Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Hogyan ássuk alá minden motoros büszkeségünk AVAGY bénázás a lehető legtöbb ember elő

Idén is elérkezett a motorexpo. Már nagyon vártam, tavaly is élveztem idén már mocival mentem ami még jobban megdobja az élményt, egy vörös kawával érkezni egy motorexpora azért mégiscsak más mint bkv-zni.

Azért pár órát egész jól eltöltöttünk, ami nagyon tetszett arra fel is pattantam (kiv a ducatik, mert azokat felrakták az egekbe, nehogy valaki rájuk tehesse a koszos ülepét), beszereztem a 2012-es motorkatalógust, nyeremény játszottam, minden szórólapot eltettem amit csak felém nyújtottak és persze meglátogattam a legeselegrózsaszínebb standot is. :p

Záró akkordként kinn még körülnéztünk és láttuk, hogy a safety-sek bemutatóznak. Na nézzük egy kicsit mielőtt eltoljuk a (motor)biciklit. És dehát HÚ ez miez? itt lehet kipróbálni a bójázást? hát akkor csapjunk mi is a hornetek közé! Sorba is álltunk, kaptunk könyök meg térdvédőt meg minden. Ahogynéztük a többi próbálkozót persze belénk vágott a lelkesedés, hogy háhá mi ügyesebbek leszünk és hát ezek csak bóják és khm... láttad, hogy letette a
lábát? szóval nagy izgalommal vártunk. Mikoris elkövetkezett a mi időnk. Mondtam Zé-nek, hogy menjen elől, mert hát mégis én vagyok a lány meg minden. Kibattyogtunk a pályára, feltettem a kis picsámat a hornetre, ami köbciben ugyan akkora mint az én kis vörös ördögöm, de sokkal böszmébb is. Súlyra nem volt probléma, a kuplungja viszontsokkal furább volt meg hát az egész nagyon idegen volt. Na dehát ez így izgi (gondoltam én naív) és megindultunk, követtük az ügyes oktató bácsikat. A szlalom még úgy ahogy ment (bár a hornet nagyon NAGYON fura volt), de aztán jöttek a nagyon éles hajtű kanyarok ami mondhatni khm... nem igazán ment... rögtön el is fektettem, mert én olyan ügyes vagyok és nekem tuti sokkal jobban fog menni és majd megmutatom ezeknek a kukisoknak. hát persze... gyors felállítottam (amilyen gyorsan fel tudok állítani az 50 kilómmal egy 250 kilós sárga csodát) majd a zavartól gyöngyöző homlokkal tovább gurultam és leraktam mégegyszer. megaztán mégegyszer... khm..... akkor már mindenféle egóm alulról szagolta az ibolyát, nemhogy a "na majd én megmutatom, hogy a nők is tudnak motorozni" fíling. Félreértés ne essék, tudom, hogy nem vagyok egy rossi, már egy ideje lefoglaltam vezetéstechnikai tréningekre időpontot, meg tudom, hogy van mit fejlődnöm meg tanulnom, de ez azért sok volt. Ilyen béna lennék? Városban teljes biztonsággal közlekedem, néha még meg is húzom a bajszát egy kicsit. Mondjuk az is tény, hogy városban nem forgolódom falatnyi helyeken a hülye bóják között. Ámde ezután, hogy a megaláztatásomnak ne legyen vége ily hamar, gondolták átraknak egy 250-es hondára, ami súlyban nem is volt olyan nagy különbség (legalábbis nem éreztem, mindazonáltal simét egy vadidegen motor, nehogy megszokjam a hornetet egy picit is). Szóval áttettem a seggem a másik hondára, még állok és nem indul. Mi a faszt csinálok rosszul, ez nemigaz, mintha még sosem indítottam volna motort?!?! (hozzáteszem 14-éves korom óta motorozom, igaz nagymotorokban nincs sokéves tapasztalatom, de azérthát mégiscsak nem ez az első és a beindítással nem voltak még gondok) Már épp a pánikroham szélén, amikor hallom, hogy kiabálják, be, hogy "OLDALSZTENDER".
BAMM! Remek! Ha eddig talán nem is, most már végérvényesen aláástam a női vezetőket és magamat. (szóval elnézést mindenkitől) Mentségemre legyen mondva, azért eszem ágában sem volt elindulni oldalsztenderrel, csak az én motoromat attól még be lehet indítani, sőt sebességbe is be tudod rakni, csak az elindulást blokkolja. Nem is értettem, hogy wtf. De úgylátszik hondáéknál ez nem így van, amit nem nagyon értek, mert akkor hogy melegítem a motort? Utólag Zét is megkérdeztem és ő is csodálkozott, hogy hát az ő suzukiját is be lehet indítani. namindegy, ebben a pillanatban már csak valahol máshol akartam lenni. Azért a becsület végett adtam egy utolsó esélyt a 8-asnak, de hát mondanom sem kell hogy ezek után azzal sem sikerült sokat faragnom a helyzeten.

Szóval ez nem igazán az én napom volt, és mégegyszer elnézést minden női sofőrtől, hogy sikerült megerősítenem a sztereotípiát. Most megyek és szégyenemben mély agóniába süllyedek........

Hozzászólások

:ne aggódj, megesik, hogy a kígyó elesik :D ez bárkivel előferdül. egy "idegen" motorral nem mehet minden elsőre tökéletesen. gondolj arra, hogy ez még mindig jobb, mintha a saját motoroddal művelted volna ugyanezt megérkezés gyanánt... (vannak olyanok, akik a teli kerthelyiség előtt szoktak így leszállni a motorjukról, örömteli perceket okozva a kedves vendégeknek :D )
 
Ezért nem kell szégyenkezned,mert ezek a széfti tréningek pont azért vannak,hogy gyakorlatban is bizonyosságot szerezz arról,hogy igenis képes vagy egy motort elfektetni és szembesítsd magad a hiányosságaiddal. Nekem pl. nagy kínlódások árán sikerül csak ilyen pályákon letenni a motort ahogy te tetted - mivel én nagyon jó motoros vagyok :D - de épp ezért félek magamtól,mert túlzott elbizakodottságom miatt fogok csúnyán taknyolni egyszer éles helyzetben :D Egyébként aki meg sosem taknyolt,az azt sem fogja megtanulni hogyan kell felállni(ez ugye nem csak a motorozásra értendő ;) ). Szóval,csak így tovább,nem lettél ettől rosszabb motoros,sőt,inkább jobb lettél . :)
 
Szerintem Tt-nél a pont. Mármint azon túl, hogy nagyon jó motoros:p. Én minden tavasszal végzek egy ismétlőt náluk, és első körben a víz lever a gokart pályán felrakott bólyáktól. Igaz, a nap végéra már a hajtűkanyarba rakott "Viktor-kanyon" is megy, de az pár óra után van.:hura: Totál más ez, de nagyon jól lehet használni az utcán az itt begyakorolt manővereket, pont azért, mert ilyeneket nem szoktunk csinálni amúgy (fél sávon fordulás álló helyből, emelkedőn megállás elindulás, kátyús-felbontott aszfalton motorozás - kivéve az endúrosokat:D stb.)
Ha felébredt benned a gondolat, hogy van még mit tanulnod a motorozásról, akkor sokat tettek a biztonságod érdekében - szerintem. De az is lehet, hogy szűkre volt állítva a nyolcas.:)

Egyébként el lehet indítani a Hondát, ha kinn a sztender, csak akkor áll le, ha sebességbe teszed, míg kinn a "lába". Mióta volt kinn hagyott oltaltámaszból halálos baleset, azóta van ez a funkció.

Ne aggódj, minden típusnak mások a tulajdonságai és minden motornak más a kuplung beállítása. Szerintem nem gáz, ha nem vagy elsőre penge idegen motoron, és szerintem ezt minden motoros tudja.
 
brigó;bt23512 írta:
Szerintem Tt-nél a pont. Mármint azon túl, hogy nagyon jó motoros:p
Igeeeen ??? Tudom ezt csak azért mondod,mert ződhajnalban melegítettem a motorom az ablakotok előtt...de ezt megjegyeztem,alszok én még nálatok :p :D
 
Csak nem Ti parkoltatok mellettem? Bár az egy piros-fehér kawasaki volt! :)
Az én véleményem az, akárhányszor is dőltél el de mindannyiszor felkeltél és tovább mentél, nem adtad fel és a motorozásban ez nagy szó!
 
A III-as kapunál parkoltunk kinn, de az én kawám piros-fekete. Teljesen gyári színek.
Köszi a kommenteket. :) Május 4-én megyek mindenképp a csajos tréningre. :) remélem ragad rám valami. :) Kivel találkozom? :D
 
Elmentem tankolni tegnap kölcsönmocival. Levehetős tanksapka, kulcsos, az enyiméből kihúzható bármikor a kulcs. Ez nem úgy. Tekerném vissza tanksapkát, de nemtom kihúzni belőle a kulcsot sehogyse. Odaviszem a kutasfiúhoz, hogy szedje mán szét, baj van... Negyedóráig rángatta ő is a kupakból kifelé a kulcsot, majd rájöttek egy másik kutasfiúval, hogy csak úgy lehet kivenni belőle a kulcsot, ha be van zárva a tankba...
Mondtam nekik, köszi fiúk, majd igyekszem máskor kevésbé szőkülni.... :D Vigyorogtak. :D Jah, egyébként a robogómat az mentette meg anno az ellopástól, hogy volt oldaltstender kapcsolója. A sötétagyú tolvaj szétbaszta ugyan a gyújtáskapcsolót meg a spoilert, de elvinni nem tudta a vasat, csak a közeli bokorban szétbarmolta lábon állva a jószágot.
 
Szerintem én is igy fogok beégni két hét múlva a vezetéstechnikai tréningen.Föleg hogy csak 1 hét múlva ülök megint először a Micin.Reménykedem hogy két nap után majd lábon haza tudom vinni a mocit és nem zuzom szét.:)
 
én is megyek április 21-én az ingyenesre. kiváncsi vagyok mit fogok ott produkálni. :p
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Today
Olvasás
1,004
Hozzászólások
20
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Today további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére