Immár két hétvégi guruláson vagyok túl.
Na gurulnék én még, csak most épp nincs hétvége.
Az első gurulás fotóit már látta mindenki. Löksivel mentünk ketten, mert más nem tudott jönni.
Esztergomba a 10-es úton fel, majd Pestre vissza a 11-esen. Közben a duna megcsodálása, és az ebéd dunaparti kövön történő elfogyasztása. Visszafele a 11-esen mérték a rendőrök a szembejövőket.
Mivel rendes autós is vagyok, villantottam a szembejövő autóknak. Na az egyikből kikiabáltak: - Mit villogsz *******?
Úgyhogy ezen útnak nagy tanulsága számomra, hogy legyen rendes a déli szél, de nem Én.
Most hétvégi gurulásomon Futár Zolival, és Frenk haverjával (aki szintén futár) mentünk fel Királyrétre. Na most aztán sok tapasztalatot szereztem.
Először is rájöttem, hogy a kocsisorok között nagyon gyorsan lehet haladni.
Igyekeztem követni Őket, és szerintem elég jól sikerült is, bár néha - néha lemaradtam. Hiába a 75ccm nem túl sok.
Szerencsére tudnak lassan menni, vagyis a nekem ideális 80-90-es tempót nem sűrűn lépték át. Igaz a kocsisorok között se negyvenes tempóval araszoltak.
Királyréten aztán véletlen felmentünk az egysávos úton ameddig aszfalt volt. Persze itt azért furcsa volt, hogy senki se jár motorral, meg autóval se. Úgyhogy lefele csendes, motor nélküli gurulás volt. Persze akik láttak felmenni, szerintem azt hitték hogy szétmotorozzuk a hegyet.
De ilyet sose tennénk,:: szóval nem hagytuk el az aszfaltot. Ahol vége volt az útnak, ott fotóztunk párat, gyönyörködtünk a kilátásban majd vissza. Persze pont akkor Zárták le a Váci utat a meccs miatt, mikor visszafele jöttünk. Még jó, hogy futárokkal voltam.:jo
így aztán mentem járdán, előztem kocsisort, és hasonló nyalánkságok.
Vagyis azt hiszem eddig mindkét hétvégi gurulásom jól sikerült, és tanulságos volt. Ha még párszor elmegyek gurulni, lehet hogy megtanulok motorozni? :liheg:
Na gurulnék én még, csak most épp nincs hétvége.
Az első gurulás fotóit már látta mindenki. Löksivel mentünk ketten, mert más nem tudott jönni.
Esztergomba a 10-es úton fel, majd Pestre vissza a 11-esen. Közben a duna megcsodálása, és az ebéd dunaparti kövön történő elfogyasztása. Visszafele a 11-esen mérték a rendőrök a szembejövőket.
Mivel rendes autós is vagyok, villantottam a szembejövő autóknak. Na az egyikből kikiabáltak: - Mit villogsz *******?
Úgyhogy ezen útnak nagy tanulsága számomra, hogy legyen rendes a déli szél, de nem Én.
Most hétvégi gurulásomon Futár Zolival, és Frenk haverjával (aki szintén futár) mentünk fel Királyrétre. Na most aztán sok tapasztalatot szereztem.
Először is rájöttem, hogy a kocsisorok között nagyon gyorsan lehet haladni.
Igyekeztem követni Őket, és szerintem elég jól sikerült is, bár néha - néha lemaradtam. Hiába a 75ccm nem túl sok.
Szerencsére tudnak lassan menni, vagyis a nekem ideális 80-90-es tempót nem sűrűn lépték át. Igaz a kocsisorok között se negyvenes tempóval araszoltak.
Királyréten aztán véletlen felmentünk az egysávos úton ameddig aszfalt volt. Persze itt azért furcsa volt, hogy senki se jár motorral, meg autóval se. Úgyhogy lefele csendes, motor nélküli gurulás volt. Persze akik láttak felmenni, szerintem azt hitték hogy szétmotorozzuk a hegyet.
De ilyet sose tennénk,:: szóval nem hagytuk el az aszfaltot. Ahol vége volt az útnak, ott fotóztunk párat, gyönyörködtünk a kilátásban majd vissza. Persze pont akkor Zárták le a Váci utat a meccs miatt, mikor visszafele jöttünk. Még jó, hogy futárokkal voltam.:jo
így aztán mentem járdán, előztem kocsisort, és hasonló nyalánkságok.
Vagyis azt hiszem eddig mindkét hétvégi gurulásom jól sikerült, és tanulságos volt. Ha még párszor elmegyek gurulni, lehet hogy megtanulok motorozni? :liheg: