csam hír: A félelmetesen meredek lejtő

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Az a kérdés csak, hogy lejtőn az első vagy a hátsó féket használjuk? :csam:
 
Megint eljutottunk a fekig.Elsö fek nekül nem lehet megallni tessek megtanulni hasznalni.Nem veletlenül van elöl ket tarcsa hatul meg csak egy .Vagy nem veletlenül van elöl jovak nagyobb tarcsa mint hatul.
 
Hááát, nem tudom... Kaprunnál lefele a jónéhány km-en keresztül tartósan nemtudomhányszázalékos lejtőn elég volt a motorfék+első fék. Mondjuk volt is a végére némi szaga a kuplungnak :) De azért az már szerintem extrém terhelésnek számít, főleg azzal a forgalommal, ami akkor épp ott volt :)
 
Leper, ne legyél hülye! :D Visszaváltasz egyet, és az is visszafogja a lendületet.

Köszi! :D Szegény ember kérdez, máris lehülyézik. :D

Hááát, nem tudom... Kaprunnál lefele a jónéhány km-en keresztül tartósan nemtudomhányszázalékos lejtőn elég volt a motorfék+első fék. Mondjuk volt is a végére némi szaga a kuplungnak :) De azért az már szerintem extrém terhelésnek számít, főleg azzal a forgalommal, ami akkor épp ott volt :)

Úgy tudom a motorfékezést felengedett kuplunggal végezzük. A kuplung viszont akkor szaglig, ha csúsztatják. Nem a féknek volt szaga? :eek:
 
Úgy tudom a motorfékezést felengedett kuplunggal végezzük. A kuplung viszont akkor szaglig, ha csúsztatják. Nem a féknek volt szaga? :eek:

Én is így tudom, és nem :) Főleg, hogy a féket csak a vége fele kezdtem el intenzívebben használni, mikor már gondoltam, hogy a folyamatos motorfék nem biztos, hogy jót tesz a kuplungnak. Szerintem ugyanazért tud tartós motorféknél is megcsúszni, amiért a sportmotorokra is kitalálták az "antihopping" kuplungot. Bármit csinálsz, az áttételekből és a teljesen elvett gázból adódóan lesz egy minimális fordulatszámkülönbség a váltó kimenő tengelye és a főtengely között, mert a hátsó kerék gyorsabban akarna pörögni, mint amennyire az alapjáraton dolgozó motor főtengelye engedné. A kerék és a kimenő tengely között a fix hajtás miatt állandó a kapcsolat, úgyhogy a különbség csak egy helyen tud "elnyelődni": a kuplungnál.
 
Én is így tudom, és nem :) Főleg, hogy a féket csak a vége fele kezdtem el intenzívebben használni, mikor már gondoltam, hogy a folyamatos motorfék nem biztos, hogy jót tesz a kuplungnak. Szerintem ugyanazért tud tartós motorféknél is megcsúszni, amiért a sportmotorokra is kitalálták az "antihopping" kuplungot. Bármit csinálsz, az áttételekből és a teljesen elvett gázból adódóan lesz egy minimális fordulatszámkülönbség a váltó kimenő tengelye és a főtengely között, mert a hátsó kerék gyorsabban akarna pörögni, mint amennyire az alapjáraton dolgozó motor főtengelye engedné. A kerék és a kimenő tengely között a fix hajtás miatt állandó a kapcsolat, úgyhogy a különbség csak egy helyen tud "elnyelődni": a kuplungnál.

Ne haragudj de teljesen teves amit irtal.A folyamatos motorfeknek semilyen karos hatas sincs a kuplungra.Nincs szaga merta kuplunk nem csuszik meg csak gondold el a kuplunknak a teljes motoreröt et kell tudni vinni megcsuszas elkül.A valto kimenö tengelye es a fötengely között mindig van fordulatszam külömbseg ezt gondold at megegyszer.Az antihopping kuplunk azert van hogy hogy gyors visszavaltasnal ne alljon meg a hatso kerek es ne veszelyeztesse a motor stabilitasat.Az antihopping kuplunk csak egy iranyba tud megcsuszni .
 
Ne haragudj de teljesen teves amit irtal.A folyamatos motorfeknek semilyen karos hatas sincs a kuplungra.Nincs szaga merta kuplunk nem csuszik meg csak gondold el a kuplunknak a teljes motoreröt et kell tudni vinni megcsuszas elkül.A valto kimenö tengelye es a fötengely között mindig van fordulatszam külömbseg ezt gondold at megegyszer.Az antihopping kuplunk azert van hogy hogy gyors visszavaltasnal ne alljon meg a hatso kerek es ne veszelyeztesse a motor stabilitasat.Az antihopping kuplunk csak egy iranyba tud megcsuszni .
Én is így tudom. :)
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

Insta360 X5

Legújabb blogbejegyzések

Insta360 X5

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére