Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

27/2023 Motorvizsga második nekifutás

This entry is part of a series of entries Heti fotoblog 2023
A történet ott folytatódik,hogy mivel a helyi vizsgaállomáson azt javasolták, hogy vigyem a sz... motoromat oda, ahol két éve vizsgázott, el is vittem a Radical Garázsba Sanyikához. Viszont úgy, ahogy volt a motor ő sem tudta levizsgáztatni, az a vizsgaállomás, ahova ő hordja a motorokat szintén háklis az amerikai motorokra, úgyhogy néhány módosítást kellett eszközölnöm, ami nem volt kevés pénz. (Amúgy csináltam róla egy videót is, de még nem volt időm publikáli.)

104938-1689873835-a4293b0e386617b3ce03f40f6c2c675f.jpg

A Radical Garage-ban összefutottam Takács Vilkóval. Mostanában egy csomó rendezvényen találkoztunk...

A lényeg, hogy ezen a héten még csak odavittem a motort, és ki tudja, mikorra lesz meg a vizsga?
Következő bejegyzés a sorozatban Soproni Harley-teszt
Előző bejegyzés a sorozatban Motorvizsga 1.
  • Like
Reactions: 2 emberek

Hozzászólások

Magyarországon európai minta szerint túlszabályozottak a mindenfélejárművekkel kapcsolatos műszaki követelmények (ezt a zajkibocsátással kapcsolatban @Szegecs Te is ismered), a hazai műszaki vizsgáztatás a folyamatosan aktualizált, eurokonform, ezért 1708 oldalas 6/1990 KÖHÉM rendelet szerint történik (akit érdekel, a 2 évvel ezelőtti verzió teljes terjedelmében megvan). Már a régebbi, szocreál rendelet szerint se lehetett levizsgáztatni olyanokat, hogy szimmetrikus fényszóró (amerikai és ősrégi európai szabvány), meg borostyánsárga első helyzetjelző, index gyanánt villogtatott féklámpa (mind amerikai hülyeség). Lehet, hogy a HD-n elöl is szimmetrikus a fényszóró, ezért van gond. Hála Istennek, nekem a gyárilag szimmetrikus CZ fényszóróért nem szóltak, de csereszabatos lenne a későbbi Jawa aszimmetrikussal, viszont a HD ugye amerikás, ezért nem tudom, lenne-e csereszabatos szabványnak megfelelő cseredarab. Szeretjük vagy sem, kerek-e fejben vagy sem, ez van, nincs más választás, mint ehhez alkalmazkodni. Nem kis részben az ilyen hülyeségek miatt hagytam fel a rendszámos motorok átépítésével. És lehet, hogy az átépített segédmotorokkal is megszívom.
Van egy Andi Feldmann nevű ipse, aki látta a Werner-filmeket, benne van, van neki egy "Andi's Funktionspunk" nevű youtube-csatornája, amit mindenkinek jó szívvel ajánlok, aki tud németül. Na az egyik részben kérdésekre válaszolt, egy 175-ös 2h4T blokkal átépített Honda Monkey kapcsán (öreganyja teáskannája lett a tank stb.) "Was für ein frage!!! Es hat natürlich keine TÜV!!" (Micsoda kérdés! Persze hogy nincs műszakija!")(Na ezt pólón megcsináltatom az egyik cimborának!) Ez jutott eszembe a műszaki vizsgáról...
Ugye Amerikában azzal mész, amivel akarsz, de ha a baleset a járgányod műszaki állapota miatt következik be, mész a b_zi nagyf_szú nigger mellé a sittre pár évtizedre:eek:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
331
Hozzászólások
4
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére