Tegnap átugrottam a Honda Dream-be, hogy a pár hete vásárolt navigációmat ráköttessem a motor elektronikájára. Nem nagyon vagyok képben a műszaki cuccok akkumulátorainak kapacitásával kapcsolatban, de az tény, hogy hang nélkül és minimális fényerőre állítva sem bír ki még egy napos gurulást sem. A fényerőt maximumra állítva, de továbbra is hang nélkül a két órát sem volt képes „végigmuzsikálni”.
Ha már ott jártam, kértem egy 6 ezres olajcserét is, annak ellenére, hogy 12 ezrenként ajánlott a frissítés. Úgy vagyok vele, hogy az elmúlt 13 hónap alatt megtett 30 ezer km után már jár neki az extra törődés.
Ugrásra készen várom már a határnyitásokat (ez elsősorban a szlovák és cseh határokat jelenti a húsvétra tervezett, de a járvány miatt elmaradt Cseh-túrám miatt), úgyhogy megkötöttem az idei, 1 évre szóló, külföldön is érvényes assistance-ot.
Kicsit rám pirítottak, mivel a motort nem szalonállapotban vittem be, de mentségükre legyen mondva, nem azt mondták, hogy mocskos a motor (pedig így is fogalmazhattak volna), csak érdeklődtek, hogy mégis merre jártam vele, hogy így néz ki. Így hát befizettem egy csutakolásra is.
Csatolás megtekintése 17289
Ha már ott jártam, kértem egy 6 ezres olajcserét is, annak ellenére, hogy 12 ezrenként ajánlott a frissítés. Úgy vagyok vele, hogy az elmúlt 13 hónap alatt megtett 30 ezer km után már jár neki az extra törődés.
Ugrásra készen várom már a határnyitásokat (ez elsősorban a szlovák és cseh határokat jelenti a húsvétra tervezett, de a járvány miatt elmaradt Cseh-túrám miatt), úgyhogy megkötöttem az idei, 1 évre szóló, külföldön is érvényes assistance-ot.
Kicsit rám pirítottak, mivel a motort nem szalonállapotban vittem be, de mentségükre legyen mondva, nem azt mondták, hogy mocskos a motor (pedig így is fogalmazhattak volna), csak érdeklődtek, hogy mégis merre jártam vele, hogy így néz ki. Így hát befizettem egy csutakolásra is.
Csatolás megtekintése 17289