Ha nem lánccal adnák, elgondolkodnék rajta második motornak, főleg, mivel igénybe vehetném a jogsikedvezményt. Itt 7200 körül indul az alapár, ebből lejön a jogsi... Basszus, még a végén veszek egyet, és két év múlva beszámíttatom egy 1700-as Voyagerbe
Köszönöm szépen most elteszem, előbb a piacra készülők jönnek, hogy legyen helyem meg pénzem: Deszkás, Cirkáló, Póni, Piroska. Meg közben Pannáé is, mert vele jövőre indulni kell a Babettás Balaton-kerülésen
Köszi! Pedig a váznyak vágatlan! A hátsójába vágtam bele, meg a lengővilla Simson, az első villa az eredetinél hosszabb Riga.
A mai napig nem tudom. Üres autópálya szombat reggel 8, mentem UV-zni, egyszer csak elkezdett oldalra húzni a gép. Szép lassan tendált jobbra. Gondoltam, leállok a leállósávban és megnézem, de mielőtt megálltam volna, bebucskázott az árokba. Én meg öltönyben...
Én vettem meg 2003-ban. Képeim között "kedvenc"-ként szerepel, kis átalakítást követően. Fényezni muszáj volt, én a kéket választottam, a váz viszont maradt lilás. Fejidom a bukásnál széttört, nem raktam vissza, egyenes krománya lett. Átíratáskor kérdezte az ügyintéző az okmányirodában, hogy mit jelent az, hogy egy személyessé alakítva. Most már tudom, miért kérdezte A rendszáma még mindig meg van...
New Comments