Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

csam hír: Milyen motort válasszanak az alacsony nők?

N

NaNa

Vendég
alacsony_lanyok_motoron.png
Vissza-visszatérő téma, hogy milyen motort válasszon az, aki testi adottságainál fogva nehezebben éri el a talajt a lábával a motor nyergében ülve. Direkt nem írtam, hogy az, aki alacsony, mert lehet, hogy csak rövid a lába. Mint pl. nekem.

Bővebben...
 
Hát, nem csoda, ha a Hornethez képest kezesebb az ER-6, mivel tényleg csak papíron, hunyorogva egy kategória egy sor2 és egy sor4, még ha mindketten 600-asok is :) Az ER-6, ha könnyebbnek nem is lényegesen könnyebb, de keskenyebbnek mindenképpen keskenyebb a kisebb blokk miatt, a súlypontja is máshol van. Viszont, ebből a szempontból, elvileg a VTR a nyerő, a V2-es blokk elég keskeny építést tesz lehetővé.
Ha nem az újabb fajta, térhálós vázas VTR-ről van szó, akkor van rá esély, hogy a "kutyacsontok" cseréjével lehet nyerni még pár centit az ülésmagasságból. Az újabbakon már fixen a lengővillára és a vázra van csavarozva a rugóstag, azon nem lehet egyszerűen variálni, és ahogy néztem, a rugóstag hossza sem állítható, maximum cserélni lehet egy rövidebbre.
 
Nekem van tapasztalaom a VTR250-el a kisHornethez képest. Hááát, forma-forma. Ha alacsonyabb, könnyebb motor kell, akkor vagy lejjebb kell menni egy szintet, vagy tényleg chopper felé kacsingatni. Mondjuk személy szerint inkább naked párti vagyok. Parkolni tologatva kell, nem rajta ülve és akkor csak a nyomvájú meg a kavics a csizma alatt lehet a gond. Esetleg javasolnám a kisDukeot, szerintem a 390-es ültetés nélkül olyasmi mint a VTR, elég keskeny a tanknál és jó helyen van a súlypontja. Mondjuk nem tudom mekkora a budget, ebből nem igen van még használt.
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére