Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Minden csak viszonyítás kérdése - az álommotor is

Amikor anno elkezdtem ellopkodni a TTR-t (avagy Töttöröt - Zéé után szabadon), akkor nagyon élveztem, hogy a kawához képest milyen kis könnyű, fürge, játékos, milyen jól gyorsul, milyen szépen fékez és az a kanyargás...! Bár az elején elhatároztam, hogy finoman közlekedek vele (hiszen nem ér le a lábam, és az első teszteknél még az út is vizes volt), pár háztömb után már követelte a sorok között szlalomozást, a játékot!
Bele is szerettem, kerestem ilyet, de elég ritka motor (legalábbis az önindítós fajta), nem leltem, lett helyette a DRZ.

Múlt héten a DRZ a szervizben csücsült, hogy új gumikat kapjon (életveszélyes volt a régi), gondoltam itt az ideje, hogy megint kiszórakozzam magam a Töttörön.

Olyan érzés volt, mintha az enduro után egy csopperre ültem volna. Alacsony, túl széles az ülése (mondjuk legalább nem törte fel a fenekem), izomból kell húzni a gázt és olyan kis nehézkesen gyorsul...Ráadásul akármennyit mutatott az óra, én mindig úgy éreztem, hogy 40el megyek! Még 100nál is...

Aztán két nap múlva visszakaptam a DRZt, akkor meg azzal voltak bajaim: túl könnyű, az elejének nincs is súlya, túl magas (az új gumikkal még magasabb lett:)) és önálló akarata van: nekem elég gondolnom a kanyarra és bekanyarodik. Mondjuk a kanyar ívén néha még vitatkozunk;)

Nem is tudom, hogy akik állandóan motort tesztelnek, hogy szokják meg, hogy mindig meg kell szokni?
Oké, nem kellett sok idő, hogy visszaszerelmesedjek a motorjainkba, de azért nem szívesen cserélgetném őket naponta...

Félreértések elkerülése végett: nem nyafogok, két útnyi megszokás után újra jóban vagyunk a DRZvel, kimentünk már a dzsindzsába is* egy jó darabig marad:D
Csatolás megtekintése 15528

*Estünk is jó nagyokat....
  • Like
Reactions: 4 emberek

Hozzászólások

Minden motort meg kell szokni. A tesztmotorokkal mindig bajban vagyok. Odamegyek érte a sajátommal, átülök egy tök másmilyenre, és hazáig parázok, mert nem találom el a váltót, rosszul van beállítva a tükör, vagy mondjuk nem forog a kormánnyal a motor elején a spoiler és nem látom az ülésből a kereket...

Aztán otthon leteszem, és másnap, mikor ráülök, olyan, mintha mindig ezt vezettem volna. Amikor meg visszaülök a kereskedésben a sajátomra, kezdődik minden elölről.

De fő a változatosság! :D
 
L
Ezért kell/ene több motor. Egy a susnyásba, egy a száguldásra, egy a poroszkálásra, egy a kocsmába, a többi meg csak mert jól néz ki. Jól kell ixelni. :)
 
Ahogy Nana mondja, mindig szokni kell az újat/régit. Az a necces, amikor csak pár óra van tesztelni egy vasat....
 
Azert van egy masik oka is-Barmelyikkel valami komolyabb gond lenne nem kellene kihagynom egy csomo idöt csak atülök a masikra es van idöm rendbe hozni azt amelyikkel gond van.
 
T
Nekem is jól jött, mikor kettő állt itthon. Nekem annyi bajom volt, hogy a Suzukinak középen volt az index, alul a duda. A BMW-n ez fordítva van. A mai napig nem áll rá a kezem. A minap megkértem a szerelőmet, hogy vigyen haza az én motorommal, és ő is dudált index helyett :D
 
Utoljára módosítva:
V
... mégiscsak össze kellene már lapátolni azt a 125-ös Trophy-t a sufni mélyéről... :D (Kicsit rossz az arány, 3 nem működő jószágra jut egy, ami megy... :) )
 
V
Végülis, én jártam jobban, az a pár nem működő motor összesen nem foglal akkora helyet, mint egyetlen Espace... :D
 
Nálunk két roncsra jut két jó motor, csak Senkié sosincs itt, szóval az állóhelyzet mégiscsak 2-1 ... :D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
119
Hozzászólások
24
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére