Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nem szivatás!

Az utóbbi időben meglehetősen kaotikusan alakult sok dolog. Nem szivattam senkit, egyszerűen a nyakamba varrtak egy C,D,GKI jogsit, és a megszerzési folyamat sok időmet, energiámat kötötte le. Úgyhogy ez úton IS elnézést kérek Mindenkitől, akit, vagy akinek a dolgát elhanyagoltam idáig! Egy darabig nem is lesz másként, mert amit idáig kénytelen voltam halasztani, azt most be KELL pótolnom.
Majdnem a kisebbik leányom 10. szülinapját is (el)toltam emiatt. Az pénteken volt, és a GKI megszerzés folyamatára szombaton került pont. Ezzel kapcsolatban hadd osszak meg Veletek egy apróságot.
Ugye az ember szakoktatóként presztízst csinál abból, hogy bukta márpedig NEM LEHET, még lekváros se. Készültem na. Jól befosatott az oktatóm (marha jó fej máskülönben), hogy kukacos lesz a vizsgabiztos. Szimulátoron is kellett vizsgázni, előző nap este 7-kor állították be, mi használtuk először, egy gyakorlás után élesben. (Nagyon szar, gyerekek! A látvány élethű, a kezelőszervek is, de nincsenek azok az erőhatások, amik alapján pl. a valóságban a fékerőt tudod szabályozni, nincsenek oldalerők, semmi, úgy fölkavarodott a gyomrom emiatt, hogy majdnem telibe rókáztam a vatta új, méregdrága technikát!) Aztán jött a szóbeli. Hárman voltunk buszos GKI-sok, udvariasan előre engedtem a törpieket. A második szóbeliző épp felelt, mikor behívtak, és olyan jó dumája volt a vizsgabiztosnak, hogy elfelejtkeztem magamról, és rám szólt, hogy a nonverbális kommunikáció is súgásnak számít, úgyhogy ha nem akarom, hogy felfüggesszen, akkor ezt MOST fejezzem be. Hoppá, bocsánat! Végzett az előttem levő, húztam tételt. Egyszerű kérdések voltak, szerencsésen választottam: ABS visszajelző lámpája és működése, balesetnél teendők sorrendben, tachográf kezelése. Na utóbbinál azért vannak fehér foltok, de szerencsémre nem kérdezett nagyon bele. Már ott emlegetett valami szivatást, de nem tudtam hova tenni a dolgot. Mentünk a felügyeletre a forgalmi vizsgához ezután. Amikor nem voltam jelen, megkérdezte az oktatómat (a másik vizsgázótársam mesélte), hogy "Ti most szivattok engem? Ez az ipse többet tud, mint én!":D
Sikerült a vezetési gyakorlat is, azt mondta az oktatóm, semmi olyan hibát nem követtem el, ami miatt meg kellett volna buktatni. Vezetés közben, rendhagyó (és szabálytalan) módon pár szót azért beszéltünk a vizsgabiztossal, és arra is figyeltem, amit útközben az oktatómmal beszélgettek. Talán többet tanultam abból a beszélgetésből, mint az egész e-learninges cuccból... A végén, és ez megtisztelő, azt mondta: "Hát tanár úr! Balesetmentes közlekedést kívánok. És van egy nagy kérésem: legyen szíves, vigyázzon a szakma tisztaságára!"
A vizsgánál is jobban félek azonban attól, mi lesz "élesben" a suli buszával. És attól is tartok, hogy ha terveim szerint ősz elejére lesz motorom, milyen lesz az újrakezdés... Úgyhogy azt kívánom Nektek, amit magamnak: jó egészséget és balesetmentes közlekedést!:csam:
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Ezeket a vizsgákat nekem is a nyakamba varták, volt is vigalom. Az első néhány melóig. Most ott csücsülnek a szekrényben, végszükség esetére. Szr munakidők és a mesés fizetéseket is csak hallásból ismerem.
 
Van egy cimborám, nemrég elment helyi járatra ide Kaposvárra. Idősebb doki vizsgálta az alkalmasságát, a végén csak ennyit mondott: "Károly, gratulálok, alkalmas. Sok sikert kívánok az élőállat szállításhoz!":D:D:D:D
 
Kispapa, az eszed és a tehetséged megvan. Ezt más elismeri, csak te vonakodsz. Most már kénytelen vagyok a szemedre hányni a dolgot: vannak emberek brutális önbizalommal, akik agyilag (és gyakran emberileg is)nullák, és vannak adott esetben rejtőző zsenik (de minimum tehetségek), akik nincsenek tisztában saját értékükkel, és önmagukat kérdőjelezik meg. Ez utóbbi jó és hasznos, egy bizonyos mértékig, mert segíti a reális önkép kialakulását, de fokozott óvatosság szükséges, mekkora svunggal ülsz fel a lóra... Mert akkor torz képet kaphatsz...
A legfőbb üzenetem ehhez ennyi.
 
Utoljára módosítva:
Szia mindenkinek. Szia Vidék.

Előre is elnézést kérek a nemide való témáért. Engem a Google keresés hozott ide, mert a teljes neveddel rád kerestem (korábban is, de semmi találat nélkül), majd a képtalálatokat nézegetve kiszúrtam egy képet ami hordozza a sílusjegyeidet (érzésre) rákattintva meg a teljes neveddel.
Ez a kép mutatott "Egy Kudarcba fulladt Motorépítés" bejegyzésre ezen az oldalon.
A cikket természetesen végig olvastam és kerestem tovább. Így jutottam el ide, de tudom még mindig zavaros az egész, így most pontosítom irományom célját.

Nem tudom mennyire emlékszel 2010 -es évek előtti időszakra, de az egyik diákod voltam az egyik suliban (szándékosan nem írom ki az iskola nevét mert tudomásom szerint a Széchenyi István Egyetemen kavül ebben az egy iskolában tanítottál, mielőtt Kaposfőre költöztél volna vissza).

A megismerkedésünk első napja ott kezdődőtt, hogy az órai munka mellett működő nyomtatott áramköröket rajzoltam le szabad kézzel egy olyan órán ahol ez nagyon messze állt a témától.
Kis ugrással ezek után rendszeresen bent maradtam tanítás után és segítettem a rendrakásban, takarításban stb. megélhettem egy motorblokk összerakást, rengeteg jó és vicces témát.
Ebben az iskolában - meg kell jegyezzem - nagyon sokan felnéztek rád, többek között én is mert ezzel az inteligenciával rendet tudtál tartani, tanítani a szó szoros értelmében egyszerre, mellette rengeteg érdekes és hasznos dolgot kb. kimeríthetetlen lexikális tudással mesélni.
Az egyetlen tanár te voltál, aki kézzel fogható tudást adott át. Persze ettől sokkal többről van szó, és lehetett is volna, ha hagynak szó szerint szárnyalni, mert amit a diákokért megpróbáltál tenni (ráadásul a saját pénzeden is) azelőtt most is meghajlok. Nagyon erős respekt!
Ez nálam olyan tiszteletet (életemben senki nem tudta ezt a nívót megütni) ébreszett, hogy eszembe nem jutott volna a tegezés. Mindig Tanáúrnak szólítottalak. Ha kértél volna a tegezésre még akkor is nagyon nehezemre esett volna tegezni. Most is megvan még egy picit. :)

Azért írom ezt ide, mert eltelt több mint 12 év és akkor is évek kihagyásával beszélgettünk egyszer telefonon, mikor készültem a KRESZ vizsgámra Tatabányán. Azóta neked is megváltozott a számod, nekem most kb. egy éve, így esélyt nem láttam a kapcsolatfelvételre ilyen úton.
Erre szertnék most kísérletet tenni, csak akkor, ha ez neked sem gond.

Az izgalmamban lemaradt: Cserháti Peti a nevem (a niknevem meg utolag átgondolva nem szerencsés megfogalmazás). :)

Ahogy te is szoktad mondani: Széles utat! :)
 
Kedves Peti!
Nem is tudod, milyen örömmel tölt el, hogy ismét találkozhatunk, így az éterben legalább! Amikor az összegyűjtött állatos vagy tájképeket nézegetem, mindig eszembe jutsz, mert még most is megvannak ám a gyűjteményemben! Az árvízi dunai fotóid, meg a kismacskásak, amikért majdnem beleejtetted a fényképezőgépedet a vízbe...
Nagyon örülök neki, hogy pozitív nyomokat tudtam hagyni benned, de meg kell írjam, hogy azért ennyire hízelegni nem kellett volna, nem szolgáltam én erre rá, csak tettem, amit jónak láttam...
Mostanában megint sokszor felmerült a neved, mert sajnos a helyzet azóta sem változott: a kollégák jelentős része gyűlöl azért, mert embernek tekintem az embert, akkor is, ha diák... Számos problémád volt akkoriban, főleg családi, és én próbáltam azt tenni, amire 2000 éve valaki tanított bennünket: segíteni... ha más nem, azzal, hogy meghallgattalak. És ezt azóta nagyon sokakkal megtettem, és mivel, ahol most tanítok, az iskola fele lány, jelentős számban vannak az engem problémáikkal felkeresők között a lányok, és gondolhatod, mit akarnak gondolni... nemrég megtudtam, hogy több osztályban is jelentéseket tesznek az óráimról...
Nagyon örülnék, ha valamikor a késő délutáni órákban (értsd: sötétben) valamikor felhívnál, és beszélgethetnénk egy jót! Ezennel nyilvánossá teszem a telefonszámomat: 20/344-74-21. (Direktmarketingesek, párkeresők kíméljenek!;))

Ez úton is nagyon szépen köszönöm @NaNa, hogy létrehoztad ezt az oldalt, és meghívtál rá! Most már nemcsak @Szegecs, de Peti is megtalált rajta!:hura:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Vidék
Olvasás
390
Hozzászólások
18
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Vidék további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére