Úgy kezdődött, hogy megbeszéltük, hogy az elmúlt hétvégét (péntek estétől) Agárdon töltjük a Rockabilly Weekenden. De péntek este mégsem indultunk el. És végül mindenféle okok miatt szombaton sem. Teljesen kiborultam, hogy semmi nem úgy alakult, mint ahogy terveztem.
Aztán hétfő reggel, miután a vihar alábbhagyott, és mégis elindultam a Yamaha Mesterkurzusra, gondoltam beállítom a kuplung holtjátékát, mert már pénteken is alig tudtam váltani, nem emelt ki. Legnagyobb meglepetésemre mindössze két vékonyka szál tartotta össze a bowdent... Csoda, hogy pénteken hazajutottam. És mekkora szerencse, hogy nem a Velencei tó felé haladva szakadt el...
Jó volt. Ismét átöltöztem, hogy az időközben kialakuló kánikulában mégse autókázzak teljes motoros felszerelésben. Aztán egy telefon a páromnak, hogy ilyenkor mit kell csinálni, és egy a Guzzi szerviznek, hogy van-e náluk ilyen bowden. Mindkét telefonos segítségem Szatmári Lacikát ajánlotta.
Mivel kocsival úgyis arra indultam Örkénybe, gyorsan szétkaptam a vezetéket, és bedobtam a szervizbe. Elvileg fél óra múlva készen lett, de nem akartam lemaradni a csajok gyakorlatozásáról, így kocsival mentem tovább az EuroRingre.
Az új bowden 3000 Ft volt. Titokban azt reméltem, hogy mire hazaérek, szorgos kezek összerakják a motoromat. Ezzel szemben azt a magyarázatot kaptam, hogy ha szétszedni sikerült egyedül, akkor biztos menni fog az összeszerelés is. Hát nem tudom... az azért veszélyesebb, ha én csinálom. Most így állunk:
Csatolás megtekintése 13117
Aztán hétfő reggel, miután a vihar alábbhagyott, és mégis elindultam a Yamaha Mesterkurzusra, gondoltam beállítom a kuplung holtjátékát, mert már pénteken is alig tudtam váltani, nem emelt ki. Legnagyobb meglepetésemre mindössze két vékonyka szál tartotta össze a bowdent... Csoda, hogy pénteken hazajutottam. És mekkora szerencse, hogy nem a Velencei tó felé haladva szakadt el...
Jó volt. Ismét átöltöztem, hogy az időközben kialakuló kánikulában mégse autókázzak teljes motoros felszerelésben. Aztán egy telefon a páromnak, hogy ilyenkor mit kell csinálni, és egy a Guzzi szerviznek, hogy van-e náluk ilyen bowden. Mindkét telefonos segítségem Szatmári Lacikát ajánlotta.
Mivel kocsival úgyis arra indultam Örkénybe, gyorsan szétkaptam a vezetéket, és bedobtam a szervizbe. Elvileg fél óra múlva készen lett, de nem akartam lemaradni a csajok gyakorlatozásáról, így kocsival mentem tovább az EuroRingre.
Az új bowden 3000 Ft volt. Titokban azt reméltem, hogy mire hazaérek, szorgos kezek összerakják a motoromat. Ezzel szemben azt a magyarázatot kaptam, hogy ha szétszedni sikerült egyedül, akkor biztos menni fog az összeszerelés is. Hát nem tudom... az azért veszélyesebb, ha én csinálom. Most így állunk:
Csatolás megtekintése 13117