Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

[csajokamotoron] Kezdő lépés

NaNa

nanana, Life is Life!
Fórumvezető
CsaM Csajok
<p style="MARGIN-BOTTOM: 0cm"><strong><font size="2">A Kymco a Kawasaki babérjaira tör. A 125-ös verzió után legújabb, 150 cm<sup>3</sup>-es sportmotorjával a taiwani márka a belépő motorok piacán próbálja letaszítani a trónról a lime-zöld márkát. Amerikában már ez év második negyedévében a boltokba kerülhet a 2010-es Quannon.</font></strong> </p>

Bővebben...
 
Szép motorok:jo De szerény tapasztalataim szerint akik ezeket a kis sport motorokat használják fiatalok akik szerintem nagyon kiszámíthatatlanok az úton.
 
Azert ez eleg meresz osszehasonlitas, eleve 250 ccm vs. 150 ccm... ;) Erdekes, miert nem a kis Yamahahoz vagy a CBR125-hoz hasonlitgatjak... ;)
Nah ja, kerem, sok motor szeretne olyan lenni mint egy Kawa, de hat Kawanak szuletni kell... :)
 
Az én véleményem szerint meg ezeket a motorokat azok fogják megvenni, akik körül nincs egy tapasztalt motoros sem, aki lebeszéli őket. A Kymco nem egy elismert "motormárka" (és akkor még finom voltam és nőies), tehát szerintem kár hasonlítgatni akár a Kawához, akár a Hondához. :) A fiam és a férjem valszeg 10 m-es körzetébe se menne, lehetnek külsőre akármilyen csilivilik...
 
Az igaz, hogy nem lehet összehasonlítani Japán gyártók gépaivel, de nem is kéne, hiszen hogy örültem volna én is annak idején, egy ilyen gépnek, a 150-es és 250-es ETZ-k helyett, vagy mellett. Az igaz, hogy a műszaki hátteret valóban nem árt megtudni! A Hyosung 650-es sem egy "japó", de mégis a blokkja a SUZUKI SV650-é, s abban nem mondható rossznak! Szerintem...
 
Azert ez eleg meresz osszehasonlitas, eleve 250 ccm vs. 150 ccm... ;) Erdekes, miert nem a kis Yamahahoz vagy a CBR125-hoz hasonlitgatjak... ;)
Nah ja, kerem, sok motor szeretne olyan lenni mint egy Kawa, de hat Kawanak szuletni kell... :)
Így van Csutka!!! Hogy én mennyire egyetértek veled! ;)
 
Az igaz, hogy nem lehet összehasonlítani Japán gyártók gépaivel, de nem is kéne, hiszen hogy örültem volna én is annak idején, egy ilyen gépnek, a 150-es és 250-es ETZ-k helyett, vagy mellett. Az igaz, hogy a műszaki hátteret valóban nem árt megtudni! A Hyosung 650-es sem egy "japó", de mégis a blokkja a SUZUKI SV650-é, s abban nem mondható rossznak! Szerintem...
Nekünk a Yamaha és a Kawa előtt az első motorunk Kymco volt, az eladásánál szerencsénk volt.. mert a leendő tulajnak pont megfelelt, aztán miattam vettük meg a Hyo GT650-et a 650-es Suzuki Bandit helyett... nah ezt jól megszívtuk, mert nagyon nehéz volt eladni... és le is állt egy-egy túra alkalmával... aztán meg magától megjavult... máig nem tudjuk, mi volt a baja, tehát sikerült eladni nagyon alacsony áron.. sokat buktunk rajta, ha még hozzáveszem, hogy az eladás előtt csináltattunk egy féktuningot rajta... De végezetül, a maga nemében mind a Kymco, mind a Hyosung jó volt, én szerettem.. eltekintve pár apróságtól. De meg kell, hogy mondjam.. a kis Hyo után a Yamaha Fazer felüdülés volt, pláne akkor még utas voltam.. És megfogadtam... soha többé nem szólok bele motor-témába, azt rábízom a hozzáértőre:D
 
csömör motor,nem vagyok kawa fan de még én is sértve érzem magam hogy összehasonlitják ezt a xart a ninjaval....
 
az inkább csak amolyan sv650-szerű, mert nem igazi suzuki van benne. A hyo gyártja és szereli össze az sv650 alapján, ahogy én tudom. Ez nagy különbség. ;)
Amúgy pedig ha jobban belegondolunk az áráért már motort is lehet venni. Igaz azt nem a szalonból toljuk majd ki, de 100%, hogy sokkal jobban járunk vele.

Az igaz, hogy nem lehet összehasonlítani Japán gyártók gépaivel, de nem is kéne, hiszen hogy örültem volna én is annak idején, egy ilyen gépnek, a 150-es és 250-es ETZ-k helyett, vagy mellett. Az igaz, hogy a műszaki hátteret valóban nem árt megtudni! A Hyosung 650-es sem egy "japó", de mégis a blokkja a SUZUKI SV650-é, s abban nem mondható rossznak! Szerintem...
 
én csak azt nem értem,hogy kivesz meg egy ilyen motort?mármint biztos minőségi meg minden,csak ha aztvesszük a 14 póni lóerő nem dob nagy riszpektet ennek a vasnak,és az ára annyi mint a 125ös honda cbrnek ami 13 pónilóerővel rendelkezik....én a hondát választanám akkor inkább...és a másik amit Jeges mond,ennyi pénzből kapsz 600as gépet is 2004est már...de ha kezdő motoros lennék,inkább egy 250es etz,még az is többet ér ennél,és olcsóbb is...ez a motor arra való,hogy ujgazdag apuci kedvenc fiacskája gizdáskodhasson....remélem nem sok ilyen jön majd szembe velem....
 
Egyetértek, teljes mértékben! Abszolút első (=soha nem ült még motoron) motornak (eldobni néhányszor) az etz150 vagy etz250 tökéletes. Nekem is az volt és semmivel nem érzem többnek ezeket a nagyondárga "kicsiket", mint korábban az mz-t, jawa -t, pannóniát. (ok, a p20/21 egy más kategória azok között is ;))

én csak azt nem értem,hogy kivesz meg egy ilyen motort?mármint biztos minőségi meg minden,csak ha aztvesszük a 14 póni lóerő nem dob nagy riszpektet ennek a vasnak,és az ára annyi mint a 125ös honda cbrnek ami 13 pónilóerővel rendelkezik....én a hondát választanám akkor inkább...és a másik amit Jeges mond,ennyi pénzből kapsz 600as gépet is 2004est már...de ha kezdő motoros lennék,inkább egy 250es etz,még az is többet ér ennél,és olcsóbb is...ez a motor arra való,hogy ujgazdag apuci kedvenc fiacskája gizdáskodhasson....remélem nem sok ilyen jön majd szembe velem....
 
Egyetértek, teljes mértékben! Abszolút első (=soha nem ült még motoron) motornak (eldobni néhányszor) az etz150 vagy etz250 tökéletes. Nekem is az volt és semmivel nem érzem többnek ezeket a nagyondárga "kicsiket", mint korábban az mz-t, jawa -t, pannóniát. (ok, a p20/21 egy más kategória azok között is ;))

Azért vannak különbségek. A Kymco taivani, a Hyosung kóreai. Állítólag a kóreaiak jó motorokat és autókat csinálnak. Bár ettől még ugyanúgy másolat.

A másik,hogy ki vesz ilyet?
Az NSR-ből pl. mennyit eladtak? Nem mindenki szeretne egy csoffadt MZ-vel vagy Simsonnal nyomulni, azt szeretné, ha egyből úgy nézne ki, mintha nagy motorja lenne. Még akkor is, ha pénze nincs rá.

Amúgy ebből a Quannonból a 125-ös verzió már 2007 óta kaphatónálunk is. A neten keresgélve is lehet találni párat, eladó használtat is. Azért nem mindegy, hogy 650000 FT-ért egy nullkilométeres motorod van, amire van garancia, vagy egy százéves 650-es, ami olyan erős, hogy új jogsival nem tudod kezelni és azonnal meghalsz.

Szóval simán tudok felhozni érveket mellette is és ellene is.

Miért van az, hogy a fiatalemberek manapság hatalmas BMW-kkel meg Audikkal járnak (mostmár kocsikról van szó), megveszik hitelből, de arra nincs pénzük, hogy tankoljanak bele. Ennek pl. van értelme? Akkor inkább egy olcsó, motornak látszó motor, ami 2,8 litert fogyaszt. :D csak persze azon fúj a szél meg esik az eső, és nem nézik meg annyira a disco előtt. Meg nem lehet éjszaka kiszállni belőle izompólóban, hogy a csajok beájuljanak. :D
 
NaNa ha egy ilyet eldobsz és összetörik,egy idomszett kb 25 rongy egy etzt eldobsz,kerül vagy semmibe...és persze az alkatrész is drágább mint venni egy etzhez bontobol valami cuccot,de még ha utángyártottat újan akkor is,mellesleg volt nsrem v2es 250es power szelepes...2 ezer kilcsivel kaptam anno...25 ezer alatt ugy meghajtottam hogy a persely kilukadt....az nsrek amikor hőskorukat élték itthon nem vette seki mert drága volt,most azért veszi mindenki mert etz árban van,szal ez rossz érv volt:)hozzáteszem az nsrek jók,a power szelep miatt és mert két ütemű,de ha kinyit a power a lét is nyeli nem kicsit,szal ezért se használták a 80as-90es években itthon......ja és a csoffat etz sértő...az enyém mai napig úgy néz ki mint ha szalonból tolták volna ki....


és hozzáteszem még hogy a 25ös nsrek is 35-40 pacisak voltak...amugy egy 650es gépben van 80-120 paci normális esetben,ha azzal kezdesz el motorozni nem muszály addig huzni amig a vas pörög....ha megtanulod magad kontrolálni egy nagyobb géppel az elején,akkor később is találod meg a határokat,szóval később esel rohadt nagyokat:)
 
Engem nem kell meggyőznöd... én az ETZ-t választanám. Azon is tanultam.
Csak próbáltam azok agyával gondolkodni, akik ilyen távolkeleti motorokat vesznek.
Nyilván nem hülyék a gyárban, nem gyártanák, ha senki nem venné meg!!!
 
Engem nem kell meggyőznöd... én az ETZ-t választanám. Azon is tanultam.
Csak próbáltam azok agyával gondolkodni, akik ilyen távolkeleti motorokat vesznek.
Nyilván nem hülyék a gyárban, nem gyártanák, ha senki nem venné meg!!!


azt senki nem kétli hogy nem veszik meg,16 éves gyereknek amikor lehet rá már jogsija simán akarja,mert a csajok tapadnak erre,a baj csak az hogy max 18 évesen vihet rajta utast elvileg,ha jól tudom 2 év rutin után lehet....szoval nem sok xart ér vele...mert ennek a motornak max a csajozás az értelme a tinifijuk között.
 
Persze, jogos az érvelés. Bizonyos szinten oké is. De killnek nagyban igaza van, hogy azért kicsit más egy hibát elkövetve az aszfalthoz verni egy etz-t vagy egy ilyen, kvázi penge motort, ami "sokkal jobban fáj" a tulajnak.

A nagy autó példa is igaz. Mondjuk én nem azért vennék nagy autót, mert olyan baszottjól néz ki, erős, gyors, plusz jól lehet csajozni vele, hanem mert ha telibever valami állat vagy jeges(! :)), taknyos úton árkot fogok vele, akkor abban van esély túlélni, míg pl. egy kisebb járgányban szinte biztos a súlyos sérülés, esetleg kerekesszék vagy az örök vadászmezőkre távozás. :(

Szóval itt is - ott is vannak igazságok, de még mindig aszondom', hogy tanulni valami etz -féleség, mint egy drága kis sprotmotor. ;)

Az NSR-ből pl. mennyit eladtak? Nem mindenki szeretne egy csoffadt MZ-vel vagy Simsonnal nyomulni, azt szeretné, ha egyből úgy nézne ki, mintha nagy motorja lenne. Még akkor is, ha pénze nincs rá.

Amúgy ebből a Quannonból a 125-ös verzió már 2007 óta kaphatónálunk is. A neten keresgélve is lehet találni párat, eladó használtat is. Azért nem mindegy, hogy 650000 FT-ért egy nullkilométeres motorod van, amire van garancia, vagy egy százéves 650-es, ami olyan erős, hogy új jogsival nem tudod kezelni és azonnal meghalsz.

Szóval simán tudok felhozni érveket mellette is és ellene is.

Miért van az, hogy a fiatalemberek manapság hatalmas BMW-kkel meg Audikkal járnak (mostmár kocsikról van szó), megveszik hitelből, de arra nincs pénzük, hogy tankoljanak bele. Ennek pl. van értelme? Akkor inkább egy olcsó, motornak látszó motor, ami 2,8 litert fogyaszt. :D csak persze azon fúj a szél meg esik az eső, és nem nézik meg annyira a disco előtt. Meg nem lehet éjszaka kiszállni belőle izompólóban, hogy a csajok beájuljanak. :D
 
sztem meg NaNa intéz a csamnak egy teszt motort a gyártól,nevezz ki engem tesztelőnek,kiszedek minden fojtást és ugy meghajtom egy 20 ezer kilómétert hogy egy rmhalmaz állagu valami marad a végére,és majd elmondom a tapasztalatokat:D
 
:D :D

szted kibírja majd a 20ezerig??? :D

sztem meg NaNa intéz a csamnak egy teszt motort a gyártól,nevezz ki engem tesztelőnek,kiszedek minden fojtást és ugy meghajtom egy 20 ezer kilómétert hogy egy rmhalmaz állagu valami marad a végére,és majd elmondom a tapasztalatokat:D
 
Mondjuk én nem azért vennék nagy autót, mert olyan baszottjól néz ki, erős, gyors, plusz jól lehet csajozni vele, hanem mert ha telibever valami állat vagy jeges(! :)), taknyos úton árkot fogok vele, akkor abban van esély túlélni, míg pl. egy kisebb járgányban szinte biztos a súlyos sérülés, esetleg kerekesszék vagy az örök vadászmezőkre távozás. :(

A huszonéves hülyegyerekek mégis nagy autókban halnak meg...
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére