Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Sajátmotor teszt: Husqvarna SMS 125 2T

Husqvarna SMS 125 2T vérbeli supermoto és versenygép.A kinézetéböl már észre lehet venni,hogy nem valami kínai retyedék.Precíz a munka,minöséges dolgok vannak rajta.
first.jpg
Ez a két ütemü,egy hengeres,125 ccm supermoto egy igazi méregzsák.Egy titka van,nagyon fontos,hogy magas fordulatba legyen tartva,jobban mind akármilyen más 2T-s motor.Ez a motor továbbá folyadékhütéses,6 sebességes,15 pacis.Indítása - berúgós.Én mennyit szenvedek avval a berúgókarral,nagyon kicsi,és a láb mindíg lecsúszik róla.Az idnítása kicsit problémás,már 30 perc pihenés után is.1-2 óra pihenés után már szívatót kell használni,máshogy nem gyulad be.Egy nap után a 10-15 perc "rugdalás" normális ennél a Husqvarnánál.Száraz súlya 118 kg,ami nem sok.Husqvarna 2007-töl BMW tulajdona lett (a BMW különálló vállalkozásként üzemelteti az olasz gyárat, a munkaeröben és az üzemekben nincsenek változtatások. A manöverrel a BMW egyfelöl tovább serkentette jó pozícióját a motorkerékpár piacon, másfelöl a fiatalabbak irányába és a kisebb motorkerékpárok felé is nyitottak kínálatot).Veégsebességét nem tudom megmondani,nem tudtam még seholse kipróbálni,mer jött a kanyar :muhaha:.De nagyon könnyen kiviszi a 106 km/h-át és erezhetöen menne még tovább (de olyan 13-140 km/h gyárilag).Nincs vele semmi gond,befuttatása csak 4 motor-óra.Müszerfala nagyon egyszerü.Mutat - km/h vagy mph,kilométer,óra,laps (pályán),trip - egy motrozás alatt mennyit mentek le vele...Amit pedig nem mutat az a benzin-állás,fordulat,hányasba van,neutrált sem.Erröl a motorról lehet mondani,hogy egy versenygép ami minimálissan van átt csinálva utcára.Nem nagyon kényelmes,30-40 km után fáj a popsi és a hátgerinc be van keményedve :cool:.Olyan hogy 1.segélydoboznak hely-olyan itt nemlétezik.Max. a hátizsákba :).Olajnak van külön tartálya,úgyhogy maga mixeli a benzint az olajjal (gyárilag többet mixel magának hogy jó legyen a motor kenése a futtatás közben,ezért fuladozik,ha már be van futva,de az csak pár perc és a szerviszbe megcsinálják,vagy a 1000km utáni elsö szerviszkor).Nagyon kis "pökhendi",indulni csak a kuplung húzatásával lehet (ahogy nálunk mondják) mind a motocrossnál.Ez komolyan nem egy csajos motor.Elég magas,170 cm-eres embernek úgy-ahogy leér a lába.Evvel a motorral elöször is meg kell tanulni menni,"motrozni maga megtanít".Igen jó tanuló (erös,de dönteni megtanít :D),és pálya motor.Mit tudnák még hozzá tenni? Lehet venni hozzá mindenféle kit-eket,és fel lehet tuningolni.Nem bántam meg hogy ilyen motrot vettem,nem is szeretném eladni :).

Hozzászólások

Nincsenek megjelenítendő megjegyzések.

Blogbejegyzés információ

Szerző
Jessie
Olvasás
6,457
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Jessie további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére