Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Kawasaki er6f vs Honda cbf600sa

Azért mentem el a hondához tesztvezetésre mert állítólag a honda a legjobb és állítólag részrehajló vagyok a kawa felé!
Ez úgy kezdődött, hogy egy környékbeli motros jány felhívta a figyelmemet arra, hogy lesz a hondánál tesztvezetési lehetőség és mivel én már tulajdonképpen teljesen elválaszthatatlan vagyok :zp:-től ezért megragadok minden lehetőséget arra, hogy összehasonlítsam egyéb típusokkal és márkákkal is!
Na most a Z750-el szemben már bizonyította, hogy jól döntöttem! ;)
Kedves Vickey motros társam a vtr250-est választotta, sajnos miattam késve érkeztünk ezért nemtudtam neki elmondani, hogy mire számítson de azért ügyesen boldogult vele!
Nos hát visszatérve az én hondámra mivel henger elrendezés alapján S4-es nem is reménykedtem semmiben viszont egy bizonyos fordulatszámon (kb 7000 környékén) igen kellemetlen nagy frekvenciájú rezgés éri az ember ülőgumóját!
Tudom, a kawa is rezeg de az alacsony freki nem olyan zavaró szerintem és csak igen alacson fordulaton érezhető!
Az üléspozíció egy lehelettel jobb mint a kawán!
A műszerfal analóg kijelzős ami nekem szintén teccik de mivel a kawán is az így itt nincs előnye bár a kawáé szebb szerintem.
A szélvédelme viszont pocsék pedig jóval nagyobb plexi van rajta!
Olyannyira vacak, hogy erősen zavarja a légörvény a sisakot!
Ez a motor tuti nemvolt szélcsatornában!
A kipufogó hangja kellemesen halk, a motor járása egyenletes kivéve kis sebességnél alacson fordulaton, itt szerintem néha olyan mintha kimaradna 1 szikra!
Kanyarodni jól lehet vele de nem annyira sportosan mint a kawával, hanem inkább olyan öregurasan-túrázósan!
Szóval szerintem eléggé höjebiztos!
A motortól nem lehet csodákat várni, én csodálkoztam rajta, hogy csak 220-ig van skálázva a műszer!!!
Ezek szerint nem gyorsabb mint a kawa, bár elméletileg erősebb!
A motor gázadásra elindul de csak ennyi, amire tervezték azt tudja de semmi őrűltködésre nem lehet rávenni hiába van szétforgatva.
Szóval előzésnél azért kell a hely és nemárt időben rátekerni a gázt, hogy feléledjen a motor!
A fékje hibátlan, érzékeny a legkisebb újjmozdulatra is bár mintha satuzásnál kicsit elmaradna a kawától harapósság terén!
Az eladó kicsit morcos volt amikor elmondtam neki mi nem teccett a motoron!:D
De hát ez egy ilyen keserű pirula volt sajnos, ha valami nem teccik, akkor nem mondom rá, hogy jó!
Tehát öszegezve ha nem lenne világos, nekem a kawa jobban bejön mert a motorja robbanásszerűen adja le a teljesítmény ezért sokkal biztonságosabb előzésnél mert hamarabb végez vele az ember!
Bár a Z750-nél már rájöttem, hogy S4-től ne várjak csodát! :D
Amúgy egy teljesen átlagos motor a honda, felülsz rá és mész A-ból B-be, teljesen nyugodtan, semmi izgalom, kicsit álmosító szerintem, bár a plexi mögötti légörvény elég zavaró, attól biztosan nemlehet elaludni!
Idénymotorosoknak pl ideális szerintem, ők úgysem sietnek sehová!
Minőségileg elképzelhető, hogy jobb mint a kawa de teljesen élménymentes vele a közlekedés!
Ja és külalakra bár tetszetős de mégsem lóg ki a sorból!
Tehát nemfognak téged messziről felismerni, sem közelről!;)

Hozzászólások

Bravó..a cbf 600 teljesen motoros, és felhasználóbarát motor. Mindenhol ezt olvastam...a sor 4-est meg forgatni kell...ez így van...na de a Hornet 98 lóerő:p...igaz szélvédelme nulla...azaz majdnem nulla...A cbf egy nyugis 600-as..nekem egyébként szimpatikus, és tetszik is. Jól pakolható, túrázásra abszolút alkalmas kis talicska. Mindenkinek csak ajánlani tudom....:)
 
"De hát ez egy ilyen keserű pirula volt sajnos, ha valami nem teccik, akkor nem mondom rá, hogy jó!"


Jogos ZP, ha egyszer nem tetszik, akkor ne mondjuk ra, hogy szuper, csak mert a kereskedonek az tetszene. :)
Persze, biztosan jo valahol, de akik megszoktak a kicsit rakoncatlan paripakat, azoknak nagyon nyugis lesz egy ilyen mocc. :)
 
Most mégjobban sajnálom, hogy nem tudtam elmenni veletek, bár meg kell hagyni a lehetőségekhez mérten alig fikáztál. :cool:
Bár hogy elválaszthatatlan lennél :zp:-tól, háááát ... kedves BenzinKukurikúúú ! ;)
 
Próbáltam nem részrehajló lenni, de a vezetési stílusom és szokásom így is győzött! ;)
Te ajánlottad fel. hogy viszel! :D
 
ezt a tipust felhasználobarátnak épitették nem örültködésre ha arra kell a motor akkor vegyék hajabusát vagy zx 10et de nem lennék biztos abban sem h kint a ringen nem lennél bajban a kawával ha valamelyik kicsit komolyabban motorozó embreke ülne rá a cbf600-ra :D
 
V
Nem a sor4-sor2-V2 a probléma általában, hanem a KÖBCENTI:D;)
 
Twister;bt11965 írta:
ezt a tipust felhasználobarátnak épitették nem örültködésre ha arra kell a motor akkor vegyék hajabusát vagy zx 10et de nem lennék biztos abban sem h kint a ringen nem lennél bajban a kawával ha valamelyik kicsit komolyabban motorozó embreke ülne rá a cbf600-ra

Mintha magam mondtam volna!;)
Egy B-King is gyengusznak tűnhet--akár egy CBF-el szemben is...illetve bármikor leveri egy 600-as soros a pályán--,ha nincs rajta BIKER!:p
Lovas kell a lóra és a kanyarokban nincs határ!:cool:
Ennyi...:bang:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Zöld Piszok
Olvasás
1,096
Hozzászólások
24
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Zöld Piszok további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére