Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Lányok vigyázzatok!

Az ember azt hinné, ha nem tömegközlekedési eszközzel megy haza az éjszaka, valamint fizet is a szolgáltatásért, akkor nem eshet különösebben baja. Valahogy én mindig meg tudom cáfolni ezeket a sztereotípiákat.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:eek:ffice" /><o:p> </o:p>
Nem szoktam taxizni. Luxusnak tartom. De néha rákényszerül az ember. A nagy „bulizós” korszakomban kezdtünk el taxizni többen lányok. Mivel egy időben együtt jöttünk haza taxival és egy helyre mentünk, nem jelentett problémát sem anyagilag, sem más szempontból a taxizás.
<o:p> </o:p>
Ám az utóbbi időkben egyedül kellett taxiznom. Egyrészt, mert elköltöztem máshova, másfelől meg volt, hogy kivel haza taxizni… Az első kellemetlen esetem után a barátnőim kioktattak, hogy mit nem szabad csinálnom egyedül egy taxiban, de az előtte senki nem mondta el ezeket nekem, így most megosztom veletek is, hátha segítek ezzel valakinek.
Az első esetem az nyáron volt. Nem ittunk sokat a lányokkal, de jó volt a hangulatunk. Az egyik szórakozóhelyhez rendeltünk taxit nekem, mert én pont a másik irányba lakom, mint a többiek. Beültem a taxiba, én nünüke rögtön az anyós ülésre, mert gyűlölök hátul utazni. Ez volt az első hiba. Útközben – nem tudom miért, de az emberek kínosnak érzik a hosszú hallgatást – illedelmes párbeszédet kezdtem folytatni semleges témákról. Második hiba. Miután megálltunk meglepődtem, amikor a taxis közölte, hogy ő meg kíván csókolni. Teljesen le voltam döbbenve. Főleg, hogy amikor elküldtem a fenébe reakcióként eleresztett egy galambot. Sietve kifizettem és távoztam, de láttam egy darabig, hogy ott áll és nézi hova megyek be.
Barátnőmnek panaszkodva meséltem el az esetet, hogy ez mennyire kellemetlen volt, és örülök, hogy nem végződött csúnyábban a dolog. Akkor kaptam felvilágosítást, ha egyedül utazol mások a szabályok:
  • Ne rendeld a saját nevedre a taxit!
  • Mindig az anyós ülés mögé ülj!
  • Ne adj meg pontos címet, hanem kereszteződét adj meg, vagy pár házzal arrébb lévő címet!
  • Ne kezdeményezz beszélgetést a sofőrrel, mert azt hiszi, hogy ki akarsz vele kezdeni!
  • Ne lássa melyik kapuba mész be!
<o:p> </o:p>
Nos! A következő egyedül taxizásom alkalmával fel is voltam vértezve ezekkel az információkkal. Aránylag elegánsan voltam öltözve, ui. nem az adott szórakozóhelyre készültünk, hanem egy kicsit sznob verziójába, csak mikor kiderült, hogy oda <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="2.000 Ft">2.000 Ft</st1:metricconverter> hölgyeknek is a belépő akkor döntöttünk olcsóbb kistestvére mellett. Amikor hívtam a taxit más nevet adtam meg, - gondosan ügyeltem azért arra, hogy amikor megérkezik a taxi ne felejtsem el addigra a „nevemet” – oda ültem ahova kell, az anyós ülés mögé, kurtán közöltem az úti célt (egy kereszteződés), és nem szóltam egy árva szót sem az úton. Aztán megérkeztünk. Busás borravalót adtam neki, mert rendesen viselkedett. Ekkor jött az, amire nem számítottam. Megkérdezte, hogy sűrűn járok-e az adott szórakozóhelyre… Hirtelen átfutott a múltkori eset az agyamon, és egy kurta nemet préseltem ki sziszegve a fogaim között, majd azzal a lendülettel kiperdültem az ajtón további jó munkát kívánva és otthagytam. Még jó ideig ott volt és éreztem, hogy néz utánam. Nem akartam, hogy meglássa hova megyek be, így más irányba indultam el, amikor már eltűntem a szeme elől, akkor hallottam, hogy elhajt. Nos! Az alapszabályok sem mindig hoznak sikert.:(

Hozzászólások

V
Titta az egyik alapszabály nagy taxitársaságnál rendelj a többiek közt

V
Tanácsot én is tudok adni...
Ne a mostanság alakult új és látszólag olcsóbb cégeket hívd... ott sok fiatal soffőr van aki mint friss munkanélküli kalandot lát... és halvány fingjuk sincs az egészről... és lehet, hogy tényleg csak csajozni akarnak !

Amúgy, mert rosszra gondolsz... és ha csak azért vár, hogy lássa biztonságosan bejutottál a házba ? Éjjel, fiatal lány egyedül sötét kapualj...

Egyszer valahol olvastam az áldozati viselkedésmintákról, miszerint a félénk megjelenés, látható bizonytalanság kifejezetten vadítja az elmebetegeket. Tehát ha stabil, magabiztos kisugárzásod van, kevésbé kötnek beléd. Vagy csak udvariasan teszik, és azt tudod udvariasan hárítani is.

Yama750;bt15916 írta:

ez nagyon igaz mina vannak áldozati viselkedésminták ezeket amúgy önvédelmi csoportokon már a normálisabbján oktatják szépen hogy hogy kell viselkedni pl szemantikus hogyan mikor meddig stb stb

most adtál is egy 5 letet

Nem hiszem, hogy áldozati viselkedésmintát tanúsítottam volna. Elég kimért voltam és távolságtartó.
Sajnálatos módon a mai világban egyre több az általad "elmebetegnek" nevezett egyén, akik nem tudják hol a határ 2 ember között, és megsértik a másik privát életterét, életvitelét és ha másképpen nem megy akkor erőszakosan tukmálja a másikra a véleményüket.
Én úgy érzem nem voltam hibás, csak az első esetben.

Ezt a blogot nem mások szórakoztatására vagy a magam kéjes örömére írtam, hanem azért, mert úgy érzem tanulságos! Bármelyik lánnyal előforulhat, hogy éjjel taxival kíván hazamenni egyedül, mert úgy alakulhat a helyzet!

Félreértés ne essék, nem rád montam, hogy te vagy a hibás, mert nyusziként viselkedtél!
Ugyanúgy, mint te, csak egy lehetséges odafigyelnivalóra próbáltam felhívni a figyelmet...
Ne tessék leharapni a nem létező fülemfarkam! :D

KT1;bt15904 írta:
Tanácsot én is tudok adni...

Igaza van KT1-nek!
Az sem jó megoldás hogy a háztól csak azért állítod meg messzebb a taxit, mert fél hogy a taxis kilessss.....mi van ha éppen arra jár egy nem normális.....Inkább lássa a taxis hog biztonságosna landolsz be a bejárati ajtón, mit az:
hogy pár méter séta után hallod a lépteket a hátad mögött....megfagy a lehelleted....és olmot érzel a lábad hegyén!

Hát az én szemszögömből nézve (roppant kevés kivétellel) minden taxis egyforma!
A taxis eleve baleknak nézi az utast és leakarja húzni!
Manapság már bárkiből lehet taxis!
(mint futár is sajnos)
Persze velem még nemakartak kikezdeni de sok pénzt kérnek kevés munkáért!
A legnagyobb disznóság amikor a túristákat lehúzzák!
Annál már csak az a nagyobb amikor a motrost nemhagyják menni a sorok között! :morog:

Van egy kollegám, aki mellékállásba taxis Kaposváron. Na nem egy nagy hely, de azér itt is vannak ollyan dógok, hogy kopasz embernek is hajmeresztő. (kollegám éppen kopasz:D) Meséét egy-két veszélyes dógot, de többnyire röhög mások hüleségin. Észné köll ám lenniük nekik is. Másik suliba dógozó is vót taxis, azér hagyta abba, mer a cigányok sportot űztek abbú, hogy nem fizették ki, oszt amikó keményebben rájuk szót, gyütt a "család" oszt főburitották a aatóját! Jó mi? :morog:
Szoktak mesééni idióta meg perverz kollegákrú, elképesztő esetekrű is, olyanokrú, ahun a taxis vót a höje meg ollyanokat is ahun a utas(ok).
Lyányok vigyázzatok magatokra, ebbe a külsőségekre, képmutatásra épülő, b.száséhes világba igen sok a höje! :csam:

én mindig benézek az ablakon, általában első ránézésre megismerni a "rosszarcú" embert. aztán persze van, hogy a jóarcú is rossz...
a hátsó ülés biztonságosabb, én mégis sokszor előre ülök, hogy lássm a taxiórát, nehogy a végén többezer ft/km díj jöjjön ki.
mondjuk múltkor pont egy nemtúlszimpi taxis volt jófej. "a metrómegállónál jó lesz" taktikát alkalmaztam (az itt is említett okok miatt), megálltunk, fizettem, félig elpakolt pénztárcával szálltam volna ki, mikor rámszólt a taxis, h. csukjam be az ajtót gyorsan. először nem értettem. aztán megláttam a járdán a delivenseket, akik miatt visszaparancsolt. Ő már látta, hogy megszabadítottak volna a tárcámtól, de lehet, h mástól is... tovább is hajtott rögtön, és 10 méterre a kaputól tett ki.
szóval vannak rosszarcú de jófej taxisok is :)

Jómagam sűrűn utazgatok taxival,félreértés ne essék nem azért mert milliomos vagyok.
Rossz és jó példát én is tapasztaltam már.:(De amit Titaa mesélt az valóban tanulságos történet.
Az ördög sosem alszik,sajnos ebből a storyból is leszűrhető.Egyébként engem szeretnek a futáros fiúk is mert mindig jó borravalót adok.;)

Én rengeteget jártam az éjszakákat régen....melom miatt,rock klubban dolgoztam.
Már a végén féltem útnak indulni....csak az ágy vonzott haza.

A legelső:
Nyugatinál vártam az éjszakait....amikor az állomásnál megjelent egy lesötített üvegü fekete autó....
Várt, azt hittem valakire....bár idegesítő volt valamiért, de többen is álltunk ott így inkább próbáltam elhesegetni a hamis gondolatokat....
jött a buszom, felszálltam rá.
Amikor elindult a busz, a kocsi is elindult mellette:((akkor már rám jött a para....
de úgy voltam vele, NEM BAJ TÖBBEN SZÁLLTUNK FEL, NE FÉLJ!
Pár állomás után közölte viccesen a éjszakaijárat sofőrje:
-nini egy autó már jópár állomás óta követ minket....valaki nagyon bejöhet neki:(
NEM BAJ NEM ÉN VAGYOK AZ....gondoltam

Pöttyös utcánál szálltam le egy lánnyal együtt. Szinte leosontunk.....hátha minket követnek....nehogy meglásson minket az autó...

Bár nem ismertem a lányt, mellettem jött jó szorosan, majd 1 perc se telt el a leszállásunktól megkért menjünk együtt, mert ő beijjedt az autótól,
közöltem: ÉN IS:bang:

Séta a sötét lakótelepen....para....egyszer csak egy sarkon mi kanyarodik ki?!:beteg:
az a kurva autó....hát mondani se kell, meghűlt bennünk a vér. Köpni, nyelni sem tudtunk...
csajszi: most mi legyen?
én: CSAK HIGGADTAN, LÁSSUK MIT AKARNAK. dUMÁLJUNK, MINT HA NEM ÉRDEKELNÉNEK.

De azt hittem menten elájulok....aztán szembe találtuk magunkat velük, lelassítottak amikor hozzánk értek....visszafele is jöttek velünk egy darabik.....
MAJD ELHAJTOTTAK....

Második: csak egy szimpla éjszakai lekövetés volt....
éjszakiról leszálltam, utánam meg egy pasi.....(akkoriban már utáltam ha valki közvetlen a hátam mögött olálkodott). Megálltam, mintha bekötném a cipőfűzőmet, hátha megelőzz a fazon....de nem tette...inkább megállt cigit gyújtani:karomkodik2:

No itt indult el a para....szinte éreztem a nyakamban ahogy liheget mikor elindultunk.
féltem, de nem volt mit tennem....a gázspray-re gondoltam ami a táskámban lapult...meg arra amit a rendőr ismerősöm mondott, amikor átadta: -ne használj olyan fegyvert amit ellened fordíthanak, soha sem tudhatod milyen erőfölényben van a másik...

Rájöttem, semmi esélyem nem lenne, valszeg kifordítaná a kezemből....
Eszembe jutott a kulccsomóm...lassan óvatosan kivettem a táskámból egy rágó társaságában (hogy ne legyen feltünő a mozdulat)....és ökölbeszorítottam a csomót úgy, hogy az ujjaim közül kilógott1-1 kulcs.
Felfegyverkeztem!
Beindítottam a lépteim.....egyre gyorsabban....ő meg utánnam...egyre gyorsabban...
futás....
és ekkor jött az "angyal"
már nem voltam messze a háztól, ahola akkor laktam, amikor a lépcsőházunkból kilépett egy szomszédom és meglátta hogy mi van.....(pont ment volna el az üzletét zárni, arab gyerek volt és állati rendes!). Megvárt....persze a srác addigra másfele vette az irányt, mondani sem kell!

Ezt is megúsztam....hála az égbe és a földön:angyal: a védő angyalaimért

3. alkalom......:

sok éjszakázgatás után már nem volt kedvem se taxihoz, se éjszakai járathoz....vajon miért?:eek:

Vettem egy bringát....és azzal kezdetem el róni az utakat bele az éjszakába....
Egészen jól ment egy darabig.....
ám már majdnem egy éve hogy rendszeres bringás lettem....amikor egy szép nyári éjszakán....
éppen elhagytam a bringával az Oktogont...amikor egy autó elkezdett követni....mögöttem ment, majd megelőzött, visszafordult és megint a hátam mögött cammogott....így mentünk a Ferenc körút-ig, majd Klinikák....
már minden bajom volt....
elővettem a telfonom és elkezdtem tárcsázni a párom számát ( a gond csak az volt hogy írtó messze, valahola XV. kerben lakott.....
felvette....beszélgettünk....közben tekertem és néztem az autóst....szemétláda megint megelőz:eek:fordul:eek: és visszahajt mögém (egy szemüveges , idősebb abberáltfejü muksi volt, fehér Ladával)....de
valszeg megláthatta hogy telefonálok és végre a Nagyvárad tér után eltünt...
örökre....

Ezekután felmondtam az éjszakai melóhelyemet.....elegem lett.
Vajon miért?

a vicc az egészben csajok és fiúk:)
hogy mégsem éjjel, hanem fényes nappal támadtak meg a lakótelepemen.....

Reggel 7körül indultam dolgozni...gyalog....

utánam jött valaki, de nem érdekelt....hisz reggel sokan sietünk valahová....
aztán egyre erősebb lettek a léptei.
Azt hittem, hogy meg akar előzni, de nem! Rám vette magát, hátulról átölelt..és elkezdte volna kiráncigálni a kezemből a táskámat....de ott a helyszinen megjelent egy emberke aki akkor lépett ki egy kapualjból....
a támadó eliszolt...
én meg anyáztam utána....és remegtem , mint egy kocsonya.

Azóta utálom ha a hátam mögött liheg valaki (amit írtó nehéz elkerülni, ha nem mocival vagyok).

ezután az eset után kaptam gázsray-t....amit ki is dobtam. Mert hát ninek olyan fegyver, amit nem tudunk használni.....márpedig engem biztos hogy lefújna vele a támadóm:(

Basszus! Taxis sztorim még nem volt, de vonaton már történtek velem is elég brutális sztorik.
1. Épp valami vicces sms-t kaptam és elmosolyodtam. Felnéztem a kalauzra és azt hitte, hogy akarok tőle valamit. Vette a bátorságot, odajött hozzám és közölte, hogy elég rosszak a fényviszonyok a 2. osztályon és nyugodtan menjek át az 1. osztályos kocsiba. Kössz mondom, de a telefont még full sötétben is látom és tökéletes a 2. osztály. :D
2. Képzeljetek el egy szinte teljesen üres vonatot, ami nem fülkés, hanem az a 'nyitott' fajta! Felszálltam abba részbe, ahol egy fickó volt. Hadd ne mondjam, hogy épp a szexuális vágyait elégítette ki. Brutális!!! Hozzáteszem, hogy még a vonat indulás előtt leszállt, mint aki jól végezte a dolgát. Én meg ... Te jó ég! Ezt nem hiszem el!!!
3. Volt már olyan is, hogy nem volt hely a vonaton és mikor a kaller elment mögöttem, jól belemarkolt a fenekembe.
4. Némelyik utasról meg már nem is beszélek ... Egyesek meg akartak fürdetni a Tiszába, mások letapizták a combom ...
Az nem gáz, ha csak beszél, mert azt lesz..om! De ne tapizzon le, mert attól kiakadok!

Béczy;bt16042 írta:

Ilyent én is láttam a Nyugatinál:karomkodik2:mellettem lévő várakozó kocsiban csinálta egy pasi:boa:

V
Minához kiegészítés az áldozati viselkedésben az is benne van hogy naivitással tág csodálkozássl néz a világra a leendő áldozta ezt kihasználhatják na meg a tipikus az önmagát beteljesítő joslat a félelem attól hogy az lesz ......

Blogbejegyzés információ

Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Bad Titaa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést