Bővebben...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Túltárolt zsír új olcsóbb. Amúgy leírás alapján nagyobb fun a WR Erősebb is, jobb a fogyija is.Klassz motor és nem kerül 2 millába,mint ugyanezen kategóriás Yamaha.....
Hát, én azt mondom minél több tesztet kell elolvasni egy vasról mielőtt dönt valami mellett az ember. A tesztek szubjektívek, akármennyire is akarja valaki objektívre írni.
zéé77 írta:egyszer majd kiszámolom,mennyi idő alatt egyenlítődik ki az a cirka 700-800 ezer forintos árkülönbség a fogyasztáson...
Semmi jelentősége a titánszelepnek,meg a full állítható telónak.....A drz is elmegy közel 200 ezret az acélszelepeivel,sőt egy sima kis xt is.....A drz telói sztem több fokozatban állíthatók,de a lemotorozott 150-160 ezere km alatt,kb egyszer sem állítottam,mert egy átlagos felhasználó nem fog a húzó és nyomó fokozatokkal sokat buziskodni.....Ha azonban jobban megnézed ez is fordított telós,tehát valószínüleg ezt is lehet bőszen tekergetni,ha éppen az a perverziód.Ezt a túl tárolt dolgot ezt nem vágom,annyit tudok,a honda ára 1.39 a kereskedésben,a yamaha pedig 2.2.Bármekkora penge a Wr,az árkülönbségét nem tudja a mindennapokban behozni.És ha az alkatrész beszállítás szóba kerül,nos a hondánál max 2 nap....A yamahás kollégákat pedig elég sokszor hallottam "kurvaanyázni"..... Ettől függetlenül jó motornak tartom a Wr-t....A 140-nél még gyorsul az kissé misztikusnak tűnik nekem,volt szerencsém Frenki haverom Wr-jével menni berénybe,hát az a 140 nagyjából a vége volt egy személlyel és Gróf Wr-je sem tépkedte az aszfaltot 130 felett.....A 3-3.5-es fogyasztás pedig áll a Crf-nek is véleményem szerint....Párom alatt 3-3,5-et eszik. Ketten nem mentünk le a Balcsira, ilyen jellegű tapasztalat nincs. Olyan van, hogy két személlyel 140-nél még gyorsul. De nem 800 pénz a különbség, mint írtam is a túltárolt vasak nem ennyibe kerülnek. 2 milláért nem éri meg. Amúgy meg mégiscsak egy R1 blokk, negyede, titánszelep, exup, full állítható futómű. Az viszont köztudott hogy a nagy H szeret spórolni.
...jelentős tényező lehet a km/ft szervízköltség arány, plusz a bosszúság és a ki nem használt motorozási idő amíg a talicska a szervízbe ácsorog. Ez egy olyan motornál, ami esetleg még dolgozna is, vagy legalább munkába járnának vele, különösen érződik...
Semmi jelentősége a titánszelepnek,meg a full állítható telónak.....A drz is elmegy közel 200 ezret az acélszelepeivel,sőt egy sima kis xt is.....A drz telói sztem több fokozatban állíthatók,de a lemotorozott 150-160 ezere km alatt,kb egyszer sem állítottam,mert egy átlagos felhasználó nem fog a húzó és nyomó fokozatokkal sokat buziskodni.....Ha azonban jobban megnézed ez is fordított telós,tehát valószínüleg ezt is lehet bőszen tekergetni,ha éppen az a perverziód.Ezt a túl tárolt dolgot ezt nem vágom,annyit tudok,a honda ára 1.39 a kereskedésben,a yamaha pedig 2.2.Bármekkora penge a Wr,az árkülönbségét nem tudja a mindennapokban behozni.És ha az alkatrész beszállítás szóba kerül,nos a hondánál max 2 nap....A yamahás kollégákat pedig elég sokszor hallottam "kurvaanyázni"..... Ettől függetlenül jó motornak tartom a Wr-t....A 140-nél még gyorsul az kissé misztikusnak tűnik nekem,volt szerencsém Frenki haverom Wr-jével menni berénybe,hát az a 140 nagyjából a vége volt egy személlyel és Gróf Wr-je sem tépkedte az aszfaltot 130 felett.....A 3-3.5-es fogyasztás pedig áll a Crf-nek is véleményem szerint....
Sajnos ez meg pláne sose derül ki a tesztekből (pedig valóban fontos tényező, nekem pl. az egyik legfontosabb). Aztán mire kiderül a többéves tapasztalatokból, már majdnem mindegy is, mert nem veheted meg, vagy közben párszor átfaragták a modellt
Szerintem meg úgy a korrekt, hogy mennyiért kapod meg ha besétálsz a szalonba2008-ban 1.65 volt az ára,az is sok(k)....majd lett 2.2.....Ha összehasonlítunk,akkor azt úgy tegyük,hogy mind két modellnél teli árat számoljunk..........Úgy a korrekt......
A honda árából is vond le a túltároltsági díjat.....Amúgy,különben tök mindegy,mert nem szándékszom' se ilyet,se olyat venni,így is több motorom van mint kéne....Meg neked is mindegy(szerintem),hogy mivel motorozod le azt az évi cirka 15-20 kilóméteredet......
+60, mert tettél hozzám egy kitérőtBasszus, akkor idén már a megyeri úttal túlteljesítettem. Az oda-vissza volt 450. Most mi lesz...
Beleszámoltam, félig+60, mert tettél hozzám egy kitérőt