Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Hétvégi motorzás

Megvan az előnye annak, ha az ember évek óta, szinte minden hétvégén dolgozik. Senki más nem tud ennyire örülni egy pici szabadságnak.

(a post szombati része nem a motorozásról szól, ráadásul túllépi a 10000 karaktert, ezért a rendes blogom olvasható, akit érdekel. NaNa kedvéért nem linkelem:))

trans.gif

Vasárnap hajnalban kelés volt, nemtáviratot a rutinpálya várta, engem meg egy Új Hobbi, Amiről Nem Írhatok, mert A Családom, Aki Olvassa A Blogomat, Kitérne A Hitéből, De Ha Érdekel Valakit, Privátban Szívesen Elmesélem, (jó hosszú neve lett) lényeg az, hogy nagyon messze a világ végén találkoznom kellett volna emberekkel, és hát úgy döntöttünk, hogy a Szomszéd Motoros Srác kíséretében odagurulunk, én találkozom és hobbizom az emberekkel, ő meg kirándul a festői környéken a barátnőjével. Az elgondolást tett követte, csak azt nem vette senki számításba, hogy akkor is el tudunk tévedni, ha nem én kezelem a GPSt, szóval alig háromnegyed órát késtünk, az emberek már nem voltak ott, a telefonszámukat meg ügyes módon csak egy fecnire írtam fel, nem a telefonomba. Nem, természetesen a fecni nem volt nálam. Így hát mit lehet hát mit tenni, motoroztunk. Volt kanyargás utakon, ahol birge még csak gyökkettővel tud közlekedni (mindig eszembe jut Babulu es(e)te a kanyarral, és olyankor gyorsan lelassítok), érintettünk környékbeli pilisi településeket (vagyis elhagytuk Budapestet!), ebédeltünk az Andrettiben, és az így fölössé váló szendvicseket kivittük a rutinpályára nemtáviratnak, aki úgy beleszeretett a motorozásba, hogy csak feszítővassal tudtuk leoperálni a járgányról: azt viszont muszáj volt, mert a tűző napon reggel óta tolta, és nem evett-ivott semmit egész nap. Megállapítottam továbbá (enyhe sóhaj) hogy az ő esetében képtelenség kismotorral kezdeni a létet, mert úgy néz ki rajta, mint valami esetlen kamasz a műanyag nyuszimotoron, a térdei körülbelül a fülét verdesik. De a nap végére már adtak alá nagymotort is, amit mi már nem láttunk, mert birgét várta egy ötvenfős olasz csoport a Sziklakórházban. Felmotoroztunk odáig, levezettem az izgága csoportomat, és amikor előkerültünk a föld alól, a tegnapról már ismerős fekete felhő kacsintgatott és morgott ránk a Gellérthegy felől, szóval usgyi, fel a motorokra és húzás haza. A benzincsapot nem felejtettem el kinyitni, ellenben a hátizsákomat a kórházban hagytam, szóval az elindulás még nem mindig megy simán.

Mivel kétségbeesetten menekültünk az eső elől, természetesen utolért minket: az Alagút egyik oldalán már igen lelkesen esett, a túloldalon viszont százágra sütött a nap, meg is nyugodtam, de korai volt az öröm, mert a pesti oldalon hamarosan utolért minket a zuhé, örültem, ha kiláttam a plexin. Eddig sem voltam az a nagy kanyarvadász fajta, az esőtől viszont kifejezetten hímestojás-modorra váltottam, főleg az Ecseritől, ahonnan már egyedül kellett hazatalálnom (SZMS hazavitte a barátnőjét). A magam hímestojás modorában nagyon ügyesen közlekedtem, az egyenesekben tartottam a tempót a forgalomban, a kanyarokban meg óvatoskodtam, nem volt kedvem az első elázásnál tesztelni, milyen csúszós tud lenni az aszfalt nedves időben. Ez főleg a gyorsforgalmin kezdte zavarni a mögöttem haladó Audist, aki rátenyerelt a dudára: megelőzni nem volt képes, de lelkesen tudtomra adta, hogy kevesli a tempómat. Nem értem, mi baja volt, előttem pont ugyanolyan sebességgel ment egy Suzuki, tisztességes követési távolságot tartva normál tempóban mentem, a kanyarokban alig lassabban, mint az egyenesekben, szóval lehet, hogy nem a sebességem miatt tütült, hanem tetszett neki a hátizsákom. Vagy ilyesmi. Mndenesetre amikor lehajtottunk a gyorsforgalmiról és a kétsávossá vált Gyömrői úton mentünk, akkor sem előzött meg (a lehetőség megvolt) egészen addig, amíg le nem húzódtam a belső sáv bal szélére, szinte teljesen a bokrokba. A pirosnál beértem, akkor gondolkodtam, hogy vajon kiszáll és megver-e, de úgy néz ki, nem volt kedve a vízhez.

Szóval ennyi volt a nagy kaland.
Vasárnap este pedig csodával határos módon még mindig volt idő vacsorát főzni, megenni, megnézni egy filmet, és hajat festeni. Tényleg olyan volt ez a hétvége, mintha valami csodás időkibővítő szerkezettel lettem volna megáldva. (lehet egyébként, hogy a koránkelés a titok.)

A vasárnapi motorozás volt vagy 100 km (ha jól emlékszem, SZMS ennyit mondott, a kmszámláló észben tartása még nem szerepel a begyűjtött motoros skillek közt), volt benne előzés, kanyargás (néha azért ment emberi tempóban is), és egy-két alkalommal még az álló sorok között is előresoroltam (nem sokat, kb. 2-3 autónyit), szóval igen-igen büszke vagyok magamra.

Hozzászólások

Juhé, Miszterbirge is befertőzve! :D Lesz ebből még familiáris motorozás, tanktáskában a gyerökkel! :D
 
Miszterbirgének már időpontja is van a rutinvizsgára. Végülis az egereknek biztos lehet valami szállítóeszközt kitalálni:)
 
Az ilyen audis tahók ellen két fő módszer van: az egyik az egyenes úton szabaddá váló bal kéz értelemszerű használata, a másik a vészfékezés látványos gyakorlása, ha elég közel jön. Utóbbi esetben előfordulhat, hogy az illető lekoccolja a motort, ilyenkor fájdalmas arccal azonnal rendőrt és mentőt kell hívni, és garantált a követési távolság be nem tartása miatti perkálás az autós részéről...
 
Csutka;bt20287 írta:
Az ilyen audis tahók ellen két fő módszer van: az egyik az egyenes úton szabaddá váló bal kéz értelemszerű használata, a másik a vészfékezés látványos gyakorlása, ha elég közel jön. Utóbbi esetben előfordulhat, hogy az illető lekoccolja a motort, ilyenkor fájdalmas arccal azonnal rendőrt és mentőt kell hívni, és garantált a követési távolság be nem tartása miatti perkálás az autós részéről...

Ehhez még bátortalan vagyok, meg az eső is nagyon esett:)
 
Hát nem gondoltam volna, hogy valaha példát fogok statuálni :D Minden esetre lehet, ha nekem nem az jár az eszembe, hogy itt Pacikó szikrázó kipuffal jött le este a hegyről, akkor én sem szikrázok :)
Akkor tesztelted a kabátot és rájöttél, hogy meglepően jól bírja a vizet (az enyém legalábbis) Hajrá Birge, te vagy a jobb :D
 
Én úgy éreztem, mintha tiszta víz lettem volna a kabát alatt, de valószínűleg csak azért, mert a szellőzőkön befújt a szél. Belül száraz volt a ruhám és a kabát is, szóval bevált:)
 
Csutka, én inkább elengedem a türelmetlen barmot, a következő kanyarban meg majd viszontlátom amint épp összelapátolják. Az valahogy jobban esik. A mutogatás is felhúzza őket mégjobban, és leszorítósdit se esik jól játszani, mert az övé a nagyobbik vasdarab, még akkor is ha én gyorsabb lehetek, beszopható a farok. A fenének se hiányzik egy összetört motor meg a baleset, és egyéb biztosítós/kötözgetős cirkuszok, pláne szezon elején...
 
Szerintem is tök jól csináltál mindent! Miért kéne száguldoznod, ha nincs kedved vagy merszed? Csak azért, mert motoron ülsz? Én pont ezen morfondíroztam magamban a hétvégén: olyan motoron ültünk páran, amelyikkel aztán lehet menni - ha akar az ember. Nézelődtünk, mutogattuk egymásnak a látnivalókat, virágos kertet, szivárványt, stb, mert ugye azért túrázik az ember, hogy lásson. És olyanok húztak el mellettünk padlógázt nyomva rendkívül méltatlankodva, akiket egyesben legyorsulunk, ha akarunk. Ilyenkor mindig röhögnöm kell, mert eszembe jut, hogy kicsit más közlekedési kultúrával bíró országokban Porséval sem ciki 90-110-et menni. Úgyhogy birge vételezz te is a Sunny-féle leszarom tablettából egy maréknyit!:D
 
Nekem van olyan leszarom tablettám és nagyon finom. Majd szombaton azt is megmutatom, vagy elmondom, hol lehet venni, naggyon jó :)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
583
Hozzászólások
24
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére