Akart a fene leszólni, tényleg csak marháskodtam Ha úgy adódna, én is szívesen állítanék 1-2 amcsi verdát a garázsba, de úgy vagyok vele, mint te a svájci motorozással: annyira azért nem létszükséglet, hogy mindenáron megvalósítsam De amúgy, ha már-ha már, akkor az újabb típusokból ők lennének a játékosok: 80 előtti muscle car-ból meg szinte bármelyik
Nekem volt néhány amerikai kocsim, így van tapasztalatom valamennyi. Mindegyiket magam szereltem, így ebből a szemszögből is ismerem őket. Ezek sem rosszabb, vagy jobb kocsik, mint egy európai vagy japán, és a korábbi használat, tulajdonosok hozzáállása (ha épp nem új kocsiban gondolkodsz) sokat ront, vagy tesz hozzá ahhoz, hogy később mennyit szopsz vele, vagy szereted meg. Az egyik barátom egy éve családi autót keresett, és együtt megnéztünk több Chrysler Voyager-t, és végül egy ilyet vett. Most már látom, ezeknek is vannak gyermekbetegségeik, de nem vészesek. Viszont az én amerikai autóimhoz képest ez az újabb kocsi (2001-es) sokkal jobban hajlamos a meghibásodásra. Ebből gondolom, hogy egy Sebring vagy pl. Stratus is hasonló lehet. Bár ezek már nem tipikusan amerikai kocsik. Szerintem ha hozzáértővel nézeted meg vásárlás előtt, nagy meglepetés nem érhet. A fogyasztásról meg annyit, hogy nekem az 1,6-os A3-as és a 3.8-as Mustang is 8 litert evett százon, autópályán és országúton. A nagy ccm, a nagyobb nyomaték ellensúlyozza a kisebb hengerűrtartalmú motorok pörgésigényét. Sokan megijednek a nagy motoroktól, pedig nem szabad.
Jópofa amikor autómárkák állatokat használnak jelképként. A Ferrari a lovat, a Jaguár a nagymacskát, a Toyota pedig a kutyát. Legalábbis a VI. kerületben.
Én tegnap láttam egy Escortot, aminek a hátsó lökhárítójából hátrafelé gépfegyver csövek lógtak ki, és az oldalán fél méter magas betűkkel a "007" felirat szerepelt. Hát...
köszönöm Pont ugyanezeket az információkat kaptam én is közvetve az ország legjobb amerikai autó szerelőjének kikiáltott titokzatos illetőtől - még a végén kiderül, hogy Te vagy ez az illető?
Azt pl. nem értettem, hogy a barátom Chrysler Voyager-én miért rohad szét az összes vízcső, ami nem gumiból van. Sima vas csövek voltak, amiknek a cseréje elég borsos áron történt. Soha autón ilyet még nem láttam. És a sok elektronikai zűrről már nem is beszélek. Amúgy rettenetesen kényelmes, és full extrás kocsik ezek (a személyautóik is) de hát ezek tudatában asszem, én sem vennék Sebringet, Stratust. De ki lehet tuti fogni jókat. Amúgy meg amennyibe ezek kerülnek, simán beleférhet egy nagyobb szervizszámla.
megütne a guta, csillagom, ha meglátnál egy Sebringben, mi???? ettől nem kell félned, írtam már: én készséggel megeszem, amit főztem, és ha úgy alakul, hogy rohadtul ocsmány íze lesz, hát akkor sem fogok a kardomba dőlni...
Nekem is kellemetlen volt, hogy a Toyotához szokott barátom (10 évig semmi baja nem volt) állandóan szervizbe hordja a javaslatomra vett kocsit. De nagyon szeretik ennek ellenére is. Nagy, és praktikus jószág.
Ja, és ami fontos, ha már Sebring a cél. A váltók egyformák ezekben, és minél nagyobb motor van a kocsiban, annál nagyobb az esély, hogy kinyírja a váltót. A vicc, hogy egy Voyager-ben, Tow&Country-ban is ez a váltó van. No, ott pl a 3.8-as motortól kapnak a váltók rendesen. Nem is bírják sokáig, ha valaki nem finoman tapossa a gázt. ÉS a váltó felújítása nem két fillér.