Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

csam hír: Sportmotyó: Honda CRF250M 2013 Teszt

NaNa

nanana, Life is Life!
Fórumvezető
CsaM Csajok
honda_crf_250M_2013_01.jpg
Aranykerekű pöffeszkedő endurci - ez volt az első gondolatom, aztán utassal való hosszú túra folyamán egész megszerettem.

Bővebben...
 
Klassz motor és nem kerül 2 millába,mint ugyanezen kategóriás Yamaha.....
 
Előbbi tény, utóbbit meg tudja fene: a fuelly felhasználói szerint a Honda eszik kevesebbet, 3.5-nél van a haranggörbe csúcsa, a Yamahánál (már a WR250 akármelyikről van szó) 4-nél. Az a baj, hogy két teszter sose fogja ugyanazt csinálni a motorokkal (sőt, nem is mindig lehet), így akármi kijöhet nekik, mindig fenntartásokkal kell kezelni (az Onroad szerint pl. valamelyik új 500-as Honda kifejezetten iszákos, holott a felhasználók egész mást tapasztalnak, sőt a többi teszter is) :nemnem:

Ezért jók az ilyen tapasztalati oldalak (fuelly.com, spritmonitor.de), főleg ha az adott típust meg lehet találni (ezeket pl. nem bírtam a spritmonitorról előrángatni). Ha zsír új modellről van szó, akkor meg sajons az van, hogy nem tudni semmit - max ha mindenhol kiemelik, hogy hű de keveset/sokat eszik, akkor van valami halvány fogalmunk a dologról :borotva: Sajnos nem több, ha csak nem közlekedünk úgy, mint egy teszter. Más stílusban lehet, hogy egész más arcát mutatja a gép.

4 liter (simán csak közlekedve) mondjuk szerintem feltétlenül túl sok valamitől, ami gurul, és olyan kicsi (bár sz@r légellenállású), mint egy motor... de erről megint csak tudom, hogy nálam kevesebb lenne. Azt viszont nem, hogy mennyivel. Mert azért nem mindegy, hogy 2.5 vagy 3.5 ;)

Egyébként egy kissé módosított (hosszabb áttétel, kényelmesebb ülés, kellő pakolhatóság) WR250 Yamahával indult neki Wayne Gerdes (a hypermiler) átszelni Észak-Amerikát a 100 mpg-s (2.35l/100) átlagot szem előtt tartva, és a részeredményeket látva meg is csinálta volna, ha nem jön szembe valahol út közben az őzek helyi megfelelője... ha olyan sokat enne a gép, mindn bizonnyal mást választott volna.
 
Hát, én azt mondom minél több tesztet kell elolvasni egy vasról mielőtt dönt valami mellett az ember. A tesztek szubjektívek, akármennyire is akarja valaki objektívre írni. A tesztelők is csak emberek, van aktuális hangulatuk, vannak kedvenc dolgaik, amihez önkéntelenül is igazodik a szájuk íze, vannak kötött fizikai adottságaik (pl egy kistermetű, könnyű fickó egy közel 300 kilós vastól jó eséllyel nem lesz oda meg vissza, de egy langaléta 120 kilós csupaizom fickó imádhatja, hogy végre elfér valamin, ami nem libeg alatta, stb....) Szóval minél többet tessék utánanyomozni egy vasnak, mert egyik teszt sem szentírás, hanem csak egy x nézőpontból való viszonyítás.
 
egyszer majd kiszámolom,mennyi idő alatt egyenlítődik ki az a cirka 700-800 ezer forintos árkülönbség a fogyasztáson......Egy 250-es motort nem az ereje miatt veszünk....A Wr is meg ez is hurkalé......:Damúgy meg nem lehet olyan gyenge,ha Minát levitte Pankával a háta mögött a balcsira,nem is tudom mi egyebet kéne a motortól elvárni.........
 
Párom alatt 3-3,5-et eszik. Ketten nem mentünk le a Balcsira, ilyen jellegű tapasztalat nincs. Olyan van, hogy két személlyel 140-nél még gyorsul. De nem 800 pénz a különbség, mint írtam is a túltárolt vasak nem ennyibe kerülnek. 2 milláért nem éri meg. Amúgy meg mégiscsak egy R1 blokk, negyede, titánszelep, exup, full állítható futómű. Az viszont köztudott hogy a nagy H szeret spórolni.
 
Utoljára módosítva:
Hát, én azt mondom minél több tesztet kell elolvasni egy vasról mielőtt dönt valami mellett az ember. A tesztek szubjektívek, akármennyire is akarja valaki objektívre írni.

Na ez viszont 100%

zéé77 írta:
egyszer majd kiszámolom,mennyi idő alatt egyenlítődik ki az a cirka 700-800 ezer forintos árkülönbség a fogyasztáson...

Annyi, amennyit a jelen lévő többség teljes élettartama alatt se fogja sose használni a gépet. De azért jó látni a kis számokat a logban, lehet őket birtokolni, mint a csillagokat :cool:
 
Utoljára módosítva:
Ne felejtsétek el a fogyasztáson kívül azért még vannak költségek egy motorra, amivel nem szoktak első kanyarban kalkulálni. Mondjuk jelentős tényező lehet a km/ft szervízköltség arány, plusz a bosszúság és a ki nem használt motorozási idő amíg a talicska a szervízbe ácsorog. Ez egy olyan motornál, ami esetleg még dolgozna is, vagy legalább munkába járnának vele, különösen érződik...
 
Párom alatt 3-3,5-et eszik. Ketten nem mentünk le a Balcsira, ilyen jellegű tapasztalat nincs. Olyan van, hogy két személlyel 140-nél még gyorsul. De nem 800 pénz a különbség, mint írtam is a túltárolt vasak nem ennyibe kerülnek. 2 milláért nem éri meg. Amúgy meg mégiscsak egy R1 blokk, negyede, titánszelep, exup, full állítható futómű. Az viszont köztudott hogy a nagy H szeret spórolni.
Semmi jelentősége a titánszelepnek,meg a full állítható telónak.....A drz is elmegy közel 200 ezret az acélszelepeivel,sőt egy sima kis xt is.....A drz telói sztem több fokozatban állíthatók,de a lemotorozott 150-160 ezere km alatt,kb egyszer sem állítottam,mert egy átlagos felhasználó nem fog a húzó és nyomó fokozatokkal sokat buziskodni.....Ha azonban jobban megnézed ez is fordított telós,tehát valószínüleg ezt is lehet bőszen tekergetni,ha éppen az a perverziód.Ezt a túl tárolt dolgot ezt nem vágom,annyit tudok,a honda ára 1.39 a kereskedésben,a yamaha pedig 2.2.Bármekkora penge a Wr,az árkülönbségét nem tudja a mindennapokban behozni.És ha az alkatrész beszállítás szóba kerül,nos a hondánál max 2 nap....A yamahás kollégákat pedig elég sokszor hallottam "kurvaanyázni".....:D Ettől függetlenül jó motornak tartom a Wr-t....A 140-nél még gyorsul az kissé misztikusnak tűnik nekem,volt szerencsém Frenki haverom Wr-jével menni berénybe,hát az a 140 nagyjából a vége volt egy személlyel és Gróf Wr-je sem tépkedte az aszfaltot 130 felett.....A 3-3.5-es fogyasztás pedig áll a Crf-nek is véleményem szerint....
 
...jelentős tényező lehet a km/ft szervízköltség arány, plusz a bosszúság és a ki nem használt motorozási idő amíg a talicska a szervízbe ácsorog. Ez egy olyan motornál, ami esetleg még dolgozna is, vagy legalább munkába járnának vele, különösen érződik...

Sajnos ez meg pláne sose derül ki a tesztekből (pedig valóban fontos tényező, nekem pl. az egyik legfontosabb). Aztán mire kiderül a többéves tapasztalatokból, már majdnem mindegy is, mert nem veheted meg, vagy közben párszor átfaragták a modellt :D

Jaj, olyan negatív vagyok :D

De hogyne, mindig úgy vettünk motort (azt a kettőt :D), hogy előtte jól utánajártunk a tapasztalatoknak.
 
Semmi jelentősége a titánszelepnek,meg a full állítható telónak.....A drz is elmegy közel 200 ezret az acélszelepeivel,sőt egy sima kis xt is.....A drz telói sztem több fokozatban állíthatók,de a lemotorozott 150-160 ezere km alatt,kb egyszer sem állítottam,mert egy átlagos felhasználó nem fog a húzó és nyomó fokozatokkal sokat buziskodni.....Ha azonban jobban megnézed ez is fordított telós,tehát valószínüleg ezt is lehet bőszen tekergetni,ha éppen az a perverziód.Ezt a túl tárolt dolgot ezt nem vágom,annyit tudok,a honda ára 1.39 a kereskedésben,a yamaha pedig 2.2.Bármekkora penge a Wr,az árkülönbségét nem tudja a mindennapokban behozni.És ha az alkatrész beszállítás szóba kerül,nos a hondánál max 2 nap....A yamahás kollégákat pedig elég sokszor hallottam "kurvaanyázni".....:D Ettől függetlenül jó motornak tartom a Wr-t....A 140-nél még gyorsul az kissé misztikusnak tűnik nekem,volt szerencsém Frenki haverom Wr-jével menni berénybe,hát az a 140 nagyjából a vége volt egy személlyel és Gróf Wr-je sem tépkedte az aszfaltot 130 felett.....A 3-3.5-es fogyasztás pedig áll a Crf-nek is véleményem szerint....


Kérlek alásan azt jelenti, hogy a motort legyártották és idehozták 2008-ban. Majd senki se vette meg 2.2-ért. Így ugrik le belőle 1 milla, s kapsz egy új motort, amibe az orrod előtt töltik bele az első olajat és folyadékokat. Amúgy a supermoto változatát már nem gyártják, tehát kuriózum. Az viszont tény, hogy a Hondának van itthon elosztója míg a Yamahának nincs...
 
2008-ban 1.65 volt az ára,az is sok(k)....majd lett 2.2.....Ha összehasonlítunk,akkor azt úgy tegyük,hogy mind két modellnél teli árat számoljunk..........Úgy a korrekt......
 
Sajnos ez meg pláne sose derül ki a tesztekből (pedig valóban fontos tényező, nekem pl. az egyik legfontosabb). Aztán mire kiderül a többéves tapasztalatokból, már majdnem mindegy is, mert nem veheted meg, vagy közben párszor átfaragták a modellt :D

Hidd el nem ellenkeznék, ha évekig itt állnának a garázsban és csak választanom kellene mikor melyikre üljek... :D :D :D
De sajna ezeket max 2-3 napokra adják, és ha sikerül 4-5-öt kicsikarni akkor az már baromijó mert akkor már tényleg sokféleképpen ki lehet próbálni...
 
2008-ban 1.65 volt az ára,az is sok(k)....majd lett 2.2.....Ha összehasonlítunk,akkor azt úgy tegyük,hogy mind két modellnél teli árat számoljunk..........Úgy a korrekt......
Szerintem meg úgy a korrekt, hogy mennyiért kapod meg ha besétálsz a szalonba :cool:
 
A honda árából is vond le a túltároltsági díjat.....Amúgy,különben tök mindegy,mert nem szándékszom' se ilyet,se olyat venni,így is több motorom van mint kéne....Meg neked is mindegy(szerintem),hogy mivel motorozod le azt az évi cirka 15-20 kilóméteredet......:D
 
A honda árából is vond le a túltároltsági díjat.....Amúgy,különben tök mindegy,mert nem szándékszom' se ilyet,se olyat venni,így is több motorom van mint kéne....Meg neked is mindegy(szerintem),hogy mivel motorozod le azt az évi cirka 15-20 kilóméteredet......:D


Basszus, akkor idén már a megyeri úttal túlteljesítettem. Az oda-vissza volt 450. Most mi lesz...
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére