Csatolás megtekintése 13123Miután tegnap a Guzzi-listán rákérdeztem a hátsó kerekem táján megjelenő olajfolyásra, egy márkatárs felvilágosított, hogy ugyan a szükséges alkatrész mindössze 1000 Ft lenne, ha szervizbe viszem, 3-4 órányi óradíjjal számoljak. Az új info birtokában újraértékelve a lehetőségeket (3-4 órányi szerelés nekem biztos 6-8 óra lenne, ha senki nem segít, és amúgy sem tudnék ennyit nélkülözni a napomból) végülis délelőtt felhívtam a szerelőt.
A tünetek leírása után ő is egyből a kardánszimmeringre tippelt. Ahhoz, hogy hétvégén motorozhassak, két lehetőségem van:
Szóval a cserejármű egy robogó, amivel egy vagy több hatalmasat zakózhattak. A burkolata enyhén szólva hiányos, a jobb oldali tükör lóg, a műszerek nincsenek rajta, és állítólag még a teleszkópja is görbe. Viszont 125-ös. Megy mint a mérgezett egér. Vidám kis utam volt hazafele. Egyébként pedig mennyire kultúrált és magasszínvonalú kiszolgálás, hogy a Guzzi-szervizben cserejárművet is adnak! :jo
A tünetek leírása után ő is egyből a kardánszimmeringre tippelt. Ahhoz, hogy hétvégén motorozhassak, két lehetőségem van:
- leeresztjük az olajat és feltöltjük zsírral, hogy ne follyon (ezt ő mondta)
- elviszem hozzá, és holnapra megpróbálja megcsinálni. Még cserejárművet is biztosít!
Szóval a cserejármű egy robogó, amivel egy vagy több hatalmasat zakózhattak. A burkolata enyhén szólva hiányos, a jobb oldali tükör lóg, a műszerek nincsenek rajta, és állítólag még a teleszkópja is görbe. Viszont 125-ös. Megy mint a mérgezett egér. Vidám kis utam volt hazafele. Egyébként pedig mennyire kultúrált és magasszínvonalú kiszolgálás, hogy a Guzzi-szervizben cserejárművet is adnak! :jo