Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

nem értem az embereket..

olvasgatom a blogokat,és kezdek rájönni,az igazságra...
nem sokan vannak erre,akik valamicskét is konyitanának a paripákhoz..
ami nem baj..hisz mindenki lehet kezdö..
mindenkinek tanulni kell..
én is az voltam,én is tanultam,jol rosszul..de tul vagy az elsö 30évnyi guruláson..
itt vagyok és élek.. igaz a gerincem 2 helyen repedt,a térdem kerámia,imitt amott vannak hegek..
valahonnét mindenkinek tanulnia kell,tul kellene élnie az elsö évet a közutakon..a paripájának ez elsö telet,a téli tárolásokat..
valahogy ..
tehát a kezdök,bizva a haladok bölcsességében kérdeznek..
a haladok.meg válaszolnak..
mint minden válaszban,az övékében is van alap igazság..
ha azt mondják:én nem ezt szoktam,nekem ez vagy az jött be,nincs vele semmi baj..
amikor már az ész osztás határait verik azzal van a gond..
nem lehet valamit állitani tények nélkül,
nem lehet azt mondani mindenki rosszul tudja.
ezzel a kezdök nincsenek tisztában,és ha megfogadnak egy-egy rossz tanácsot,elég sok pénzükbe kerül..
jo esetben csak egy kacattal lesz több,a szekrényben..
de ha emlékeim nem csalnak,itt a csamon,is vannak,akik rossz tanácstol sérültek,vagy leminuszolták a pénztárcájukat..
1,felkar törés,3-4-5.bordatörés
- kormányrezgéscsillapito lebeszélése..
2,akku csere
-a nem töltésért
3,cbr es bukfenc..
-a nem kell felbakolni télire a motortért..
4,hornet 600km után valo eladása(minusz 1 mill.
-a hungária krton a kezdö motorosok meghalnak
5,hátso fék csere.
- nem megfelö motoros csizma
picit ovatossabban az állitásokkal..

Hozzászólások

Lehet, hogy nem olvastam elég figyelmesen, de ezek mind itt történtek?

Egyébként igazad van. Persze azért induljunk ki abból, hogy aki tanácsot ad, nem rosszindulatból teszi...
 
Nessy, ennyi minden témát szerintem simán kirészletezhetnél a miből-miértekkel, már csak azért, hogy aki képes a más kárán tanulni, az megtehesse... Köszi.
 
V
Engem is érdekelne, legalább az utolsó 3... Az első kettőre még vannak tippjeim.
 
_Bg_: azokat (3., 4., 5.) én sem nagyon vágtam, de remélem nessaya majd kifejti, hogy miről van szó, mert érdekel ;)
 
V
Q, könyörgöm alássan, kis q...:D;) Majdnem, mint a birge kisbetűűűű:D Az aláhúzások is elmaradhatnak, csak a CSAM nem fogadta el a kétbetűs nicknevet:(
 
Én meg totál hülyének érzem magam.
Mert az első amiről leszoktattak az a hátsó fék taposása. Bármennyire is ezt tanitották a motoros iskolában. Nem elmondták, megmutatták, kipróbáltatták velem ! Azóta csak az elsőt húzom.
Nessaya beiratkoznék hozzád legalább egy gyorstalpalóra !
 
Valóban érthetetlen hogy ha valakinek bármi nemű problémája van miért nem kérdez meg több ismerőst és szakembert. És valóban érthetetlen az ha valaki laikus a témában miért ad tanácsot. Egyébként mindenkinek magának kell eldöntenie hogy amit hall ill tanácsolnak neki azt megfogadja v elhiszi e. Ha van egy kis műszaki affinitása ő maga is eltudja dönteni hogy az a baj házilag is orvosolható vagy szakembert igényel. Gondolok itt pl a fent említett töltés dologra amit egy mérőműszerrel esetleg egy izzóva egy szakmai anlfabéta is tud ellenőrizni (~13,8V),vagy ha a frissentöltött aksi állásában egy hét alatt lemerül akkor végevan.
A vezetés technikát pedig el kell sajátítani, vagy tréningeken tanulni, vagy ésszel tapasztalati úton,de mindig fokozatosan hogy sem a maga sem a mások testi épségét ne veszélyeztesse.
 
Nos igen !
Nagyon nehéz kiválogatni kezdőként még azt is, hogy mi vonatkozik rám és mi nem.
( A hátsó fék rám nem, az autós beidegződésem miatt. Megkérdeztem. )
Tehát tanul az ember ahogy tud. Leginkább a saját kárán.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
nessaya
Olvasás
711
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

nessaya további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére