Történt ugyanis, hogy egy hivatalos ügy intézése végett párommal a városban találkoztunk. Ő szolgálati robogójával, én meg a Guzzival érkeztem. Mikor végeztünk, ki-ki ment a dolgára a maga járművével. Én kicsit lemaradva, hiszen nekem tovább tartott felöltözni.
Csatolás megtekintése 13129
Néhány saroknyira, egy lámpánál utolértem a robogót. Párom épp a hátsó kereket vizsgálgatta. Amikor mellégurultam, közölte, hogy defektje van, de mindegy, menjek csak, valahogy elgurul a melóhelyére (a Váci úttól az Őrs vezér térig - ha-ha). Aztán a lámpa váltott, a kis Piaggionak meg úgy imbolygot a hátulja, hogy képtelenség volt vezetni.
Végülis gyalog tolta el a két saroknyira lévő benzinkútig, ahol megkísérelte a mindig nála lévő defektsparayvel orvosolni - ha csak ideiglenesen is - a problémát. Ami egyébként nem is olyan egyszerű, mint kiderült.
Csatolás megtekintése 13130
A használati utasítás azt írja, hogy a teljesen leeresztett kereket a defektsprayvel kell felfújni keményre, madj azonnal elindulni vele. Nyilván így oszlik el a kerék belsejében a habos cucc, és ekkor kellene kitöltenie az anyagnak a likat. Csakhogy nem teljesen így történt.
Csatolás megtekintése 13131
Lehet, hogy túl nagy volt a lyuk, lehet, hogy már megromlott az anyag, de a hab már a felfújás alatt is fehér sugárban spricelt a gumin keresztül. Majd a villámgyors indítás alatt és azt ezt követő lassú gurulás közben is fehér pacákat hagyott a benzinkút aszfaltján, a benzinkutas rosszalló tekintetétől kísérve. Valahogy semmiképp nem akart beszáradni.
Csatolás megtekintése 13132
Végülis belefújtuk a madradék defektsprayt (én közben fényképeztem), aztán fújtunk rá még egy kis levegőt (ezt egyébként kifejezetten nem javasolja a használati utasítás), és útjára engedtem a kedvesem. Az Őrsig mégegyszer kellett fújnia bele, mert ismét leeresztett, de mire odaért a munkahelyére, már egyáltalán nem spriccelt a kerék.
De addigra már ennek a ténynek nem sok hasznát vette, ugyanis azonnal leszerelte a defektes kereket és mivel az már ebben a formában teljesen használhatatlan lett, vett egy újat.
Csatolás megtekintése 13129
Néhány saroknyira, egy lámpánál utolértem a robogót. Párom épp a hátsó kereket vizsgálgatta. Amikor mellégurultam, közölte, hogy defektje van, de mindegy, menjek csak, valahogy elgurul a melóhelyére (a Váci úttól az Őrs vezér térig - ha-ha). Aztán a lámpa váltott, a kis Piaggionak meg úgy imbolygot a hátulja, hogy képtelenség volt vezetni.
Végülis gyalog tolta el a két saroknyira lévő benzinkútig, ahol megkísérelte a mindig nála lévő defektsparayvel orvosolni - ha csak ideiglenesen is - a problémát. Ami egyébként nem is olyan egyszerű, mint kiderült.
Csatolás megtekintése 13130
A használati utasítás azt írja, hogy a teljesen leeresztett kereket a defektsprayvel kell felfújni keményre, madj azonnal elindulni vele. Nyilván így oszlik el a kerék belsejében a habos cucc, és ekkor kellene kitöltenie az anyagnak a likat. Csakhogy nem teljesen így történt.
Csatolás megtekintése 13131
Lehet, hogy túl nagy volt a lyuk, lehet, hogy már megromlott az anyag, de a hab már a felfújás alatt is fehér sugárban spricelt a gumin keresztül. Majd a villámgyors indítás alatt és azt ezt követő lassú gurulás közben is fehér pacákat hagyott a benzinkút aszfaltján, a benzinkutas rosszalló tekintetétől kísérve. Valahogy semmiképp nem akart beszáradni.
Csatolás megtekintése 13132
Végülis belefújtuk a madradék defektsprayt (én közben fényképeztem), aztán fújtunk rá még egy kis levegőt (ezt egyébként kifejezetten nem javasolja a használati utasítás), és útjára engedtem a kedvesem. Az Őrsig mégegyszer kellett fújnia bele, mert ismét leeresztett, de mire odaért a munkahelyére, már egyáltalán nem spriccelt a kerék.
De addigra már ennek a ténynek nem sok hasznát vette, ugyanis azonnal leszerelte a defektes kereket és mivel az már ebben a formában teljesen használhatatlan lett, vett egy újat.