"Ha a kormány nagyon laza forgatás közben, akkor beleér a tankba. Ha pedig feszes, akkor nem tudjuk elfordítani normálisan."
És ezt tényleg ezzel kell megindokolni a vizsgabiztosnak, meg ez van a tananyagban? A feszesség még stimmel is, de ha laza a kormánycsapágy, attól miért érne bele bármi is a tankba? Ott vannak a kormányütközők a villahidakon, pont az a szerepük, hogy a kormány elfordításakor semmi ne verjen bele semmibe...
"Ezek után szemben leguggolunk a vassal, és az első kerék tengelyét megfogjuk, majd előre-hátra mozgatjuk, nem kopott-e a kormánycsapágy."
Ez se korrekt teljesen. Ha a keréktengelynél fogom meg a villát, akkor megmozgatva nem csak a kormánycsapágy kottyanását, hanem a kikopott villa-csúszópersely miatti kottyanást is érezni fogom, és nem fogom tudni eldönteni, melyiknél van a gond. Azt a csövet kell megfogni, amelyik a villahídba van csavarozva, és úgy megmozgatni, akkor derül ki egyértelműen a kormánycsapágy hibája. A villáé meg úgy, hogy a két csövet megfogom, és azokat mozgatom meg.
"Végül, a „biciklis módszerrel”, a térdünk közé fogjuk az első kereket, és a kormányt forgatjuk."
Ez mire jó? Kerékcsapágy-ellenőrzés? Tényleg érdekelne, mert ezt a módszert eddig még tényleg csak bicikliknél hallottam...