itt az alkalom, hogy kiderítsük, mennyit megyünk egy év alatt. Készíts egy fotót a motorod kilométerórájáról (lehetőleg dátummal), és töltsd fel a galériába! (Ha még nincs hozzászólásod a fórumban, a képet megjelenés előtt a moderátornak jóvá kell hagynia, tehát nem kell többször feltölteni, ha nem látod azonnal.) Év végén ismét megnézzük, kinek hogy áll az órája, hogy kihirdethessük, ki a CsaM legfanatikusabb motorosa. A tavalyi évem elég siralmas volt, szerintem kb. 1000 kilométer került a Street Glideba (azt sem én tettem bele). Még csak második éve vagyok harleys, és már hozom a sztereotípiának megfelelő eredményeket. Viszont előtte, 2011-ben több mint 15 000 km-t tettem bele saját magam. Ha idén még nem is, de remélem hamarosan visszaáll a rend! Ebbe a galériába töltsd a 2013-as képeket: http://club.csajokamotoron.hu/galeria/browseimages.php?c=7380
Mármint tavaly... Gondolom nem az elmúlt háromnapban tetted meg a tízezret. De amúgy ratulálok, az tényleg szép szám! Azért kell idén fotó!
A sztereotípiához még kell egy trélert is szerezned valahonnan... Nekem mostanában jó, ha évente a 6ezres olajcsere-periódusokat sikerül kimotorozni... de az idén majd hátha felbuzdulok, és szezonkezdetkor is lövök egy képet a számlálóról, aztán majd novemberben referálok
Óóó, tavaly friss jogsival kb 50 km-t tettem meg összesen Remélem idén több sikerül, de páromat úgysem tudom lehagyni az évi kb 30 ezer csak motoros kmével. (jólvanna előnnyel indul, motoros futár egy nagyobbacska cégnél )
Ja, mondjuk per pillanat én sem tudokképet csinálni a kilométerórámról, mert nem férek hozzá a motorhoz a kölcsön babakocsiktól a garázsban. Viszont lehet, hogy szerelek egy bicikli kilométerórát a babakocsira... az is tanulsággal szolgálhat.
Nekem digitális a számláló, akksi nélkül semmit nem mutat, az viszont meleg helyen várja a tavaszt, a motor meg letakarva, betolva elé a páromé... egy képért nem éri meg a hajcihő, amennyi időbe telne visszavarázsolni az akksit, aztán meg újra kivenni, főleg ebben a hidegben... majd márciusban, ha előveszem a szezonra
Tartok tőle, hogy nekem nem érdemes indulnom ebben a versenyben... 2013 nyarán már munkába sem motorral fogok járni, igazi "hétvégi motoros" lesz belőlem (Leszámítva azt az apró tényt, hogy hétvégén is dolgozom)
Ilyen fotó nincs, viszont megvan az évekre jutott tankok összege (közelítőleg mennyit mentem): 2008. 6332km (augusztusban vettem Teresát) 2009. 16401km 2010. 22127km 2011. 19096km 2012. 16746km Közben egyre közelebb költözök a munkahelyemhez, így szerencsére nem a túra része fogyott
Én inkább vonok egy átlagot azóta, hogy nálam a motor. Sacc/kb. levonva azt amikor nem ment az óra 10000 km. Jah igen, 3 szezon alatt. Mivel idén se Mezőberénybe, se Zalaegerszegre nem mentünk ez kapásból -1000 km. Eddig pénz nem volt, aztán idő, aztán megint pénz. Idén a tavaly megcélzott 5000-ret jó lenne hozni... De én nem a km-rekben hiszek, hanem a tartalmukban. Annak sok gyűlik, aki azzal jár munkába vagy messzebb lakik, más országba. De nem biztos, hogy ez adott esetben kellemes is és élvezetes. Csak abból kiindulva, hogy a Drága napi szinten szokta mesélni, hogy hányszor akarják megölni a munkába vagy a munkából menet. Nem jó ezt hallani, pedig csak 35 km oda s vissza. Van ismerős, aki Győrből jár Bécsbe motorral, naponta, hajnalba indulva, mentőzni. Az se lehet kellemes. A futárokat meg sem említem. Nekik egy orosz rulett minden nap. És nem hiszem, hogy más lenne a véleményem ha évi 10-20 ezret mennék. Nem azért mondom, mert csak porosodik a vas. De legalább nem veszít az értékéből és nem kerül sokba fenntartani Olyan már mint a bor, a korral nemesedik
Én viszont az út miatt szeretek dolgozni menni Oda-vissza ~45km amúgy, és senki nem akar megölni közben, még akkor se, ha a 81-esen megyek. De jó időben inkább Gúttamási-Iszkaszentgyörgy fele kanyargós kis mellékutakon, tiszta öröm! Aztán van, amikor nem élvezem, a mostani szilveszter jó példa erre. Méltón akartam lezárni az évet, úgyhogy mikor hajnalban láttam, hogy szép tiszta holdvilágos éj van, beöltöztem, és indítottam is Teresát... ezután volt, hogy eldobtam egy kereszteződésben, mert pár kilométerrel arrébb már ronda köd volt, és úgy fagyott le az útra a -6 fokban, mint annak a rendje. Na, akkor az egész út egy tömény para volt 40-nel cammogva, oda-vissza, mert estére megint lefagyott, hiába olvadt nap közben... másnap a YARDISba ültem, gondolkodás nélkül. Másodikára méltóztattak letakarítani az utat egyébként... De nomál esetben a nap fénypontja az a 2*22km. Értékvesztést meg nem is nézek egyáltalán, mert: - nem eladni vettem, hanem használni - úgyis többet locsoltam már rá karbantartás címén, mint amibe került - mégis mennyit adnának nálunk bármilyen motorért 118 ezer kilométerrel? Akkor is, ha az órája momentán 2 ezret mutat, mert egyszer a nyepper tekerte vissza, mielőtt megvettem, aztán meg én pörgettem át 99999-ról 0-ra De a megölős témát akkor se értem. Ha bemegyek Budapestre, még akkor se szoktak az életemre törni. Valamit rosszul csinálok?
Alvaro, van aki fél Bp-n közlekedni. Van egy 500 fős faluban élő haverom, aki benzinkúton melózott és tényleg nem került neki sokba az üzemanyag, de ki kellett érte menni a nagyfalu szélére, mert nem mert bent a városban vezetni...Akkoriban még robogóztam (125-össel), és amikor utánam kellett jönnie önállóan, akkor is majd sírva fakadt, hogy úgy megyek mint egy állat és nem bír követni... Én meg majd megbolondultam, hogy haladjunk már, mert szombat reggel az üres üllőin legalább 70-el száguldozzunk amit megenged a rendszer.... Aztán később kiderült hogy a sok sávhoz meg a sávváltásokhoz, lámpákhoz, táblák feldolgozásához nem volt hozzászokva Az biztos, hogy aki nincs hozzászokva a nagyvárosi forgalomhoz, annak kihullik a haja elsőre Bp-n. Főként ha csúcsforgalomban kezd el gyakorolni.
Hozzátenném még Alvaro-nak, hogy megismerje a helyi specialitásokat, a pesti forgalom sűrűsödésével hatványozottan nő az A.) ideges (dögölj meg rohadék, ha én itt szopok, te se mész sehová!) B.) figyelmetlen (telefonáló-esemesező, sminkelő, reggeliző, gyerekkel-párral veszekedő, újságot olvasó stb.) C.) állati menő vagyok, sportmotorom van és nem félek használni (= az autót előző motorost előző) egyedek veszélyessége. Vagyis nem kell rossznak lenni, elég, ha egy pillanatig is azt hiszed, mindenki figyelmesen, a KRESZ-t betartva közlekedik