Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Túra 0. Nap :)

Sziasztok!

Előre elnézést kérek, de telefonról pötyögök igy biztos lesznek gépelési hibák, amiket ha nem veszek észre akkor ti se légyszi :D

Szóval életem első motoros túráján vagyok. 4 év kihagyás után megvettem a kis szörnyet, aki most van nálam 1 hónapja és 5 napja :)
A túraszervezőnek természetesen mindent leírtam, nem hallgattam el a kihagyást se, azt se hogy még nem szoktunk össze a motorral (bár városban már nagyon jók vagyunk), de azt mondta ne izguljak, nyugodtan jöhetek :)
Szombat délután 5-kor volt a találkozó Rédicsen. Én a közös e-mailben megkérdeztem hogy ha van pesti/pest közeli akkor nem megyünk-e együtt. Ebből az lett, hogy az egyik srác szervezett egy minitúrát a túra előtt. 10-kor találkoztunk Érden, 10.30-kor el is indultunk és az első megállónk Miskahuszár szobra volt. Igazából azt vártuk hogy ennek valami nagy sztorija lesz, de nincs neki. Valakinek eszébe jutott hogy legyen már egy nagy ólomkatona és megcsinálták. :D

Csatolás megtekintése 16580

Innen mentünk tovább és elsuhantunk a Bence-hegyi kilátó mellett, egészen a kinizsi várig. Ott leparkoltuk a paripákat és felsétáltunk :) nagyon szép időnk volt! Fényképezkedtünk, beszélgettünk, de be nem mentünk, csak kívülről megszemléltük :)

Csatolás megtekintése 16581

Itt csatlakozott hozzánk még egy srác. Ja azt elfelejtettem hogy Érdről 3 motorral 4-en indultunk, majd ez a srác is csatlakozott és mentünk egy kis szerpentines utón a Langalló és Babgulyás étteremhez. Én kértem egy kis adag babgulyást, ami nagyon fincsi volt, főleg miután feldobtam egy kis Erős Pistával :D

Csatolás megtekintése 16582

Itt egy órát töltöttünk kb, majd nyeregbe szálltunk és meg se álltunk Rédicsig, a találkozópontig, ahova fél órával előbb érkeztünk. Nem kellett sokat várni és mindenki megjött, 5-re teljes volt a létszám 8 motor 12 fő. Mindenki megtankolt, megbeszéltük a terveket és indultunk első szállásunkra Maribor-ba :)
Az út gyönyörű volt, papíron 80km, de a felvezető eltévedt párszor egy útlezárás miatt úgyhogy mi szerintem 110-ből tettük meg :D
Ja mert hogy a GPS nála egy a tankra ragasztott papír amire le van írva mikor merre kell fordulni melyik város táblát követve. Csak sajnos nem tervezett újra mikor útlezárás miatt letértünk :) de egy kedves autós kikísért minket a káoszból, és eljutottunk a szállásra. Itt volt egy kis gond a foglalással úgyhogy a sok fáradt, éhes motorosbanda még 1 órát ácsorgott mielőtt végre lezuhanyozhatott és ágyba dőlhetett.
A túra amúgy azért kapta a 0. Nap nevet, mert lehetett Maribor-ba érkezni másnap reggel 8-ra, az indulás időpontjára, de végül mindenki Rédicsbe jött, így azért mindenki kipihentebb volt másnap :)

Hát ez volt az első nap, itt még nem volt semmie extra, az utak kanyargósak voltak egy kicsit de semmi olyan amit bàrki motoros ne tudna végighozni, a kalandot számomra a másnap hozta :D
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

V
Pákozdon van telkünk, ott múlatjuk a szabadidönket, ha jó az idő. Ez a Miska egy jó nagy szobor a semmi közepén. Van ott egy geoláda is, a rejtő ezt írja róla:
A világ legnagyobb huszárszobra egy "új magyar turisztikai látványosság", amelyet Pákozd szélén, az ún. Bogár-halmon állítottak fel. Éppen ott, ahol a hagyomány szerint az 1848. szeptemberi pákozdi csata idején a szabadságharcosok ellen induló Jellasics horvát bán állt.
Megálmodói Vlaszák Mihály (1952) és Vas János (1953) fémipari vállalkozók, illetve Rohonczi István (1957) képzőművész, rajztanár.
Az alkotás 100 tonna betonból készült, magassága 12,5 m.
Azért kapta a Miska nevet, mert szeptember 29. a pákozdi csata napja, egyúttal Mihály napja is. Így ünnepélyes avatása 2017. szeptember 29-én történik.
És egy véleményező: "
Igazabol semmitmondo. Az autopalyarol is ugyanannyit mutat, mint kozelrol (bocsanat, megsem. Kozelrol eleg markansan a kepunkbe nevet a "nemesebbik" elsofele. Meg a kicsi lanyom is eszrevette." :)

Utoljára módosítva:

Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Betti364 további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést