill szerelőt keresni, meglepő olcsó az alkatrész és évtizedekig kompatibilis. Szóval nem értem. Na mindegy. Ez legyen a legnagyobb bajom.
 
Szia!
Nem rád gondoltam a "nehézségeknél", mert tudom hogy értesz a motorokhoz.
Igen, közben hazaérve, kifújva magam és beszélve higgadt énemmel (párommal, akié a motor) már rájöttem hogy elbeszélnük egymás mellett, és te hogy' értetted. Úgyhogy nem fogunk összeveszni rajta. :D
Az a szerencse, hogy tényleg kerti kapa, így odafigyelve rá, nem sértődik meg a napi használattól. Persze a városi "közlekedést" ha lehet kerüljük mindegyik példánnyal, különböző egérutakon. Vízhűtés, öreg stb. Azt hiszem nem kell magyarázni, ez nem egy felvonulós motor. :cool: Mint ahogy a társaságot sem erőltetjük ahol ezt a "speedelős" évet töltöttük 2001-ben. Mert nem megölni akarjuk mi sem. Meg azért ezek a motorok jobban átadják at úthibákat is. Egyébként pl. sporikat lámpától lámpáig gyorsulásra találták ki a helyi vagányoknak anno.
További szép napot!
Nem kell megtérítened, viszont kicsit elbeszéltünk egymás mellett... szó nincs róla, hogy ne tartanám motorozásra tökéletesen alkalmasnak, így felújítva akár napi használatban is, ha szigorúan csak a megbízhatósága felől nézzük a dolgot. Volt már 20 éves motorom, nem riaszt el a bowdenes kuplung, porlasztó, tartalékállás a benzincsapon, az üresállásjelző mondjuk praktikus, de a Simsonomon se volt, váltani meg mindig fülre váltok, nem jelzésre:D
Amit írtam, az alapvetően a motor állapotának, és főleg az OT-s felvetésnek szólt, meg annak, hogy az én nézeteim szerint veterán motort már "ésszel" kell használni, nem pl. városi darálóban napi szinten kínozni (függetlenül attól, hogy a motor amúgy bírná). De ez megint csak látásmód kérdése, és remélem, hogy nem fogunk összeveszni rajta:)
 
Azok között akik kitalálják az alábbi hozzászólásomban mi a hatalmas baromság amit írtam, azok között kisorsolok egy shovelhead feliratú fekete pólót. :D
baromság,
Szia!
Nem rád gondoltam a "nehézségeknél", mert tudom hogy értesz a motorokhoz.
Igen, közben hazaérve, kifújva magam és beszélve higgadt énemmel (párommal, akié a motor) már rájöttem hogy elbeszélnük egymás mellett, és te hogy' értetted. Úgyhogy nem fogunk összeveszni rajta. :D
Az a szerencse, hogy tényleg kerti kapa, így odafigyelve rá, nem sértődik meg a napi használattól. Persze a városi "közlekedést" ha lehet kerüljük mindegyik példánnyal, különböző egérutakon. Vízhűtés, öreg stb. Azt hiszem nem kell magyarázni, ez nem egy felvonulós motor. :cool: Mint ahogy a társaságot sem erőltetjük ahol ezt a "speedelős" évet töltöttük 2001-ben. Mert nem megölni akarjuk mi sem. Meg azért ezek a motorok jobban átadják at úthibákat is. Egyébként pl. sporikat lámpától lámpáig gyorsulásra találták ki a helyi vagányoknak anno.
További szép napot!
 
A kerti kapa?:D

Ez a része is ismerős a dolgoknak... az előző Suzuki levegős volt, a mostani lég-olajos, egyik se szereti a városi tötymörgést. Ebből (is) következőleg nem is veszem elő városi lótifutira. Bár felénk még ritka a Hungária körút délután 4 óra szintű dugó...
De láttam már CBR1000-t hűtővizet kinyomni magából, kánikulában felvonulás után...:)

(Kérek egy pólót, mert nem emlegettem egyből a vízhűtéses elszólásodat:D)

Azok között akik kitalálják az alábbi hozzászólásomban mi a hatalmas baromság amit írtam, azok között kisorsolok egy shovelhead feliratú fekete pólót. :D
 
Hogy jobban átadják az úthibákat? :)

(Na mindegy, csak egy tipp volt...)
 
Bq nyert. :D
Piszkos kis Freud. Annyit áztunk hogy az esővíz hűti a motort a "hatékony" léghűtés helyett.
Intézkedem póló ügyben. Méret?
NaNa! Tőled már annyit kaptam, hogy mindenképpen jár neked!
 
Bq nyert. :D
Piszkos kis Freud. Annyit áztunk hogy az esővíz hűti a motort a "hatékony" léghűtés helyett.
Intézkedem póló ügyben. Méret?
NaNa! Tőled már annyit kaptam, hogy mindenképpen jár neked!

Piszkos Freud, a kapitány...

Amúgy XXL vagy XXXL, hogy a jól kimunkált izmaimat elrejthessem vele:D
 

MotoZem Hosszú kalan-stílusú motoros kabát az egész motoros szezonra.

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére