Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Zakatolás vége

A vasárnap hosszú idők óta szabaddá vált, ezért nekiestünk a Lóóónak és visszaraktuk bele a fél garázs tartalmát. Söndörrel szikrákat hánytunk, amikor a tetejét raktuk vissza a blokknak, mert van 4 db nútocska amit fejjel lefelé kéne bepasszintani, de mivel a hajtókarok mocorognak, állandóan elmozdult valami, lehetetlen volt négy kézzel egyszerűen összelegózni. Csíkszemű nem konstruálta ezt valami könnyen szerelhető verzióra, úgyhogy maradt az, hogy ketten a négy kezünkkel nem boldogultunk. Aztán Söndör gondolt egyet, és amíg én összedobtam valami kaját, úgy összekötözte a mocorgó alkatrészeket, hogy egyedül rakta végül rá! Aztán jött a hengerfej, láncfeszítő és egyebek, így éjjel vissza is emeltük a vázba a blokkot. Másnap Gyuszi már vérszemet is kapott, jujj, hallgassuk meg hogy szól. Hát kipufogó nélkül szólt is ám rendesen, és mivel még húzogatni ilyenkor nagyon nem ajánlott, ezért Gyuszi oda is húzott neki egyet és az első kerék felé ki is csaptak a szikrák rendesen. No ezek után az lett a büntetése, hogy segítenie kellett visszarakni a kipufogót. Aztán nekiestünk másnap a lánckerék visszarakásának, és meg is lett a régi vonatzakatolós hang oka. A hátsó lenckerék 630-as, a lánchoz passzoló, ehhez képest az első fogaskerék 566-os volt. Látszik is rajta némi kopásnyom, meg a harmadik láncszem már nem is igazán a fogra került rá, hanem valahová közé, szóval ez is okozhatta a zakatolást, az ominózus kiesett csavaron kívül. Úgyhogy holnapra megjön a 15 fogú 630-as láckerék, azt igérték. Most már a műszerek is műxenek, a fordulatszámmérőt is kipróbáltuk, minden izzó bekötve, sőt lett egy extra is. A váltó kábeleinél találtunk még 7 kábelt elvágva, kiderült ha rákötünk ledeket, akkor mutizza, hogy hanyadikban van, naonállat! :) Most még az nincs ugyan bekötve, de egy szép kis csatlakozóval már a tank alatt van az összes kanóc vége, és ha nagyon mocskosul ráérünk, akkor azzal is bíbelhetünk majd egy sort. Jah, a váltó most már olyan mint a vaj, nincs küzdelem meg bökdösés és rugdosás, kézzel nyomogathatós kényelmes.
Szóval holnapra lánckerék meg láncok felhajigálása következik, meg a műszerfal befejezése és egyéb apróságok, szal már hallottam a hangját is és jaaaaajdejóóóóóó! :)

:D

Hozzászólások

V
Végrevégre:D
De azt a fokozatkijelzős témát mondtam Neked annak idején;) Meg azt is, hogy csak az üresjelzőt kötöttem be belőle:)
Ezek szerint visszament a gyári műszerfal, hogy fordulatszámmérőd is lett végül?
 
Valami rémlik! :) Szerintem az neki nem a gyárija amit a zsákban és a vödörben adtak mellé anno, de most már megvannak a bovdenek is hozzá, úgyhogy ez lesz. :)
 
V
Az a gyárija, még tán a bowdenek is megvoltak hozzá, legalábbis a fordulatszámmérőét biztos, hogy láttam a nagy kupacban:) Tessék végre összerakni és menni vele:)
Juteszembe, az első telót is kicseréltétek, ha már...?:)
 
V
Zöld Piszok;bt6161 írta:
Mehetünk pályázni! :D

És ha tudnád, milyen pályamotorokat faragtak, meg faragnak a mai napig a nagytesójából...:D Yoshimura ilyeneken lett az, ami;)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
659
Hozzászólások
16
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére