Tekintettel arra, hogy nem vagyok "érintett" a márkahűség terén, nekem hótt mindegy, melyikük volt előbb. Mindkét gyártó több olyan modellt gyárt, ami az én ízlésemnek túl minimalista, vagy éppen csak nem egész napos használatra van kitalálva. Ezektől nekem a Chief bizonyos felszereltsége a "belépő", ami már megfogja a tekintetet, és a Roadmaster a "hűvazze, de vinném". Egy új Scoutot valószínűleg nagyon hamar cserélnék be akár egy F6C Interkontinentalra. Ez egy akár jól feldobozolt Street Glide esetén már nem feltétlen igaz, at Electra G.-ről nem is szólva, azonban az első sárvédő belső ívének hiánya és a túl sarkos dobozok az én esztétikai vakhangyámat zavarják. Mindkét amerikainak vannak olyan dresserjei, amiket csont nélkül adoptálnék, de az előző kiadású Roadmaster nekem a piros hetes az ultiban: mindent IS visz. Nem csak az USA kínálatából.